Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ze drinkt nu 6 voedingen van 100cc ja darmkrampjes geeft deze dame ook last van de ene dag erger als de andere dag en ik probeer elke dag een stuk te lopen en dat gaat langzaam aan beter ben gisteren voor t eerst met zn 3en de stad in geweest en dat ging best goed was alleen erg moe bij thuis komst en s, avonds ook nog een stukje gewandeld met zn 3en en vandaag voor t eerst op verjaardag waar ik nu nog zit ben nu wel verschrikkelijk moe maar de kleine slaapt goed ook in de drukte @ samantha is jou dame zoveel afgevallen dan tijdens de eerste week ? Want hoort ze nu niet al op geboorte gewicht te zitten ? Onze dochter was in de eerste 3 dagen 120 gram afgevallen en dat zit er nu dus ook wel weer ruim aan miss gaat ze wel te hard qua gewicht omhoog bij ons hoor

2. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wat is mijn meisje mini vergeleken jullie meiden! Maandag was ze 3165 (85 gram boven haar geboortegewicht). Zal nu nog wel minimaal 100 gram bij zijn. Op haar lichtst woog ze 2800 dus in 12 dagen tijd is ze ook bijna 400 gram gegroeid. Haar wangetjes beginnen wat boller te worden :-D

Nmv, gefeliciteerd met jullie knappe mannetje!

Hier worden de krampjes gelukkig langzaam minder. Waar ik eerst 6-8 poepluiers kon verschonen per dag zijn dit er nu nog 4 ofzo. Dus haalt ze meer uit de bv blijkbaar. Ben benieuwd of ze zo ook een aantal dagen niet poept (had zl ook, kan soms wel 10 dagen duren met bv omdat het zo hoog verteerbaar is).
    Kolven voor mijn nichtje gaat ook super. Kolf nu tussen de 160-200 cc in 1x. Gisteren had ik 50cc over wat niet in de ijsblokjes vormen paste en dat heeft zl vanochtend opgedronken. Die hoest al weken en is nu ook weer verkouden dus hij kan wel wat antistoffen gebruiken. Hij vond het wel lekker dus hij krijgt morgen weer een beetje.

3. peetje007

Wat goed laawra van die bv ! Hier had onze dame maar 1poepluier vandaag maak me toch wel een beetje ongerust was wel een volle luier maar hadden er toch meer moeten zijn maar ze krijgt de fles dus kan ze af en toe wat moeite hebben , die antistoffen zijn idd erg nuttig als je kindje een beetje tegen t zieke aanhangt het kan in ieder geval nooit kwaad om het te geven dus als het je lukt om extra te produceren gewoon lekker doen onze dame woog op zn ligt 3380 dus dat is idd puttig zwaarder als de jouwe ! Ze heeft heerlijk lang geslapen van half 11 tot 4 uur dus we mogen niet mopperen eergisteren was het half 6 ze is een heerlijk tevreden dammetje

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Gaat die 100 cc ook elke keer op? Hier krijg ik er echt niet meer dan 70-80 cc in.
    Ze woog bij de geboorte 4020 en was afgevallen tot 3730.

Hier vaak 1 x in de 2 dagen een poepluier, was normaal met flesvoeding zei cb.

Laawra, fijn dat bij jullie alles zo goed gaat. En idd wel een verschil qua gewicht hihi..

5. peetje007

Ja die gaat elke x op en nu ook net 125 cc gehad en ook die ging op !

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat goed zeg! Knappe meid hihi.

7. peetje007

Ja ze doet het super alleen nu slaapt ze alweer vanaf 1 uur en moet eigenlijk weer een voeding maar ze slaapt nog heel diep dus zit een beetje in dubio of ik haar wakker zal maken of dat ik haar zal laten liggen maar dan word het vanavond miss weer zeuren met de voeding word t erg laat en met haar poepluiers ben ik bang dat ze verstopt raakt klinkt miss raar maar ze eet veel dus na mijn idee moet ze ook meer poepen vandaag nog steeds geen poepluier helaas @samantha wat vond het cb dan van dat ze maar 70 a 80 drinkt ? En hoeveel voedingen geef jij dan nog 7 of al 6 ? Neem aan dat je haar s,nachts niet wakker gaat maken ? althans dat doen wij niet hoor zolang ze slaapt slaapt ze miss dat ze daarom ook meer per fles neemt omdat ze dat (spaart) voor de nacht het was vanmorgen ook 4 uur dus trekt ze behoorlijk lang door

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Daar hebben ze niet eens naar gevraagd bij ons.
    Jullie meisje slaapt wel lekker lang zeg. Ik voed op verzoek, maar ze komt zelf vaak wel om de 3 a 4 uur.
    Soms na 2,5 al. Mochten van de kraamzorg uiterlijk 4 uur er tussen laten zitten.
    Savonds krijgt ze rond half 11, 11 uur de laatste fles en dan komt ze snachts rond 3en.

Ik vermoed reflux bij Kayleigh. Ze is zo onrustig na de fles. Je hoort alles omhoog komen. Zo zielig.

