Ik voel me best wel goed eigenlijk. Was wel moe gisteravond maar dametje heeft me vanacht iig 1x 3 uur achter elkaar laten slapen en dat heeft me goed gedaan. Kon ook weer op mijn buik liggen, heerlijk!! Heb wel een enorm beurs gevoel down under maar gezien wat daar gisteren langs is gekomen is dat vrij normaal. Herinner het me nu wel weer van de eerste. De naweeën gaan wel zo lang ze rond mijn bm zitten. Gisteren had ik er een paar die naar mijn benen trokken en dat vond ik niet zo fijn. Maar goed, je bm moet weer krimpen en daar heb je ze toch voor nodig. Ik verbaasde me net over mijn buik en hoe die alweer gekrompen is na een dag!
Naweeën ken ik gelukkig niet, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de lange bevalling met heftige rugweeën... 😅
Lijkt me raar dat je buik ineens weer leeg is ! Haha , en idd je hebt ze nodig alles moet weer op zn plaats , ohhh de vk heeft me gisteren goed te pakken gehad echt nu een constant menstruatie gevoel in mn buik het iz niet zo dat t komt en gaat zoals de krampen die ik voelde maar gewoon echt alsof je mega ongesteld bent en heb jij ook zoveel last gehad van dat vels slijm verlies het stopt hier gewoon niet is dat normaal na het strippen? Ik zou mezelf nooit meer laten strippen brengt een hoop narigheid mee en heeft bij mij dus iet geholpen en doet nu nog steeds behoorlijk zeer daar @de rest van de dames hoe gaat het @ san987 is de baby er al ?
Wat een leuke naam P.uck! Ik blijf me ook verbazen al de hele week dat de baby er down under helemaal uit is gekomen, dat geloof ik nog steeds niet. 3u slapen is hier snachts een luxe die ik niet heb.. word bovendien wakker van ieder geluidje. Wel gezellig zo'n baby naast je bed lekker uren kijken!
Mooie naam Laawra! Hier vanochtend wakker geworden met een stuk slijm en wat vocht erbij in de onderbroek. Nu verlies ik af en toe wat water..maar weet niet of dat nou bij de slijmprop hoort of dat het vruchtwater is. Bij afvegen had ik klein beetje bloed. Verder heeeel lichte buikpijn. Dus ik bel straks de verloskundige even haha
Samantha ik zou de verloskundige even bellen idd dat vocht hoort denk ik wel bij je slijm zie ik hier ook namelijk maar beter voor de zekerheid en dat bloed zou kunnen komen omdat je ontsluiting begint te krijgen ? Althans dat ik mij gisteren uitgelegd door de verloskundige dat de ontsluiting meestal gepaart gaat met wat licht bloed verlies het hoeft niet eens veel te zijn miss ben je nu wel goes stripbaar dat je ze je t laatste zetje even kan geven en wat voor buikpijn is het?
heey meiden! proficiat @Laawra lekker genieten nu ^^ vind de naam wel heel leuk gekozen! @Samantha1 als je vocht verliest bij je witte prop kan dat ook zijn dat het wat vruchtwater is maak een vuist & blaas er eens goed op als je dan nog wat vocht verliest, zou ik toch even bellen' dat is wat ze mij vertelde onlangs Hier gaat het nog steeds rustig jammer haha
Er blijven zo nu en dan scheutjes komen, maar bij blazen of niezen niks.dus zal wel gewoon afscheiding zijn.. Mag in ieder geval vanmiddag even langskomen, ook omdat ik de baby minder voel.
