Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

@ carlie ik wil ook helemaal niet ingeleid worden dat zou ook mijn laatste keuze zijn maar miss kan ze me strippen of iets dat ik kan bevallen met mijn eigen vk dat zou ik erg prettig vinden , vind het personeel van het ziekenhuis na afgelopen weekend helemaal niets vond het een nare ervaring ! Zo wil je niet behandeld worden zelfs de vk vond t raar dat ze me zondag niet terug hebben laten komen hier is de buikpijn weer terug en heel veel slijm verlies sorry voor de vieze bewoording manlief komt zo als het goed is al thuis die was al klaar met wat hij moet doen en carlie ik zou ook wachten idd hoor inleiden is helemaal niet zo goed en idd zolang je nog genoeg vruchtwater hebt en je voelt je nog goed dan zou ik ook wachten

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik had besloten dat ik sowieso niet voor 41 weken ingeleid wil worden. Mijn vk is ook geen voorstander van inleiden als dit niet nodig is, zij geeft je normaal bij 41 weken pas deze keuze.

Ik heb maandag weer een afspraak bij de vk, moet dan besloten hebben of ik evt al gestript wil worden of dat ik dit bijvoorbeeld later in de week wil. Ben dan 40+1, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dan al gestript wil worden. Bij mijn dochter ben ik bij 40+5 en 41 gestript, de eerste keer kon ze er eigenlijk nog niet bij en ik heb geen zin in dat gewroet als het toch niets op gang zal brengen... Ik had niet verwacht dat ik dit toch nog een lastige keuze zou vinden. Aangezien ik lichamelijk wel een beetje klaar ben met alles, had ik een paar weken geleden in mijn hoofd dat ik dat sowieso wilde als ik de 40 weken gehaald had. ;)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Peetje, jij had vandaag afspraak bij de vk toch?

4. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar nmv. Eigenlijk ben je wel klaar met je zwangerschap en wil je niets liever dan je baby in je armen sluiten, maar je verstand vertelt dan toch iets anders ;)
    Voor mij strippen ook pas met 41 weken. Heb gelezen dat het voor die tijd vaak weinig zin heeft. Je hebt sowieso een verweekte baarmoedermond en ontsluiting nodig om te kunnen strippen. Als ik dit nog niet heb dan is mijn lijf er dus nog niet klaar voor denk ik dan.

En wat jij zegt Peetje, vind ik ook. Heb bij de bevalling ook graag mijn eigen verloskundige. Zij is ondertussen toch een bekend gezicht geworden en kent mijn situatie het beste. Ik heb dan geen vervelende ervaring in het ziekenhuis gehad, maar gevoelsmatig voel ik me nu meer op me gemak bij een bevalling met de vk.
    Het kan natuurlijk altijd medisch worden en daar zal ik me dan ook aan over moeten geven.

Eigenlijk hebben we het hartstikke goed met alle zorg in Nederland.

5. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetje en nmv hoe laat moeten jullie naar de vk?

6. peetje007

Ja nmv ik heb een afspraak vandaag, de zorg is heel erg goed in nederland alleen vind ik dit ziekenhuis niet zo best dit is niet de eerste x dat wij zn ervaring hebben niet alleen op deze afdeling maar is miss maar net wie je treft @nmv het strippen moet idd ook kunnen anders lijkt het me wel erg pijnelijk en heb je er ook niets aan

7. peetje007

Ik mag om 14:00 ik ben eigenlijk best benieuwd of het ziekenhuis de uitslagen nog heeft door gemaild en ook benieuwd hoe het nu is met mijn bloeddruk hopelijk niet weer zo hoog heb geen zin in nog een ritje ziekenhuis

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik hoef maandag pas weer! :p

Het vreemde is dat die eerste keer het slechts en naar gevoel was en de tweede keer (toen ze er dus wel goed bij kon) deed het erg pijn! ;)

Succes straks peetje!

9. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben net bij de vk geweest en alles was prima. Wel al vanaf vanochtend het gevoel dat het vandaag wel eens zo ver kon zijn. Mijn bloeddruk was iets hoger dan notmaal dus de vk zei al je gaat snel bevallen. Daarna nog even de stand van zaken bekeken en ik zit op 2 cm. Toen heeft ze me uit eigen beweging gestript en nu een uur later begin ik wel echt kramp te krijgen dus ga zo maar eens timen.
    Mijn vk heeft pas vanaf 7 uur dienst en wil heel graag dat ik bij haar beval (ik ook!) Degene die nu dienst heeft heb ik pas 1x gezien (is de vervanging voor mijn andere vk die zelf ook zwanger is). Aardige meid hoor, maar als ik mag kiezen heb ik liever een bekend gezicht en als het kan de vk die mijn vorige bevalling ook heeft gedaan. Nu hoefde mijn vk alleen zo nog even weg en zou ze snel weer terug zijn. Dus als het door zet ging ze regelen dat ze dienst of niet zelf kon komen. We zullen zien, spannend is het iig wel!

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goh Laawra, elke keer dat jij hier een berichtje plaatste, had ik al het idee dat het me wel heel erg bekend voor kwam... Nu weet zeker dat wij in dezelfde kletsgroep op fb zitten! :p

11. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Fijn Laawra dat alles goed is! Hopelijk zet het allemaal.door! Succes!!

De zorg is zeker goed hier in NL! Wat betreft inleiden, dit doen ze ook niet zomaar! Omdat er een hoop complicaties op kunnen treden.

12. peetje007

Wauw het zou idd zomaar de dag kunnen zijn en al 2 cm jeetje bij mij hebben ze nog niet 1x gekeken voelde je ook dat je ontsluiting had ? Spannend dit zou wel eens de volgende baby kunnen zijn !! Hou ons op de hoogte laawra ben erg benieuwd !

13. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Laawra! Succes!

14. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het Peetje?

15. peetje007

Ze heeft gekeken en heb al 1 cm ontsluiting dat zegt nog niets maar het is in ieder geval iets verder heeft het ziekenhuis niets terug gekoppeld naar de vk dus die belde boos de gyn op waar we bij zaten ! Dus die kreeg er van langs

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Spannend Laawra.. Hopelijk zet het snel door en heb je een voorspoedige bevalling.

San987.. Fijn een goede nacht gemaakt.. Morgen word je ingeleid toch? Spannend! Succes alvast.

Peetje.. Het begin is er dus ;) nog over strippen gehad of niet?

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Peetje, van ontsluiting voel je niks. Had wel het gevoel dat er al wat aan de gang was maar voelen doe je het niet. Tot op heden zet het ook niet echt door. Nog steeds gerommel.

nmv, wist je dat niet? Haha, dat had ik al gezien aan je naam ;)

18. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat de vk naar het ziekenhuis heeft gebeld, Peetje. En nog beter dat ze de gyn heeft aangesproken. En 1 cm ontsluiting is wel hoopgevend toch?!

Laawra, het gaat echt gebeuren!!!!!! Jeeeeeeeee!

Nou, ik ben ook bij de vk geweest. Heb een afspraak voor maandag en dan proberen te strippen.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Laawra, met mijn zwangere brein had ik wel herkenning, maar kon het nog niet helemaal plaatsen... ;)

20. peetje007

Ze heeft mij vanmiddag gestript en deed best zeer daarna krampen om de paar minuten en nu weer rustig , voel me best schuldig tegenover de kleine maar mn bloeddruk word er niet lager op helaas morgenochtend weer bellen als t niet doorzet voor nogmaals gestript te worden die dag anders vrijdag inleiding helaas

Deel Deze Pagina