Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Dat weten we nog niet samantha of we een infectie hebben maar we hadden wel allebei koorts en ook allebei een verhoogde infectie waarde in t bloed het was niet veel maar er zat wat dus nu hebben ze alles dus ook de placenta op gestuurd voor onderzoek mijn bloed en urine en nog een kweekje zodat ze weten wat het precies geweest is en ook prikken ze haar bloed steeds om te kijken of t daal of dst t stijgt dus vandaag voor t laatst antibiotica en hopelijk morgen de uitslag van alles dan hopen dat ze geen antibiotica meer hoeft en lekker mee naar huis mag maar we bekijken dag per dag

2. peetje007

Hoe was het nmv ? Hier zijn we eindelijk thuis morgen komt er kraamzorg zo geen zin in

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @Samantha; de grote zus is helemaal trots en super lief voor de baby. De baby krijgt heel de dag kusjes en knuffels, dus daaraan geen gebrek! Ze is nu 20 maanden.
    Hoe doen de andere grote broers en zussen het?

@ Peetje: waarom heb je geen zin in de kraamhulp?

Hier hebben we echt een schat van een mens! Zo lief voor ons, onze oudste vind haar ook helemaal leuk!

4. peetje007

Ze is erg aardig hoor maar gewoon je word een beetje geleefd en je kan niet dien wat je anders zou doen maarja miss valt t uit eindelijk allemaal mee

5. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier met iedereen?

Ik heb het gevoel dat ik op dit moment op een andere planeet leef. Wat gebeurt er veel en wat 'moet' ik veel leren. Best bijzonder hoe dat allemaal gaat. Ik ga proberen hier even bij te lezen en verder mee te kletsen, maar merk dat ik de hele dag mijn handen vol heb!

6. peetje007

Hier net zo hoor , heel herkenbaar het is erg veel en ook veel mensen over de vloer en iedereen die wil op kraamvisite komen dus we proberen alles te spreiden want anders is het zoveel

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Meiden, je kunt ook gewoon tegen de visite zeggen dat het deze week nog niet past he. De vorige keer voelde ik me heel snel fit en hebben wij zelf mensen uitgenodigd. Dit keer ben ik wat vermoeider (er loopt nu ook al een peuter rond natuurlijk) en had ik nog geen zin in alle visite. Dus er zijn buiten familie nog maar weinig mensen geweest. Heerlijk! Volgende week is ze ook nog klein!

Vandaag de laatste dag kraamzorg. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant ook wel jammer. Toch fijn dat je huishouden wordt gedaan hoor! De kraam doet hier best veel omdat hulp met de bv etc niet echt nodig is. Dat scheelt toch bij een tweede. Morgen begint het echte leven weer bij alleen dan met twee kinderen!

8. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Idd Laawra, wij zetten ook geregeld een kruis op de kalender, dat we even met zijn 4en kunnen genieten. Niemand die daar moeilijk over doet!
    Hier deze week juist meer visite gehad als de vorige keer, maar ben nu ook veel fitter.
    Ik heb nog een 9de dag kraamzorg, omdat ik extra uren had via zorgverzekering! Het is echt luxe, want ben nu al op de been en verveelde me gisteren ook al een beetje.. straks maar ff mee naar beneden om daar wat te rommelen.
    Vandaag ook weer gewoon kleren aan, heerlijk!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    De eerste week mogen hier alleen beide ouders en zussen (met aanhang/kids) komen, verder geen bezoek! Is de vorige keer goed bevallen en we gaan dat nu weer zo aanpakken. Kunnen we zelf ook bijkomen en in alle rust wennen aan de gezinsuitbreiding! :)

10. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Fijn he, je eigen kleren weer aan! Ik heb de meeste zs kleding al in ee wasmand gedaan om op te ruimen. Het zakt me allemaal af en mijn gewone kleding past weer, jippie! Gewicht zakt ook hard :-D Nog maar drie kilo te gaan. Die mogen wel wat langer blijven hangen anders wordt ik zo wel heel mager door de bv. Was de vorige keer ook zo.

Ik lig heerlijk op bed met beide kids. Kan zelf als enige niet slapen natuurlijk maar wel even lekker voor mijn bekken. Voel hem toch iets na mijn ommetje van vanochtend. Ga zo maar uit bed want over een uurtje gaat de kraam weg.
    Wel een rijkdom hoor, een slapende peuter naast me en een slapende baby op mijn borst!

11. peetje007

Zo daar ben ik ook weer even hier gaat het langzaam aan beter met de voeding dlze drinkt nu 50cc per keer en is 60gram aangekomen in 2 dagen dus dat is netjes verder gaat alles wel zn gangetje , we komen dan in aanmerking voor extra zorg en dat moeten we morgen beslissen dan heb ik vrijdag nog tor 16:00 en zaterdag en zondag tot 12 uur en als we t niet doen gaat de kraamhulp vrijdag om 12 uur weg en thats it

12. peetje007

Hoe gaat het dames het is erg stil hier nmv al bevallen? ???

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben nog steeds niet begonnen peetje...
    Ik lees hier wel mee, maar heb niet zoveel zin om te reageren. Niet rot bedoeld, maar baal er van dat ik niet mee kan kletsen over baby's! Dus heb dan ook echt geen zin om lief/vrolijk/blij te reageren op jullie berichtjes... Sorry! :)

14. peetje007

Dat snap ik hoor nmv ! Kunnen ze je niet strippen? Het is waardeloos om over te lopen natuurlijk!

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Afgelopen maandag gestript, had toen 1 cm. Morgenmiddag weer...

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat vervelend nmv! Begrijp heel goed dat je dan geen zin hebt om mee te kletsen.

Ik merk zelf ook dat ik minder behoefte heb om te reageren hier. Zo druk en wennen met een 2e.
    Als alles lekker loopt zal ik wel vaker reageren hoor.

17. peetje007

Dat is hier idem dito moet ook wennen aan mijn kleine hailey thuis wij krijgen ook 2 dagen extra kraamzorg als we datt willen en wij hebben gezegd dat we dat wel willen dus zaterdag en zondag is ze er ook nog t is gewoon mega anders met de beeb erbij en ik voel me ook nog steeds niet 100% lekker veel hoofdpijn en veel moe en slap nog steeds

18. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Succes nmv!
    Hopelijk zet het nu wel door met strippen!

19. peetje007

Hoe gaat het nmv?? En de rest van de dames al een beetje jullie draai kunnen vinden hier vandaag 2x een klein rondje buiten gedaan en veel kraamvisite gehad merk nu dat ik echt moe ben ondanks dat ik vanmiddag geslapen heb en ook trekken mijn hechtingen nu heel erg weet niet of dat komt omdat t geneest of omdat ik veel in beweging ben de kleine doet het goed vandaag voor t eerst 80 cc op dus ben trots op dr vind het wel moeilijk te bepalen of ze nu te warm heeft of niet met dit weer en ga ook niet steeds de thermometer gebruiken dat is ook zielig dus ze heeft nu lange mouwen en lange broek aan en ligt onder alleen een laken en vannacht gaat ze onder 2 dekens inplaats van 3 als we naar buiten gaan ligt er wel een deken in de wagen en mutsje op weet niet of ik het goed doe maar doe t maar op gevoel

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je leert vanzelf op je gevoel vertrouwen peetje! Ik kan het inmiddels vaak 'meten' door mijn vinger in haar nek te leggen. Hopelijk kan ik dat straks ook vrij snel bij de baby!
    Hier nog geen verandering helaas, dus we wachten nog maar wat langer...

Deel Deze Pagina