9. peetje007

Onze kleine heeft ook onrustige momenten na de fles en kan haar niet gelijk terug leggen dan spuugt ze heel erg moet echt rustig met haar doen dus miss idd ook hier maar onze kleine meld zich niet altijd zelf zoals vanmiddag bijvoorbeeld sliep ze om 1 uur en moest haar dus echt wakker maken om kwart over 5 of zo voor de fles en dan drinkt ze hem al slapend op maar ze moest daarna dus poepen dus toen werd ze alsnog wakker en ze slaapt nu net weer in mn armen erg aan t huilen we zijn zelfs een stuk wezen wandelen maar dat werkte ook niet wil alleen bij mama liggen op dit moment

10. peetje007

Onze dame eet sinds gisteren 120cc aan 100cc heeft ze niet meer genoeg vannochtend heeft ze wel 100 gehad en daar sliep ze dan 3 uurtjes op door kleine holle bolleke hihi we zitten eraan te denken om voeding te halen voor hongerige baby's maar ja opzich is die 120cc ook prima maar vind t zoveel voor zn klein meisje

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Heb je nog andere voeding gehaald Peetje?

Hoe doen de andere kindjes het??
    Iedereen aan het genieten?

Kayleigh is zo'n ander meisje dan mijn oudste dochter als baby. Ze is echt veel rustiger. Kan nu ook echt zeggen dat ij er van geniet hihi..

12. peetje007

Nee heb geen andere voeding gehaald ze heeft vannochtend maar weer 100 gegeten en daar deed ze t nu wel mee dus miss was t alleen gisteren een hongerige dag nu drinkt ze steeds weer 100 maar de dame heeft wel vaak last van dr darmen dus huilt ook geregeld dan masseer ik haar buikje even en dan word ze helemaal rustig vind het mega zielig s,nachts slaapt ze super gisteren had ze om 11 uur de laatste fles en om half 4 melde ze zich voor een voeding @ samantha wat heerlijk dat je er zo van kan genieten en t is wel druk denk ik met 2 kids ?

13. peetje007

Ze heeft nu net overigens wel weer 130 gegeten dus t verschilt wel eens

14. peetje007

Wij zijn vandaag naar de huisarts geweest met onze kleine meid en ze heeft idd reflux nu gebruiken we johannes pitmeel of iets in t eten wat resulteert dat ze nu minder voeding eet maar hopelijk gaat t de reflux een beetje tegen de afgelopen dagen was ze nou niet echt een gezellige baby ! Wij willen onze vrolijke meid weer terug en wat betreft minder eten mogen we nu gewoon geven wanneer ze vraagt dus vaker kleine beetjes@samantha ben jij ook al naar de huisarts geweest met jou kleine meid ? Hoe gaat het nu met iedereen het is mega stil

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Aah sneu is dat he. Hopelijk werkt de johannesbroodpitmeel bij haar en hoeft ze niet gelijk aan de medicatie.

Wij hebben ook johannesbroodpitmeel aan de fles toegevoegd, maar ze kreeg hier wel meer krampen door.

Hier helpt gewoon heel erg door haar halfzittend te voeden en na de voeding zo'n kwartier rechtop te houden.
    Verder zijn we woensdag avond naar de osteopaat geweest, omdat ze erg kreunt. Hij dacht dat het door de reflux en krampjes kwam. Ook zaten er wat werveltjes vast in haar nekje. Dit heeft hij nu behandeld en het lijkt iets beter te zijn, maar nog niet over. Over anderhalf week nog eens.

Hier komt ze zelf om de 4 uur, maar drinkt niet meer dan 80-90 cc. Als we haar wakker maken om de 3 uur krijgen we er niet meer dan 40 in..

16. peetje007

De johannes pitmeel werkt uitstekend ! Ze geeft bijna niet meer terug huilen doet ze alleen als ze honger heeft nu , wij hebben onze vrolijke meid terug wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan onze meid heeft niet extra kramp door de johannes pitmeel gelukkig , ook Onze dame meld zich zelf en ondanks dat de fles verdikt word eet ze alsnog tussen de 100 en 120 cc ! Komt ze wel goed aan ?

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hebben jullie pure johannesbroodpitmeel of nutriton?

En hoeveel schepjes doe je dan?

Fijn dat jullie vrolijke meisje weer terug is.

18. peetje007

Nee wij hebben eigen merk van kruidvat en we doen dan 1 schepje op 100 cc en dus een kwart voor de 20cc werkt perfect ze heeft geen extra last van krampjes dus we hebben geluk nutriton is ons afgeraden omdat die juist voor opstoppingen zorgt dus hebben we voor kruidvat eigen merk gekozen en ze poept nog steeds goed

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hoe gaat het met iedereen? Morgen ons meisje alweer 4 weken. De dagen gaan zo snel voorbij!

20. peetje007

Ja gaat mega snel !! Wij zzijn over gestapt op andere voeding op aanraden van de huisarts lijkt iets beter maar nu heeft ze weer uitslag ( had ze al voor dat ze deze nieuwe voeding kreeg ) morgen naar de kinderarts ter controle laat ik er gelijk even naar kijken maar ze lijkt er geen last van te hebben

Deel Deze Pagina