Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Maar heb er nu wel last van ja na dat ik ff druk ben geweest maar ja ook dat hoort erbij denk ik :( ben benieuwd wie er eerst van ons bevalt hebben jullie aankomende dagen nog controles staan en hoe vaak moeten jullie ?

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Gelukkig nu wel voorbij. Heb nog niet durven liggen, ben nu de baby kleren alles van de baby met neutral wassen heb de kasten met dettol schoongemaakt en weer afgestoft. Nu de kleren drogen en 2 setjes alvast in de luiers doen en wat verschillende maten romper! Dan heb ik alles klaar staan eind deze week voor de baby. Vanaf week 36 volgende week donderdag heeft mijn man 2 weken vrij en dan hoeven we niks meer te kopen of klaar te leggen of te doen. Lekker 2 weken van elkaar nog genieten :D

We hebben vanaf de eerste maanden al de baby naam verzonnen. Me moeder blijft raden maar ze raad deze naam nooit xD omdat ze denk ik niet zo'n naam verwacht bij ons. Wel vervelend als ze blijft raden want ik sier dan in de lach en is ze helemaal vol van zich zelf dat ze het soort van nu al geraden heeft haha.

Ik heb deze week de 34 weken echo gehad en volgende week weer de 2 weken controle dus nog 1 x rond week 38 controle en dan is het denk ik gewoon nog wachten tot de bevalling begint!

Gaan jullie nog een beetje vakantie vieren? Gaan jullie dan ook wat verder weg of blijven jullie vanaf de laatste weken echt in de buurt van huis of ziekenhuis ?

3. peetje007

Geen vakantie vieren helaas manlief is nog niet vrij hij zal dan ook de eerste week na de bevalling gewoon werken en dan neemt hij 3 weken vakantie zodat we lekker met 3en kunnen genieten tot die tijd blijf ik lekker rondom huis ik heb vandaag weer wat kleertjes gestreken maar moet wachten met de rest want heb geen haakjes genoeg om t op te hangen in de kast die zullen als t goed is van de week geleverd worden door de prenatal dus tot die tijd kan ik niets meer onze dochter heeft gewoon teveel kleding ;)

4. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bij de vorige veel bloed ben verloren.
    Ons bed gaat morgen omhoog. Vind dat wel vervelend voor onze dochter, nu kan ze er zelf vanaf klimmen en straks dus niet meer, hoop dat er geen ongelukken gebeuren..
    Kamertje enzo allemaal klaar staan!

Ik moet nu elke week op controle, jullie ook?

5. peetje007

Nee ik niet ik ben vorige week geweest en nu moet ik aankomende week weer miss vanaf dan elke week dat weet ik niet , maar had je zo extreem bloed verlies lijkt me ook eng zeg kwam dat doordat de placenta niet los wilde of wat was daar de reden van? Hebben jullie ook de angst om vruchtwater te lekken elke x als ik wat dunne afscheiding heb dan hoop ik maar dat ik geen scheurtje in mn vlies heb of zo zit miss wel tussen mn oren of ben ik niet de enige ?

6. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben de naam al. Ben wel benieuwd naar de reacties, maar het belangrijkste is dat wij het een leuke naam vinden.

Ik heb nu ook snel last van harde buiken dus probeer ik zo veel mogelijk te rusten tussendoor.

Wat moeten nog wel even uitzoeken hoe de maxi cosi in de auto moet. Zal je net zien dat we op het moment suprême er niet uitkomen, haha.

Ik zie nu pas dat ik een aantal berichtjes nog niet heb gelezen.... Suf!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Iedereen dus wel last van nesteldrang zo te lezen haha.
    Ik wil ook alles klaar hebben. Heb zo sterk gevoel dat ze eerder komt..zul je zien dat ik over tijd ga haha.

Dat gevoel vruchtwater te verliezen heb ik ook heel erg. Vieze afscheiding steeds haha.

