Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik zal het morgen is horen maaar dan is het ene stukje niet echt ruim

2. peetje007

Als ik tenminste nog heen moet morgen ;) mijn buik doet nog steeds zeer ! Dus miss toch een begin of niet hoor dat het er gewoon bij hoort maar dat weet ik ook niet

3. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Spannend hoor meiden.. Kan voor ons allemaal zo beginnen.

Ik voel me vandaag ook anders dan anders..

Mama1981, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten?

5. peetje007

We zitten er allemaal op te wachten tot het begint haha en zodra het dan begint denken we ohh shit er is geen weg meer terug hihi maar na 24 uur is zo ie zo alles voorbij en hebben we een baby zo denk ik maar wat moet je anders ik maak me ook niet echt zenuwachtig voor de pijn ik denk wij zijn er voor gemaakt dus moet wel goed komen dan iedereen om ons heen is zenuwachtiger dan wij kunnen we haast wel zeggen hier beginnen de telefoontjes en de appjes ook te komen en vind het nu al aardig irritant moet ik zeggen , samantha wat voel jij je dan anders als anders ? Is het iets wat je speciaal merkt of is het iets anders

6. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd hoe het komt dat je je anders voelt vandaag Samantha.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Kan het niet echt onder woorden brengen. Echt gevoel dat ik er nu helemaal klaar voor ben ook.

Mijn buik voelt ook anders. Maar kan me niet herinneren dat ik dat gevoel de eerste zwangerschap ook had.

Is wel goede instelling Peetje. Ja, het gaat pijn doen! Soms erg veel pijn

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nou toen verstuurde hij het al..

Maar wanneer je op t punt bent dat je denkt..dit trek ik nket meer..dan mag je vaak ook al persen.

9. peetje007

Daarom er komt ook weer een einde aan en je weet dat je er niet dood aangaat ;)

10. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nuttige pijn.
    Je kleine teen aan de tafelpoot stoten, is geen nuttige pijn. ;)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha idd ;) en het is echt zo waar dat je die pijn vergeet zodra je kindje er is.

12. peetje007

Grrr kan niet lekker in bed liggen die klein ligt in mn zij dus heb het gevoel haar te platten zo niet fijn voelt ook gewoon niet lekker dat ze met haar hele gewicht daar ligt bahh

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Rotgevoel is dat he..
    Heb jij ook als je op je andere zij gaat liggen dat zij dan ook juist daar weer gaat liggen? Hihi..

Hier heb ik t alweer flink warm in bed.. Hopen dat ik wat. Kan slapen.

Slaap lekker iedereen

14. peetje007

Ja zeker een rot gevoel weet niet zo goed hoe nu te liggen lig altijd linker zij maar daar ligt ze nu vol in zal ik dan toch maar op mn rechter zij daan liggen

15. peetje007

Goedemorgen dames hier alweee klaar wakker maar ben nog steeds moe en aan het gapen 'gaap' ik blijf ook nog wel even lekker liggen , hier is de buikpijn weer weg wel weer een stuk slijm verloren maar dat zegt dus ook niets , straks een afspraak bij de verloskundige ik zal daar aangegeven dat ik niet gerust ben op het aantal cm vruchtwater en dat ik me er niet prettig bij voel om door te lopen tot 41 weken vind het nu ook wel eng worden voel alleen nog maar baby en geen zachtepplekken meer en zaterdag gaf de verloskundige zelf aan dat het een grote baby is dus ze mag er van mij wel uit voor dat ik daar een totaal ruptuur aan over hou nee bedankt en ze heeft t goed gehad ik vind t tijd voelt niet prettig meer zo nou heb ik weer genoeg geklaagd .... hoe is het met de andere dames zit er al schot in? Carlie ? San987 ? Samantha?

16. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Spannend de controle bij de vk, Peetje, succes!

Samantha; Hopelijk krijg je het mooiste verjaardagscadeau ooit! Was ik ook ooit voor mijn moeder :)!

Hier echt heel goed geslapen! Wie weet is het een voorteken, laat het hopen!

17. peetje007

Ja jeetje san987 kindjes hebben het bij jou ook veel te goed , is het dan.ook zo dat als je kindje geboren word dat ze dan ook zwaarder zijn en groter ?

18. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Nee, niet persé.
    Vriendin van mij is met 40+2 bevallen en ik (de vorige keer) met 41+6 en onze kindjes waren ongeveer even zwaar..
    Wanneer je met ruim 41 weken bevalt of met 38 weken, daar zit natuurlijk wel verschil in!

19. peetje007

Oke dat valt weer mee ;)

20. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes bij de vk Peetje.
    Volgens mij komen kindjes na 40 wkn niet zo veel meer aan. Hier kan je pas vanaf 41 weken kiezen voor inleiden, ben heel benieuwd hoe jouw vk ermee omgaat jouw situatie is toch iets anders.

Ik heb besloten om nog niet voor inleiden te kiezen. Vanmiddag wil ik wel bespreken of ze niet eerst wil kijken of het mogelijk is om te strippen. Heb de afgelopen week veel onderzoek gedaan en gelezen en mijn voorkeur gaat uit naar op een natuurlijke manier de bevalling te laten beginnen. Mocht dat niet gebeuren heb ik uiteindelijk geen keus, dat weet ik. Zo lang de baby en ik nog gezond zijn, wacht ik dus nog even af.

Deel Deze Pagina