Dat geeft verder ook niet sarah er is pas 1 dame bevallen van onze augustus groep en er ligt er nu 1 te bevallen dus zou zeggen je bent optijd ! Wow san al vliezen gebroksn ik wist niet dat je al ontsluiting had ? Maar wel fijn dat het kan allemaal en dat t even duurt ja alles heeft zn tijd nodig zou ik zeggen
Hier weer gestript heb een ruime 2cm ze kon er makkelijk bij nu hopen dat het doorzet dat hoopt zij ook deed dit x meer zeer als gisteren maar ja dat is logisch natuurlijk @laawra hoe is het bij jou ?? Heeft het doorgezet en san987 hoe gaat het is het nu al begonnen ?? @ samantha hoe laat mag jij naar de vk zaterdag? ? @sarah wanneer moet jij weer ?
spannend! Proficiat Voor de mammie & succ6 voor de mama in spé is toch allemaal spannend hé, iedereen ervaart het blijkbaar anders, elke start van een geboorte verschilt, dus dat maakt het wel spannend, want je kan niet echt voortgaan op andere kheb eigenlijk een moeilijke zwangerschap deze laatste maand toch vooral, 4weken terug spraken ze over inleiden, 2weken terug moest ik weekje binnen voor sonde-voeding toen spraken ze over keizersnede en nu ga ik toch nog vlotjes naar de uitgerekende datum maandag zou ik dan terug op controle moeten, al wacht ik wel elke dag tot het begint ( dat komt ervan als de arts je hoofd op hol brengt dat ik maandag niet haal) elke kwaaltje die ik voel, begin ik te zweten haha
Zet hem op San987!!! Ik hoop dat alles goed gaat en je ook zo'n mooi kindje krijgt vandaag! Jammer dat er nog niemand bevallen is verder! ik hoop dat het snel gebeurt! De afgelopen dagwn wat te druk geweest om hier te kunnen lezen en posten. Tel daar slapeloze nachten bij op en je hebt helemaal geen tijd meer . Hier gaat het goed. Ondanks dat hij geboren is met 37+1 doet hij het goed aan alle kanten hij is wat geel en hij slaapt veel, maar dat schijnt te horen bij zo'n vroege baby. Ik kan echt uren naar hem kijken en huilen dat hii zo lief is, en dan ook nog eens van mij! Ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven... Ik leef in een soort van droom, ik ben nog nooit zó gelukkig geweest! Alleen als ik me dan besef dat dit echt waar is, dan ben ik zo bang dat hem wat overkomt, bang dat ie dood gaat, en dan ga ik weer huilen...
Vervelend dat je zo'n lastige zwangerschap hebt Sarah! Ik hoop voor je dat je snel mag gaan bevallen! Mama1981, leuk iets te horen! Heel herkenbaar dat gehuil en die angst. Fijn om te horen dat de kleine man het goed doet. Hoe gaat je herstel? Peetje, zet het alweer wat door? Hoop het zo voor je... Toch alweer een cm erbij dus.. San987 ooh wat spannend toch. Hopelijk gaat het snel en hebben jullie vandaag nog de kleine in jullie armen. Carlie, trek je het nog een beetje? Ik hoef zaterdag pas 17.30.. Hopelijk kan ze me dan strippen en beval ik later die avond of nacht haha.. Net flink stuk gelopen, alleen nu wel last van mn rug en beetje harde buik. Collega van manlief zei dat babi pangang eten helpt hahaha.. Dus jullie raden wel wat wij vanavond gaan eten. Manlief is volgens mij nog ongeduldiger dan mij haha..
Haha dat is een fabeltje want dat heb ik 2 weken geleden ook gegeten maar helaas haha nee het zet hier weer niet door denk ik heb alleen qat rugpijn en verder een gevoelige buik van het gewroet maar thats it ik denk dat laawra wel bevallen is zn voor gevoel heb ik , ik ga nu ff een dutje doen was vannochtend al vroeg wakker ben nu bekaf net ook mijn ouders op bezoek gehad en bleven ook mee eten dus ben echt moe en moet me natuurlijk wel een beetje opladen voor als ze toch besluit te komen @1981mama wat fijn dat het zo goed gaat met jullie zijn jullie al thuis? @san987 ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je er snel klaar mee bent
Haha ja tuurlijk is t een fabeltje.. Kindje komt pas wanneer het er klaar voor is.. Maar vind t niet erg dat zijn collega dat zei, want nu hoef ik ook niet te koken haha. Jammer dat t toch niet doorzet. Vandaag is jouw uitgerekende datum toch? Ik zal jou vanavond even aan ons lijstje toevoegen sarah. Wanneer heb jij nu weer afspraak Peetje?