Ik mag zaterdag weer voor controle naar de verloskundige.
    Vorige keer was ik 33 weken.. Heb toen ook groeiecho gehad en madame liep bijna een week voor op groei. Ze schat weer een kindje van 4 kg. Mijn dochter woog ook 3940 gram bij de geboorte.

8. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook bang voor. Dat ik zo graag wil dat ze komt en dat ze dan lekker lang blijft zitten. Eigenlijk het beste om maar nergens op te hopen.

Bij mij hebben ze met een groeiecho ook een schatting gedaan van 4 kg bij 40 weken. Oepsie, we gaan het meemaken.

9. peetje007

Onze dame was met 32 weken als zn 2200 gram dus ook 4 kilo bij 40 weken ze loopt de gehele zwangerschap al zn 2 weken voor dus daardoor heb ik ook t idee dat ze eerder zal kome zo raar dat elke zwangere dit dus bijna heeft hahaa ik hebook veel last gehad van inindalings weeën miss komt t ook een beetje daardoor

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik hoop ergens sar ze end week 38 komt!
    Zou ideaal zijn. Ook omdat ik het nu wel zat ben hmmpf!
    Wil weer beetje van alles gaan doen en voetballen, het grootste natuurlijk onze kleine gezond in onze armen en de kleertjes aan kunnen doen :) yeaaayyy

11. peetje007

Ja kijk er ook naar uit ben vooral benieuwd hoe ze eruit ziet ik ben het nog niet helemaal zat maar begint nu wel een beetje te komen dat ik denk van pfff die buik zit me zo in de weg maar dat is eigenlijk alles oja en t slapen dan maar ja ach de laatste loodjes zijn het zwaarste zeggen ze en dat is waar geen fabeltje in ieder geval

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha dat is inderdaad geen fabeltje.

Lichamelijk ben ik er wel echt klaar mee. Maar besef ook wel dat dit de laatste keer zal zijn dat ik die schopjes voel enzo.. Want wij willen beide geen 3e. Dusja.. Toch nog maar wat proberen te genieten haha

13. peetje007

Ja alles voor het laatst dan he ;) ja er zijn wel ongemakken idd

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier geen nesteldrang hoor! En ook verwacht ik niet dat deze kleine eerder komt... Ben ik nu de uitzondering? ;)

15. peetje007

Je kan ook gewoon een voor gevoel hebben , en geen nesteldrang lijkt me heerlijk

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Geen nesteldrang is best lastig hoor! Ik werk nu met mijn verstand de lijstjes af en heb zelfs sommige dingen ingepland! Als ik deze niet in mijn telefoon had gezet als herinnering, dan waren ze nog niet gedaan... ;)

17. peetje007

Haha dat is idd ook lastig maar zo heeft iedereen wel wat ;)

18. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Haha nmv, ik denk ook dat ik overtijd loop. Bij de vorige ingeleid met 42 weken.
    Qua nesteldrang valt het nu weer mee, Maar heb nu ook alles klaar staan, dus dat zal schelen.

Bloedverlies kwam doordat de baarmoeder niet samen kneep en de placenta dus niet kwam. Krijg nu direct na de bevalling medicatie om ervoor te zorgen dat de baarmoeder wel samen knijpt.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lijkt mij heerlijk. Geen nesteldrang haha..

Al moet ik zeggen, ondanks mijn nesteldrang heb ik ook wel de nodige lijstjes hoor.

Dit weekend dochterlief maar uit logeren,zodat wij hier in huis nog wat dingetjes kunnen opknappen haha.

20. peetje007

Wie van jullie heeft ook een groei echo gehad met 32 weken en hoeveel vruchtwater zat er toen op het diepste poel staat op zn papier wat je mee krijgt bij mij was dit 6,1 cm is dit niet weinig ? Of maak ik me nu weer zorgen om niets ?

Deel Deze Pagina