Haha nee weet ik maar toch , hier nu elke 5 min weeën duren gemiddeld 1 minuut tot ander half ik hoop dat t door zet
Hier nog steeds alleen gerommel en niks dat echt doorzet. Mag van mij nu wel of echt beginnen of stoppen. Douchen heeft het niet laten stoppen maar er zit ook geen ritme oid in.... Ga nu ff een rondje met de honden, misschien dat dat wat doet.
Wow wat een ontwikkelingen hier haha.. Succes iedereen En peetje, ff douchen.. dan weet je of het doorzet of niet
Ik heb gedoucht en toen kwamen ze elke 5 min en nu zit er ook bij mij geen lijn meer in helaas ben bang dat ik morgen toch weer heen mag joepie als dat dan maar doorzet dan vind ik t goed
Ja heel jammer zo af en toe nog een verdwaalde maar stelt niets voor morgen ochtend de vk maar weer bellen dan nogmaals strippen maar dat lijkt me nog pijnelijker als vandaag omdat t al gevoelig is , ze zei dat ik geen krimp gaf mn man vind ook dat ik vrij hard ben maar ik zei denk je nou echt dat het geen zeer deed ? Tuurlijk wel maar ga niet liggen gillen als een speenvarken hahaha blijkbaar is de vk dat dus gewend haha ...... wanneer mag jij weer naar de verloskundige samantha? Dan weer een poging strippen ? @laawra is jou kleintje ook extreem actief na het strippen ? Die van mij is ineens overactief
Haha nee ik ga ook niet gillen. Ook al doet t nog zo'n pijn. Ik hoef pas zaterdag weer heen.. Op de uitgerekende datum dus denk dat ik wel weer over tijd ga
spanneeeund! hier ook nog eventjes, ben zo benieuwd waneer het eindelijk begint (volgens de gyn zou ik maandag niet meer halen) - 2 centimeter opening - verweekte baarmoeder (ofzoiets) - voorwéén enzoo enzoo grappigste dat ik ooit mocht mee maken in deze zwangerschap was dat ik even dacht dat mijn water was gebroken achteraf bleek dat mijn blaas zo onder druk stond door de beebjé dat ik mezelf had beplast
Spannend Sarah welkom bij de club het staat er bij jou goed voor !! Hier verlies ik alleen maar slijm heel veel slijm het is ook een beetje roodachtige kleur zal de rest van mijn slijmprop wel wezen verder helemaal geen weeën meer helaas , grrrr zo jammer dit wil zo graag met mijn eigen verloskundige bevallen dus hopelijk vandaag nog een goeie poging ik ga nog even door slapen @sarah wanneer ben je precies uitgerekend ? dan kan samantha je miss toevoegen aan het lijstje als je dat leuk vind ?
Ahhh, het eerste wat ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd: zouden we weer een baby rijker zijn in de club? Laawra, hoe gaat het met jou? Peetje, succes met de volgende poging! Welkom, Sarah. En hoe is het met de rest van de meiden? Hier nog steeds NIKS, grrrrr
Goedemorgen, Heeft het nog doorgezet Laawra? Hoe laat moet jij op controle Peetje? Wanneer moet jij weer voor controle Carlie? Zaterdag een week over tijd toch? Welkom Sarah! Hier alweer vroeg aan de poets.. Ben sinds gisteren begonnen met frambozenbladthee. Hopelijk gaat het verweken van de baarmoedermond daar wat sneller door. En het schijnt dat je ook minder bloed. Ben benieuwd.. Vorige bevalling toch wel redelijk wat verloren San987, hoe laat mag jij je vandaag melden? Ik hoop dat je jullie baby snel in de armen mag sluiten
De verloskundige komt straks thuis voor de volgende poging maar ze weet niet hoe laat ze lag nog in bed want ze had vannacht dienst dus naja ik zie dr vanzelf wel hier zo ook ff aan de poets de wieg op de slaapkamer zetten en de kinderwagen naar beneden stofzuigen dweilen afstoffen en de laatste was maar ff doen zodat alles weer bij is manlief is thuis maar heeft weinig zin om te helpen dus doe ik t lekker alleen op mn gemakkie @ samantha ben erg benieuwd of dat werkt met het verweken van de baarmoedermond hopelijk kan jij zaterdag ook gestript worden de 2de poging zal nog wel zeerder doen denk ik zo is nu allemaal lekker gevoelig natuurlijk naja ik ga jullie weet laten ga gauw aan de slag ben ik ook weer snel klaar
Ik lig in jet zkh aan de weeënopwekkers, gelukkig konden ze meteen vliezen breken! Het duurt alleen even voordat hey opgang komt, maar at was de vorige keer ook zo. Succes Peetje, wie weet heeft het meer afgedaan als je denkt! Laawra hoe gaat het bij jou?
dankje meiden! hoop dat jullie kwaaltjes & lastjes goed mogen mee vallen, ben er wat redelijk laat bij gekomen hier, dus niet echt kunnen mee volgen ben uitgerekend voor 20augustus, groetjes, xxx