Uitgerekend begin augustus 2018 - beperkt aantal leden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bozoe, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wat naar zeg, heel veel sterkte!

2. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Meen je niet! Klote zeg. Veel sterkte!
    Wat een zwarte dag hier vandaag :(

3. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Oh nee @Mooneyglow ! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel!

4. whalebump

whalebump Lid

7 dec 2017
    9
    1
    3
    @Mooneyglow wtf seg.. :cry::cry:
    ik hoop dat je niet veel pijn hebt, heel veel sterkte & knuffel!!

5. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
  6. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    @Izzy76 inderdaad gewoon lekker van je af schrijven hoor. Het is al heftig genoeg. Juist fijn als je het kan delen. Hoop gewoon dat het oud bloed is en de test licht was door je timing van testen.

@May6513 dat had ik nou ook :roflmao:
    :roflmao: erg he haha.

Jaaa leuk! Ben benieuwd hoe ze reageert ❤

@bozoe huh? wat? hoe dan? Kunnen ze het niet gewoon een foute berekening hebben gemaakt? Zelfde zh? Hoop op een wonder!

@Mooneyglow neeee! Jeetje :( veel sterkte en een knuffel ❤

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Ja ik snap het ook niet. Het is een grote chaos in mijn hoofd nu. Op 24 november had ik een positieve test. Op 30 november een bloedwaarde van 547 en op de echo een beginnend vruchtzakje. En vandaag een bloedwaarde van 15.000 en een vruchtzakje passend bij 4 weken en 3 dagen zwangerschap. Dat zou betekenen dat ik op de 30ste, 3 weken zwanger was en al een HCG had van 547. Simpelweg onmogelijk. Dus het enige positieve wat ik nog kan bedenken is een meetfoutje. Maar zelfs dan, er was geen vruchtje te zien.

Ik ga komende week naar een echobureau om daar een echo te laten maken op eigen verzoek. Ik ga echt niet nog tot de 18e in onzekerheid zitten.

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Wat zegt de bloedwaarden van nu over je termijn dan? Hebben ze daar nog wat over gezegd. Ik snap dat je zelf een echo laat doen.

9. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Dankjewel dames. Ik vindt het echt zo vreemd snap er niks meer van. Vanmiddag best hevig bloed verlies had zeker wel een inlegkruisje nodig. maar nu is het helemaal weg... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ga er vanuit dat het over is. Heb de vk gebeld en die kon er ook niet zoveel nuttig over zeggen. Misschien dat jullie er hier nog wat aan hebben maar het is pas echt mis als je net zoveel bloed als je menstruatie of meer, als het echt alleen bij het afwegen of een beetje in de wc dan is het waarschijnlijk wat inestelingsbloed, een adertje wat geknapt is (kan allerlei redenen hebben, seks, niezen, hoesten oid). Ook kan het zijn dat je baarmoedermond meer doorbloed is dus ook eventueel sneller bloed. Zolang het dus niet gelijkwaardig of meer is als een menstruatie is het (nog) geen mk.

Bij ons is het afwachten geblazen, ze rade aan om het even aan te kijken want volgens haar hoefde het nog niet over te zijn, ik mag maandag langs komen en dan gaan we kijken of er nog iets zit. Echt een hele lieve vrouw ze bood zelfs nog aan om eventjes langs te komen.

@bozoe pff bij jou gaat het ook al lekker he, konden we de komende tijd maar even vooruit spoelen deze onzekerheid is echt niks. Ik snap dat je naar een echo bureau gaat dan heb je toch wat meer zekerheid en een "second opinie". Ik hoop/duim voor jou dat de gyn het gewoon niet goed gemeten heeft.

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    De bloedwaarden zijn passend bij een termijn van 5/6 weken. Dus het kon volgens haar twee kanten op gaan.

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Wat heftig dat je toch wel hevig bloedverlies hebt gehad. Ik hoop dat de echo maandag toch een intacte zwangerschap laat zien! En dat er een verklaring is voor het bloedverlies. Mijn duimen draaien hard voor je!

He verdorie, dit groepje moet gewoon compleet blijven hoor!:(

12. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Ja daar hopen wij ook op! De vk vond het niet als een mk klinken dus dat geeft in ieder geval wel wat hoop. Maja wat is het dan inderdaad? Hopelijk maandag meer antwoorden.

bozoe vindt dit leuk.
  13. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Jeetje, dat maakt het alleen nog maar meer onzekerder! Goed dat je naar een echo bureau gaat, nog tot de 19e wacht is niet te doen nee. Jammer dat de vk/gynaecoloog dat niet kon aanbieden om eerder te komen.

14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Volgens haar zou dat niet meer duidelijkheid geven. Ik denk omdat in het geval van 4 weken zwangerschap je inderdaad de 18e wel een kloppend hartje zal verwachten. Behalve dat ik onmogelijk 4 weken kan zijn maar dat lijken ze maar moeilijk te snappen in het ziekenhuis.

15. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    @bozoe gelijk heb je dat je eerder ergens anders voor een echo gaat. al zie je nog geen kloppend hartje, je kan iig het zakje nog eens laten nameten. Het lijkt me nl echt dat ze er met meten naast hebben gezeten.... en dan zijn ze wéér niet zo lekker bezig daar in het zh!:mad:

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Ik heb bij mijn dochter met 6 weken een echo gehad en toen was er wel duidelijk een kloppend hartje te zien. Dus ik ga er vanuit dat als het echobureau ook geen vruchtje ziet het inderdaad mis is.

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gelijk heb je hoor dat je een echo ergens anders gaat laten doen.

bozoe vindt dit leuk.
  18. LollyLolbroek86

24 okt 2017
    549
    445
    63
    @bozoe waarom bel je geen vk in de buurt of zij een echo willen maken? Misschien gemist/overheen gelezen maar waarom loop je in het zh?

@Mooneyglow ooohh mijn duimen draaien meis! Het was dus 1x een maandverbandje vol? Ontlasting gehad? Seks gehad?

Ik heb bij beide bloed verloren, geen maandverband vol. Maar snap je angst.

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    #299 bozoe, 9 dec 2017
    Laatst bewerkt: 9 dec 2017
    Ik heb komende week een afspraak staan bij een echobureau hier in de buurt. Dat bureau is onderdeel van de verloskundigenpraktijk en doet echo's op verzoek. Dus inderdaad een verloskundige die de echo maakt :).

Ik loop in het ziekenhuis vanwege pre-eclampsie vorige zwangerschap (ingeleid met 35 weken). Sindsdien gebruik ik ook nog bloeddrukmedicatie.

20. LollyLolbroek86

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Aha vandaar! Meestal zakt de bloeddruk toch weer na de bevalling?

Deel Deze Pagina