Meestal wel. Hier helaas niet . Mijn moeder heeft ook twee keer PE gehad en werd nooit meer gecontroleerd naderhand. Tien jaar later kreeg ze een hersenbloeding. Bleek dat haar bloeddruk al die tijd al gigantisch hoog was. Dus ze nemen geen risico met mij. Maar goed ook want hij is nooit meer laag geworden. Dus ga er ook vanuit dat hij weer zal gaan stijgen gedurende de zwangerschap.
Beide dus wie weet dat het daar vanaf komt. Lijkt me wel wat veel maar wie weet. Niet vol vol maar toch wel redelijk wat.
@Mooneyglow wat schrikken! Fijn dat die vrouw zo begripvol en lief was. Ik duim voor je! Ik duim voor jullie allemaal! @bozoe ik hoop stiekem voor je dat het een diapauze (groeipauze) is
Hey meiden, Oh nee, wat lees ik nu allemaal voor narigheid. @bozoe Ik snap je onzekerheid. Wel fijn dat je komende week al bij de verloskundige terecht kunt? Welke dag? Ik hoop echt dat het een foute meting is geweest. Het is een onzekere pittige tijd, ik hoop echt op het aller beste. Wel bijzonder dat je HCG waarden wel heel erg gestegen zijn toch? Of gebeurd dat vaker? @Mooneyglow Neeee, ik hoop echt dat het niet zo is. Heel veel sterkte met afwachten. @Izzie76 Ik zou de hoop nog niet opgeven, bruin bij afvegen wil echt niets zeggen en kan echt heel goed dat jouw testen niet gaan knallen. Wij hebben gister de halve dag bij de keukenboer gezeten, maar ik krijg nu wel mijn droomkeuken, dus het was het meer dan waard. Verder vind ik de dagen best wel snel gaan, de gezellige dagen voor kerst. Vind het de gezelligste tijd van het jaar en geniet er ook echt van. Ik hoop dat het snel de 19e is, want ook ik ben heel erg onzeker. Regelmatig naar het toilet om te kijken of ik nog geen verontrustende dingen zie. Het termijn waarbij het de vorige keer verkeerd ging komt ook dichterbij, en merk dat ik dat toch wel heel erg eng vind. Naja, kan alleen maar afwachten en focussen op leuke dingen! Dikke knuffels meiden, heel veel sterkte, en ik hoop echt dat we compleet blijven.
Oh dames ik heb gisteren een dagje niet meegelezen en schrik enorm van de berichten van gisteren! @Mooneyglow @bozoe en @Izzie76 wat vervelend rot voor jullie! Ik heb zelf een paar weken geleden ook in onzekerheid gezeten een paar dagen en dan worden de uren dagen.... ik duim heel erg hard voor jullie hier! @bozoe je verteld dat je bij je dochtertje ook een echo hebt laten maken met 6 weken, had dat misschien ook een reden? Ik zelf heb een medische indicatie en mocht mij gelijk bij gyn aanmelden, maar omdat ze bij mij fouten hebben gemaakt bij mijn vorige zwangerschap heb ik mij aangemeld bij vk en zij zullen mij naar gyn doorverwijzen...op deze manier blijven zij ook in beeld tijdens de hele zwangerschap! De vk hebben mij toen ook heel serieus genomen en zij zijn wat mij betreft heel persoonlijk en weten je achtergrond
Nee niets doorgezet. Alleen gisteren ochtend dus wat vaag lichtbruine afscheiding, een sliertje bruin er in zeg maar. Vanochtend nog weer een test gedaan en die is net zo donker als vorige week zondag. En dat zit me niets lekker. Het is een mooie test maar niet voor 5,2 weken lijkt me. Ik zoek me suf naar vergelijkbare verhalen maar vind alleen maar ellende. Ja en af en toe een opmerking " bij mij knalden ze ook niet" maar de negatieve verhalen bleven hangen
@knofje klopt bij mijn dochtertje was ik ook onverwachts zwanger. Omdat ik Endometriose heb ben ik daardoor de eerste weken onder controle komen te staan bij mijn Endometriose-arts. Pas toen duidelijk was dat het in de baarmoeder zat ging ik terug naar de verloskundige. Maar werd toen bij 30 weken weer medisch.
Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit nee, je zou (denk ik) wel verwachten dat ie toch wat meer zou oplopen na 1 week. En 1 tip (die ik nooit opvolg, haha) ga niet googlen, iedereen is anders en elk verhaal is anders. Sterkte meid! Ga je morgen wel bellen naar de vk?
Ja ik denk dat ik morgen bel met de vraag om een eerdere echo. Ik was compleet tevreden met 29 december maar na gisteren totaal niet meer.
Ik snap je zorgen @Izzie76 je zou inderdaad verwachten dat deze meer zou oplopen na een week. Probeeer niet te googelen en vragen of je eerder bij de vk terecht kan.
@Izzie76 goed plan om de verloskundige te bellen. Dat je geen bloedverlies meer hebt is in ieder geval een goed teken! Hopelijk kun je snel terecht. Ik heb hier om half 5 een echo bij het echobureau.
Jeetje meiden wat een schrik bij een aantal! Ik duim voor jullie allemaal dat het gewoon goed zit. Heel veel sterkte! Ik had trouwens ook flink bloedverlies voor ik positief teste, wist toen echt niet meer waar ik in mijn cyclus was.