Uitgerekend begin augustus 2018 - beperkt aantal leden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bozoe, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Ja ik zoek dus ook van die jurken...

2. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Ik ga wel lastiger naar de wc, maar als ik ga is t erg dun Hahaha sorry voor de details. Je baarmoeder groeit en dan verdrukt je darmen denk...

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Beheer even een verzoekje doen?

4. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Hier ook echt al een buikje! Het nadeel is dat ik op het werk een uniform draag, heb al een grotere broek kunnen krijgen maar ook die begint in de band al strak te zitten (zit echt 0,0 rek in)

Ik vind dat de groep nu ook wel vol genoeg zit, de ''oude'' groep zitten er nu minder in volgens mij, haha.

Anne86 vindt dit leuk.
  5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Heb de stoute schoenen aan getrokken en de verloskundige gebeld . 29 december kan ik terecht voor de eerste echo.

LollyLolbroek86, so blessed, MammaR en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Ik heb ook al een buikje, daar kan niemand meer omheen zeg maar:)
    Ik heb wijde blouche gekocht en vorige week zag je mijn buikje er al doorheen! Ik heb dan ook bij prenatal(nu uitverkoop;)) al wat basis stukken gekocht en via marktplaats een hele doos met leuke kleding.... kan ik nu even vooruit en ik moet zeggen het zit heerlijk:)
    Scheeld wel dat iedereen in mijn omgeving al op de hoogte is natuurlijk maar zo n spijkerbroek ziet niemand het verschil in en zit fantastisch! Kan het iedereen aanraden:thumup:

Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu precies komt dat je nu al een buikje hebt! Mijn verloskundige benoemde bij mij dat het wel eens kan komen omdat mijn buikspieren al uitgerekt zijn geweest bij de vorige 2 keren...

7. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Begin nu wel steeds misselijker te worden (yes but no yes) en denk dat het op het werk ook wel aan het opvallen is, haha. Ben vanmorgen al 5x naar de toilet ''gerend'', hoef gelukkig nog niet te spugen maar ooh het zweet breekt me uit dan.

@Izzie76; Fijn dat je dit jaar nog terecht kunt! (wel jammer net ná de feestdagen, maar ach.. het zij zo)

8. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ergens vind ik t niet zo erg dat het wat later is. Ben heel bang dat ie het niet doet en als je dat dan net voor de kerst op je bordje krijgt lijkt me ook niet heel leuk. Ik kijk r niet heel erg naar uit iig

9. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Ik was ook van plan vandaag te bellen, zijn ze vandaag gesloten :roflmao:

10. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Jij dus ook de derde. Ik heb ook t idee dat dat ermee te maken heeft. Ik vind t totaal niet erg, maar niemand weet t nog .

11. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Dat is wat minder zeg, heb je er nog steeds geen goed gevoel over dan?

12. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Jawel alleen ik ben heel bang.

13. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje alsnog veel gekletst meiden!

Wat erg dat een aantal endometriose hebben, ik wist echt niet dat het voor zoveel ongemakken kon zorgen dat je er zelfs door afgekeurd kon worden.

@MammaR wat goed zeg dat je gewoon naar de verloskundige mag. En een mooie test! Komt mvm de kratten nu overal ophalen?

Facebook ben ik wel voor, maar pas als ik mijn termijnecho heb gehad en "iedereen" het weet.

@knofje ja die lijn is heerlijk!! Naif vind ik zelf ook heel fijn. Ben niet zo van weleda. O en bedankt voor de tip van prenatal. Maar even van die shorts besteld, lijkt mij ideaal voor onder jurkjes.

Welkom @Lollybroek. Leuke naam haha. :D

@Anne86 ik was woensdag aan het sporten en ik had echt het idee dat mijn buik erg aanwezig was idd. Hoeft van mij nog niet eerlijk gezegd.

@May idd je hebt nu allemaal van die oversized kleding in de winkel, komt goed uit! :D

@Izzie o wat goed, mooi nog voor het nieuwe jaar.

