Nee de tattoo heb ik al 2 jaar ik heb geen idee kom net terug van de vk mn bloeddruk was iets hoger maar nog steeds goed dus ik weet niet hoe ik er aan kom ze slinken ook gewoon niet meer
Die zijn inderdaad wel behoorlijk opgezet ja. Kan me voorstellen dat je daar last van hebt! En ook al iets verhoogde bloeddruk.. Mss hoort dat gewoon dan bij de laatste loodjes? Jeetje al 3 cm ontsluiting ontsluiting.. Ben je inmiddels al weer naar huis? Of moet je blijven 1981mama? San987.. Manlief is wel aan het werk gegaan en Dylana klaagt nog steeds over buikpijn. Dus maar rustig dagje vandaag. Zonet wel alvast bedden verschoont en zeiltje op ons bed gelegd.. Just in case haha.. De foto's heeft mijn man gemaakt.. Zal zo kijken of ik ze kan uploaden.
Mooie foto's samantha !! Hier zit ik ff bij mijn ouders moet thuis alles nog alles doen maar sla denk ik gewoon maar ff een dagje over kan best wel !
Wat is je man van beroep? Fotograaf toevallig zo niet dan kan hij dat zo worden ziet er wel erg professioneel uit hoor !
Mooie foto's !!! Ik moet helaas nog een nachtje blijven volgens protocol. Heb wel wat pijn maar dat is denk ik van het slechte slapen. Ik wilde zo graag naar huis! iig iets om weer naar uit te kijken
Ze willen niet toucheren vandaag omdat dat de weeën kan stimuleren. Dus morgen pas weer toucheren. En dan naar huis en als de donder dus het geboortekaartje afmaken hahaha Iedereen verder al klaar met de uitzet van de baby?
Ja 198mama, dat lijkt me wel slim Balen dat je nog een nachtje moet blijven, hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Wij zijn helemaal klaar met de uitzet en de rest?
Haha nee mijn man is geen fotograaf van beroep En deze foto's zijn gewoon met zijn telefoon gemaakt haha. Maar zijn wel goed gelukt al zeg ik het zelf. Dankjewel meiden Aah wat balen 1981mama. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten hoor. En mag je toch morgen naar huis toe. Wij zijn ook wel klaar met de uitzet. Moet alleen nog zo'n zonnekap voor de maxi cosi hebben. Die ga ik morgen even halen en haal dan ook alvast voeding op. Gaan jullie bv of fv geven?
Hopelijk blijft hij nog even zitten 1981mama, sterkte! Zal me ook even voorstellen! Ben momenteel zwanger van de derde en 27 augustus uitgerekend! Gaat nog goed en zelfs slapen gaat nog redelijk Nu lekker verlof dus hard bezig om alle klusjes af te maken! Hopelijk blijft de baby (we weten het geslacht nog niet) nog even lekker zitten tot de datum, al denk ik dat hij wat eerder komt. Beide broers waren namelijk ook wat eerder. Kinderstoelen) wij hebben 2 triptraps van marktplaats gehaald en een ikea stoel (niet zo mooi, maar o zo handig)
Samantha miss is een dooky zonnekap wat wij hebben een hele leuke wit met zilvere sterren ze hebben leuke designs , hier wel alles in huis geloof ik het kraambed staat eindelijk vind het wel een beetje eng met die klossen zo hoog en op een gladde vloer maar zal even moeten wennen ik ga donderdag even een keuken opstapje halen dan heb ik iets meer grip met in stappen en uitstappen de wieg moet nog wel klaar gezet worden maar dat zal ook 1 deze dagen wel goed komen verder alles wel klaar denk ik , en welkom bij de club miss m heb je een voorgevoel wat het geslacht gaat zijn ? Wist je het bij de andere kindjes wel ? Heballes klaar en in huis ? ? ?
Wij hebben inmiddels de babykamer zo goed als klaar. Er moet nog wel wat worden opgeruimd maar dat is niet zoveel werk. Kleertjes liggen schoon in de kast, commode is ingeruimd. Vluchtkoffer doe ik over anderhalve week. Wil thuis bevallen en krijg donderdagmiddag verlof. We gaan nog een paar dagen weg en daarna is het tijd voor dat soort klusjes. Kaartje is zo ver als mogelijk is klaar, enveloppen zijn besteld. Ik heb nog genoeg klusjes op mijn lijstje staan maar zo lang de nesteldrang niet echt om de hoek komt kijken vraag ik me af wat er daadwerkelijk gedaan gaat worden. Ik ga overigens bv geven. Heb de oudste 10 maanden gevoed en dit keer hopelijk nog langer als het gaat. Haal ook geen kv in huis. Had ik de eerste keer trouwens ook niet.
Ik ga ook (proberen ) bv te geven maar heb wel fv in huis voor als het echt helemaal niet lukt of het ineens zegt doe het zelf maar
Welkom Miss M. Spannend hoor dat je niet weet wat het is hihi. Lekker genieten van je verlof! Laawra.. nog steeds geen last van nesteldrang, heerlijk hoor haha. Hier nog steeds volop aanwezig. Peetje.. Ja ik kom ook met moeite op het bed nu haha. Ben al klein van stuk , dus een klein krukje is hier ook wel handig haha. Oohh volgens mij is mijn kleine meisje nu echt aan het indalen. Heb sinds eind van de middag zoveel steken down under. Echt alsof iemand mij helemaal open snijd ofzo met een mes :S Bah.. Zaterdag 37 weken.. dan mag ze komen! Ben benieuwd hoe lang ze op haar laat wachten. Ben ook erg benieuwd naar jullie namen voor de baby haha
Ik ben ook benieuwd heb wel steeds menstruatie pijn de vk denkt dat het komt door dat mijn baarmoedermond aan het verstrijken is verweken zeg maar , maar ja kan nog wel 2 weken duren of langer hier vanaf morgen de mijlpaal van 37 weken gehaald heerlijk dat het dan toegestaan is , en ja echt belachelijk hoog gaat nergens over vind het helemaal niets maar ja het is maar tijdelijk zodra de kraamhulp weg is gaan ook gelijk de klossen weg en het kraambed !
Haha ja hier net zo.. Dus jouw lichaam is al wel een beetje voorwerk aan het doen? Scheelt je weer tijdens de bevalling straks. Hier vannacht weer slecht geslapen. Hoe is het nu met jou 1981mama? Hopelijk mag je vandaag naar huis!
Ja idd , vannacht wel redelijk geslapen wel 4x mijn bed uit om te plassen maar viel direct weer in slaap dus dat is wel lekker nog plannen voor vandaag dames ? Hier vandaag weer wat rommelen in huis wat schoon maken en toch een beetje rustig aan doen t is wel warm en mn voeten zijn nog steeds dik dus dat doet zeer, vanavond krijgen we de stukadoor die komt kijken voor onze gang en overloop hopelijk kan hij snel beginnen en is het klaar voor de bevalling zou fijn zijn verder niets vandaag
Thanx! Nee, totaal geen idee. Kan me eigenlijk niks anders voorstellen dan een jongen, haha. Bij de anderen wisten we het ook niet, dus de derde verrassing Het meeste is wel al in huis (vandaag hopelijk de laatste dingen halen) maar nog niet klaar... Ga van de week maar als een malle wassen en dingen klaarzetten!