Plakt t nog een beetje ? Want vruchtwater plakt niet en droogt gelijk op tussen je vingers en de baby minder voelen is nier prettig weet er alles van vraag anders even of ze even naar de hoeveelheid vruchtwater kijken miss heeft ze t wat moeilijker omdat ze minder vruchtwater heeft hoe laat mag je samantha ? Laat je het ons wel weten waarschijnlijk word er net als bij mij een ctg gemaakt
San, is er al babynieuws??? Samantha, je lichaam is volgens mij met de voorbereidingen begonnen! Positieve ontwikkeling, toch? De baby minder voelen is alleen niet zo fijn dan is het altijd goed om contact met de vk op te nemen. Succes daar. Hoop dat alles goed is met de kleine. Peetje, wat jammer dat het strippen niets doet. Hadden ze je ook verteld dat strippen voor 41 wkn vaak nog wat te vroeg is? Iig nog even volhouden tot morgen. Ben je al nerveus? Mama1981, wat heerlijk om zo van je kleintje te kunnen genieten. Dat maakt de slapeloze nachten weer een beetje goed
@carlie nee ben niet nerveus omdat we ook niet weten of we morgen echt mogen ligt eraan hoe druk het is ze nemen natuurlijk geen risico als t te druk is dan is het jammer maar helaas heb net wel gecheckt of we alles echt klaar hadden liggen , mijn verloskundige heeft daar niets over gezegd ik was rijp zei ze en had dan ook al 1cm ontsluiting van mezelf en gisteren al een ruime 2 toen weer gestript dus miss nu wel 3 ik heb nu onregelmatig wat krampen en ook daarbij weer wat bloedverlies dus wie weet meer cmters wanneer mag jij weer naar de verloskundige ?
Het is toch fijn om alles klaar te hebben staan. Geeft ook wel wat rust. Ik hoop voor je dat ze je morgen gewoon tijd voor je hebben. Je rekent er toch wel een beetje op. En misschien nu je toch een paar cm ontsluiting hebt, komt het toch nog vanzelf op gang. Ik heb maandag weer een afspraak bij de verloskundige. Waarschijnlijk gaat ze me dan ook strippen. Vandaag is ze nog een keertje extra langs geweest om mijn bloeddruk, urine en ijzer te controleren. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.
Oke carlie ik hoop dat ze je dan strippen al is het geen pretje helaas zou niemand aanraden als het niet nodig is ik voel daar echt overreden door een vrachtwagen en mn buik voelt alsof ik de heftigste ongesteldheid ooit heb haha maar dat zal na de bevalling alleen maar erger zijn , en idd je rekent er wel op dat je van het weekend papa enmama word en als dat niet zo is , is dat toch een beetje een teleurstelling maar ja we wachten het af
Sorry ff ego dames..ben nog bij mn schoonmoeder. Vanmiddag aan ctg gelegen en heb al lichte weeën. wss wel scheur in mijn vlies, want rondom hoofd was wel genoeg te zien nog. Als het niet doorzet, dan moeten wij ons morgenochtend melden en word ik ingeleid.
Wat spannend Samantha. Eén ding is zeker en dat is dat je gauw je kindje in je armen mag sluiten! Succes, hopelijk zet het door!
Peetje, zo jammer dat het gewoon niet doorzet! Kun je nog wel wat slapen? Anders ben je al je energie straks al kwijt als het echte werk nog moet beginnen. Carlie.. Lijkt me voor jou ook erg frustrerend dat bijna iedereen na jouw uitgerekende datum al bevallen is of in iedergeval er al iets rommelt. Hopelijk is het strippen maandag niet nodig! Sarah, jij hebt ook nog helemaal geen voortekenen? Nmv, bij jou ook nog alles rustig? Zo leuk om te lezen hoe jullie al aan het genieten zijn Laawra en mama1981. Peetje, hoe laat moeten jullie je melden morgen? Of moet je bellen? Hopelijk hebben ze tijd/ruimte voor jullie! Hier nu onregelmatige harde buiken/weeën. Hoef nog niks weg te zuchten, dus ben benieuwd of het door gaat zetten.
Hier is alles rustig helaas... Wel weer zo'n avond dat bij de minste beweging mijn buik strak staat. En ik heb de hele dag al hoofdpijn, is dus een wat mindere dag voor mij! Succes dames bij wie er wat aan de gang is en succes dames voor de anderen die nog steeds wachten...
Nou dames hier heb ik weeen vanaf 4 uur met gods gratie 1 cm erbij nu 3 cm en mijn vliezen zjjn al uit zichzelf gebroken dus nu hopen dat de rest van de cmters snel opschiet
Dank je wel samantha jij morgen ook succes waarschijnlijk worden onze kindjes op de zelfde dag geboren wel bijzonder voor mij word het een lange nacht hopelijk voor jou niet