Hier nog steeds onwerkelijk, hoe vaak ik wel niet zeg dat ik het nog steeds niet kan geloven…. Verder eigenlijk helemaal geen kwaaltjes nog. Voor ik gisteren de vk heb gebeld toch maar een test gedaan nog. Maar die knalde eraf, dus ik kan er echt niet meer omheen. Wat ik ook erg leuk vind is dat er hier nu wel een aantal de 3e krijgen!

LollyLolbroek86 en so blessed vinden dit leuk.
  14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Even een klaagpost hoor.. ik heb sinds vannacht weer buikpijn en heb al vier keer overgegeven. Weet niet zo goed of ik nou overgeef van de pijn of van de zwangerschap haha. Het enige wat ik naar binnen krijg zijn kaas-ui bollen:roflmao:.

Zo, klaagmodus weer uit:D.

Fijn @Izzie76 dat je gebeld hebt. Mooi 2018 inluiden met een prachtige echo!

Zijn er trouwens meer hier die al eerder hoogzwanger zijn geweest in de zomer? Ik kan niet zo goed tegen warmte dus ik houd mijn hart vast. Bij M. was ik al compleet opgezwollen en dat was hartje winter hahaha.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Dit is de eerste keer hoogzomer zwanger
    Mijn andere twee zijn winterkindjes

Laten we met zn allen hopen dat t een koele zomer wordt

16. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja, ik heb er eentje gekregen medio Juli. Dit was op z'n zachtst gezegd niet heel gezellig met mij de laatste weken. Het was zo vreselijk warm. Gelukkig hebben we nu airco in huis

bozoe vindt dit leuk.
  17. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Voor mij ook de eerste keer hoogzomer. Met de eerste was ik in mei bevallen dus net voor de zomer "klaar". Wordt gewoon veel luchtige jurkjes dragen haha.

18. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Ik houd van warmte, maar zal idd wel meer vocht vast houden dan idd...ach je verlof begint ook in de zomer dus rustig aan

19. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

mijn zoon 21 mei 2006 geboren, de weken ervoor al een paar hitte golven te pakken. ik kon er goed tegen hield alleen veel vocht vast. mijn dochter is een november kindje, dus veel zwemmen en lekker rustig aan gedaan. in de vakantie

20. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    @1612 Dankjewel, dit is echt een test om voor altijd te bewaren :) moet er alleen nog ff nagellak op doen..
    Bij mij vertelde ze dat DHL de route voor de kratten doet. Maar als je wilt weten hoe het voor jou is zou ik gewoon even bellen! Hoor je het gauw genoeg..
    @so blessed Mijn ophaaldag is maandag daarom zei ze: "begin zondag maar met verzamelen, dan heb je de week erop twee volle kratten"... dus misschien heb jij een andere ophaaldag dan?
    @bozoe Wat je zegt.. hier kan ik ook slecht tegen de warmte.. als baby scheen ik er al versuft bij te hebben gelegen zodra het kwik naar de dertig ging.. mijn schoonzusje kan normaliter goed tegen de warmte maar zweet niet veel. Daardoor raakte ze in de zwangerschap (ze was oktober uitgerekend) oververhit en moest de hele zomer in de schaduw blijven.. niet leuk natuurlijk!! Alhoewel ik bij mijn dochter toen ik van wk10-12 op Griekenland was, ik m'n schouder heel lelijk heb verbrand.. echt een zwangerschapsmasker dat een litteken werd en ruim twee jaar erover deed om te verdwijnen :eek::p goed smeren dus straks voor ons allemaal als we überhaupt zin hebben in de zon te gaan zitten :o:
    Ik wacht het maar af.. naarmate we verder in de rondes kwamen voor een tweede, zag ik de eventuele uitgerekende datum ook elke maand opschuiven.. maar om daarvoor te stoppen met klussen ging me écht te ver! Bovendien zit er al meer tijd tussen m'n kindjes straks dan ik zelf had gewild, dus we zien het van de zomer wel!! Voor hetzelfde geldt hebben we een hele natte zomer.. :cool:
    Bij mijn dochter stond trouwens de verwarming te gloeien (buiten lag er sneeuw en m'n man pufte nog harder dan ik :D) dus die verwarming zullen we sowieso niet nodig hebben voor een vlotte bevalling denk ik :roflmao:

Deel Deze Pagina