Nmv zn vermoeden had ik al ik heb geen nieuwe afspraak meer samantha word anders vrijdag ingeleid nu af en toe wel wat krampjes maar niet heel heftig en geen lijn zit erin maar ja we wachten af , is wel lekker niet koken samantha haha dus ik snap wel dat je daarmee in stemt haha
Wat leuk! Alles goed met d'r? Gefeliciteerd Laawra! Jeetje, ik heb veel om bij te lezen.... Peetje, wat jammer dat het weer niet door lijkt te zetten. Maar het kan zomaar beginnen he! En anders gaat het vrijdag gebeuren, toch? Samantha, ik kreeg ook al het advies om Chinees te eten. Alleen dan zou ik een heel menu moeten eten volgens de tipgever, haha. Als je dat zou doen, zou zelfs een niet zwangere spontaan weeën krijgen. Gaat het verder goed met je? Sarah, welkom. Hopelijk blijf je lekker vlotjes doorgaan tot de bevalling zich aandient. Nmv, heb jij nog nieuwtjes of alles verder rustig? Vergeet ik iemand?? Sorry als dat zo is! Met mij gaat het goed verder. Alles rustig, helaas. Ik verveel me wel een beetje. De huishoudelijke klusjes komen mijn neus uit ondertussen. Verder is mijn man ondertussen nog nerveuzer/ nieuwgierig dan ik ben. Best schattig.
Ahh gossie carlie die man is natuurlijk nerveus omdat hij jou straks ziet pijnlijden en dan uit eindelijk zn kindje vast heeft allemaal emoties ik zie het hier ook mijn man vraagt elke x is t er weer 1 hahaa wel lief oja en samantha idd ik ben vandaag uitgerekend ! Ja vrijdag gaat t zo ie zo gebeuren hoop eigenlijk gewoon dat ik met mijn eigen vk kan bevallen dat zou ik ontzettend fijn vinden maar wat niet is is niet
He meiden! Ik ben vanmiddag inderdaad bevallen van onze dochter. Vk heeft me thuis nog een keertje gestript en een uurtje later zetten de weeen gelukkig door! Bevalling ging iets rustiger dan mijn eerste (evengoed nog binnen 4 uur bevallen) en alles een stuk bewuster meegemaakt. Ik heb haar zelf aan kunnen pakken en geboren zien worden. Dat was heel speciaal! Dametje doet het super goed, hapt heel makkelijk aan aan de borst en is tot nu toe heel tevreden. Oh en ze heeft een bos haar, niet normaal!! ♡♡ Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!
Wauw.. gefeliciteerd Laawra met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat alles zo snel en rustig ging. Lekker genieten nu! Peetje.. wat is nu precies de reden dat je dan word ingeleid? Vanwege je hoofdpijn en bloeddruk of vanwege het verminderde vruchtwater? Carlie.. hoop toch echt dat het bij jou ook snel door zet hoor. Vooral als je je zo verveelt. Daar heb ik dan geen last van, maar had dat bij mijn vorige zwangerschap inderdaad wel.
San987 03.08.2015 Carlie 08.08.2015 Peetje007 12.08.2015 Samantha1 15.08.2015 nmv 16.08.2015 Sarah 20.08.2015 Laawra 20.08.2015 bevallen op 12.08.2015 1981mama 27.08.2015 bevallen op 07.08.2015
Ohh laawra wauw dat is snel gegaan ! Gefeliciteerd! En hoe heet de mooie dame ? @ samantha ik word ingeleid omdat mijn bloeddruk niet daalt en omdat de vk het toch wat weinig vruchtwater vind en de baby vrij groot geschat word wil ze me niet door laten lopen de hoofdpijn blijft ook aanwezig is nooit weg en de ene keer barst mijn hoofd uit elkaar en het andere moment is het in de verte aanwezig dat hoort ook niet vanmiddag heeft ze hem weer opgemeten en ook nu weer te hoog 140/95 gelukkig word de onderdruk nu niet hoger maar ze wil het risico niet lopen dat hij toch onverwachts stijgt dan word het voor mij nog onaangenamer en mn hele lichaam is opgeblazen inclusief mijn hoofd ik denk dat het voor mij helaas vrijdag een ritje ziekenhuis word de krampjes zijn er om de 10 min dus niet erg hoop gevend baal hier sterk van
Het kan soms wel wat langer duren hoor. Als het nu om de 10 min komt, kan het zo zijn dat het over een paar uur om de 5 min komt. Wel spannend in ieder geval, maar ook erg vermoeiend.
Peetje, ze heet P.uck. Ik vind jouw bloeddruk wel hoog hoor, met name je onderdruk. Is je urine ook weer gecheckt? Poeh, heb naweeen. Minder prettig!
Ja mijn urine is nu al 3x gecheckt en alle keren schoon en ook mijn bloedwaardes zijn goed gelukkig voor nu maar heb vanavond dropfruit duo, s zitten eten dat is dan weer dom maar ja , voelen naweeën een beetje het zelfde als voor weeën of toch heftiger ? Hoe voel jij je verder ?
Laawra gefeliciteerd!!! Al lekker aan het genieten? In mijn beleving zijn naweeën niet prettig maar iig wel tecdoen ten opzichte van normale weeën! Wat vinden jullie?