succ6 peetjé & samantha! Hier nog steeds niks (anders) eigenlijk af & toe harde buiken & krampen in mijn rechterbeen voor de rest niets word er eigenlijk vermoeiend van loop kreupel & voel me ook zo, kreeg ik vandaag te horen van iemand.. oh hoever ben je, 3maanden? Euhmmmmmm ja hoor
Hey meiden, Tussen alle hectiek van de afgelopen dagen, kan ik nu pas iets van me laten horen.. Sorry heb nu geen zin om alles bij te lezen, probeer het morgen te doen! Woensdagmiddag zijn wij trotse ouders en grote zus geworden van F.ien! We maken het allebei goed. Later deze week meer info, haha! Voor de meiden die ookbevallen zijn, proficiat! Voor degene die nog moeten, succes
Gefeliciteerd San! Hoop dat alles goed is gegaan. Hier leek toch wel regelmaat in de weeën te zitten, maar heb net anderhalf uur geslapen en nu lijkt t weer rustig. Dus denk dat wij ons toch over 2 uurtjes moeten melden in het ziekenhuis. Peetje. Hoe gaat het bij jou?
Hier nu aan infuus met weeën opwekkers.. Heb al 3 cm ontsluiting.. Jeejj hihi. Vanwege langdurig gebroken vliezen moet ik wel ff nachtje blijven vannacht, omdat ze de baby extra willen controleren
Hier vannochtend bevallen een prachtige dochter genaamd hailey we moeten wel alle 2 3 dagen blijven door wat dingetjes maar daarna genieten
Gefeliciteerd Peetje! Vanmiddag om 12:09 uur is onze dochter Kayleigh Melissa geboren. We noemen haar Kayleigh. Zijn heerlijk aan het genieten.
Gefeliciteerd Samantha! Kom lekker bij en geniet van de kraamtijd. Hailey en Kayleigh zouden zusjes kunnen zijn
Goeie morgen dames nou eerste nacht in het ziekenhuis zit er op valt niet mee om je slaap te krijgen met zn kleintje naast je net lekker geknuffeld en eten gegeven ze doet het goed alleen wat last van haar buikje en ze heefr nog steeds een infuus in haar hand helaas maar we gaan de goeie kant op ze is zo mooi kan niet stoppen met kijken naar haar het is ongelooflijk dat je zoiets kan maken @ samantha gefeliciteerd met jou dochter ! Mooie naam ook !
Even een vreugdedansje: ik heb weeën! Het wordt nu wel spannend ineens. Komt de baby dan toch vanzelf?!
Ja carlie go for it ik hoop echt dat het doorzet dan is t even heftig maar je hebt wel je kindje in je armen daarna !!