Uitgerekend begin augustus 2018 - beperkt aantal leden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bozoe, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ohhh dat is vervelend! Gewoon alleen pakken waar je echt zin in hebt anders werkt het sowieso al niet kan ik je vertellen. Hopelijk voel je je snel een beetje beter!

2. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

bedankt voor de tip, uiteindelijk zat alleen mijn zoon heerlijk te eten hahaha
    maar ja gezelligheid voorop.
    doen jullie veel cadeaus met kerst?

3. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Hier wat kleinigheidjes gewoon om iets te doen (denk aan simpele dingen zoals een klein apiegeltje, een bruistablet voor in bad, een stok kaarten, zakdoekjes). Sfeer en samen zijn is altijd het fijnste hè :)

kimberley1980 en ManSte vinden dit leuk.
  4. ManSte

ManSte Niet meer actief

fijne kerst dames! Geniet ervan! Vind dit altijd zo'n gezellig tijd. En nu extra bijzonder, nu ik zwanger ben

wat grappig om te lezen, al twee keer niet ongesteld... ik heb dat dus helemaal niet. Door mijn hormoonaandoening wordt ik sowieso maar ongeveer 1x per jaar ongesteld. Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Als ik door de medicijnen wel een regelmatige cyclus heb denk ik iedere keer "alweer ongesteld?" :roflmao::roflmao: nu voelt het bijna weer normaal.. behalve die misselijkheid dan :roflmao:

groeien... Begint hier ook al (is ook al het tweede kindje) Maar zit nu zo'n beetje in een tussenfase. Mijn spijkerbroeken beginnen wat te knellen, maar mijn zwangerschapsbroeken zitten echt ook nog veel te ruim. Het ouderwetse stiekje dus maar tevoorschijn getoverd. :rolleyes:

kimberley1980 vindt dit leuk.
  5. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Gister onze dochter verteld dat ze grote zus werd. Ze keek echt vol ongeloof.
    “Er zit geen baby in jouw buik” -“jawel”
    “ niet....”
    Haha. Het besef zal wel later komen. Prima:thumup:

Vandaag aan de zwagers en schoonouders verteld. 1 stel had direct door wat het cadeautje betekende toen het opengemaakt was ( datum op 1 aug en subtiel roze en blauw lintje)
    Andere zwagers en schoonouders vonden het vooral een heel leuk cadeau, zonder de hint te begrijpen . Die moest je echt vertellen dat ze aan de lintjes moesten trekken (en zo de echo tevoorschijn kwam)
    Heel blij waren ze allemaal.:D
    360CD801-40A8-4406-BD69-BF8F180DBD05.jpeg
    05317DA8-47AA-4038-BF63-9AFE089AD0F7.jpeg

6. ManSte

ManSte Niet meer actief

May6513 vindt dit leuk.
  7. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    @May6513 aah super leuk bedacht!

Hier zoals gedacht zag schoonzus het als eerste, daarna volgde de rest snel :)

Heb me gisterochtend aardig beroerd gevoeld maar gelukkig zakte dat tijdens de brunch.

Vanmiddag een 6 gangen diner, daar zie ik wel een beetje tegenop.

Qua groeien, heb voornamelijk jurkjes aan en al 1 positiebroek,gewoon omdat ie zo mooi is haha.

May6513 vindt dit leuk.
  8. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Iedereen nog een fijne kerst!

Hier nog geen positiekleding aan. Weiger dat zo lang mogelijk aan te doen. Uit eten met vrienden geweest en volgens mij heb ik het aardig verborgen kunnen houden. Geen wijn want bob en geen carpaccio want nu maar eens wat anders.

Nog maar 1 week en 1 dag wachten op de echo. Wel een nadeel om dan 1 van de laatsten te zijn van dit topic, zo lang wachten....

Wij hebben het nog aan helemaal niemand verteld. Na de echo gaan we het wel vertellen aan ouders.

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hoi allemaal hopelijk genieten jullie allemaal wel een beetje met de kerst? Gister Mn schoonzus en zwager verteld en waren helemaal enthousiast. Kids vinden t zo leuk om te mogen vertellen.

so blessed en May6513 vinden dit leuk.
  10. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hey dames, sommige kennen mij omdat ik begin december nog in het groepje zat maar het eindigde bij mij helaas in een miskraam. Nu bijna 4 weken later ben ik weer zwanger !!!!!! Het is zo ongelofelijk onwerkelijk ben nog steeds in shock. Ben als het nu is nu net 3+2. Super pril maar een mooie test gehad gisteren :) ben 1e week van september 2018 uitgerekend maar vond het gewoon even leuk om te vermelden ! succes nog met ze alle

LollyLolbroek86, ManSte, MammaR en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    .

12. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ...

Bijgevoegde bestanden:

MammaR, Anne86 en bozoe vinden dit leuk.
  13. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Citroentje93 Gefeliciteerd! :D

@May6513 Echt superleuk gedaan!!

@1612 Wat spannend! En ook leuk dat het even jullie geheimpje blijft :)

@Suus83 Hier is het lastig om helemaal te genieten want ben zoooo veel ziek en misselijk helaas.... Maarja, gaat hopelijk na een tijdje over :rolleyes: Hadden je kids het gewoon op een willekeurig moment gezegd of echt iets ‘voorbereid’?

May6513 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  14. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Wat leuk! Gefeliciteerd :)

Citroentje93 vindt dit leuk.
  15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Balen hè dat je dan zo misselijk bent
    Hier ging t redelijk gelukkig.
    Ik hoop dat t snel genoeg klaar is met die misselijkheid

De kids stonden te popelen om te vertellen en we hadden gezegd dat t niet bij binnenkomst meteen gezegd mocht worden maar toen kwam de vraag welke borrel wil je heb ik ze maar n seintje gegeven dat t mocht;)

so blessed vindt dit leuk.
  16. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    O meid, wat een fantastisch nieuws zeg..!!!
    Echt super gaaf dat je het hier nog even komt delen, ik wens je een hele dikke plakkerd toe en...
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Citroentje93 vindt dit leuk.
  17. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Hoop dat iedereen mooie, fijne en gezellige dagen heeft gehad?! Ondanks misschien de moeite van kwaaltjes van misselijkheid en vermoeidheid.. hier kan het me soms zó overvallen hoe moe ik ineens kan zijn.. elke avond ruim tien uur slapen is gewoon niet genoeg :$ Daarbij ging afgelopen weekend m'n keel ineens zeer doen. Maar nee, trachitol en strepsils mogen beiden niet.. dus heb ik de afgelopen dagen zoveel antiflu's op dat m'n wangen er zeer van doen :( maar de keelpijn is over :D Eigenlijk volgt er standaard daarna verkoudheid op bij mij, maar van al het hoesten had m'n bekkenbodem het ook al opgegeven, dus ik werd gisteren af en toe echt kwaad als ik zeven keer achter elkaar moest niezen en m'n buikspieren het probeerden op te vangen maar er dan allemaal lelijke steken richting m'n baarmoeder kwamen..
    Pff, even klagen hoor, ik zat er even helemaal gisteren doorheen.. maar dankzij de therapie eerder dit jaar verlies ik gelukkig niets meer, want dat was nog veel vervelender.. je maakt je alleen gelijk zorgen als je gemene pijnscheuten voelt rond de baarmoeder.. gelukkig vannacht goed geslapen, dus m'n bekkenbodem kan ik weer redelijk aanspannen bij al het gehoest en genies tot nog toe :rolleyes::oops:

@Suus2910 Was het nog gelukt om het thuis ipv het restaurant te vertellen?
    @Anne86 Hier wisselt de groei van m'n buik echt per dag. Soms sta ik bijna plat op en soms ga ik naar bed met een buik waarvan het lijkt alsof ik al ver in het tweede trimester ben :eek: Misschien weet je nog dat ik vertelde dat ik de dag na m'n positieve zwangerschapstest een Instagram account ben begonnen waar ik elke dag een foto en-profile deel? Elke maandag en vrijdag ga ik bewust in dezelfde outfit sporten en ik begin nu al wel een klein verschil te zien! Ben benieuwd hoe dat er dan strakjes uit ziet als ik alle foto's achter elkaar zet! Toch groei ik naar mijn idee minder hard dan bij de eerste.. was toen ook ruim tien kilo zwaarder en had overgewicht voor ik zwanger werd, dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft...
    @May6513 Haha, wat een heerlijke reactie van je dochter!! Begint het inmiddels al een beetje te landen? Vind die blokken echt heel gaaf geworden met de echo zo!! Stiekem ook wel een beetje jaloers hoor :D Volgens mij ben ik de enige hier die pas met 10,5week haar eerste echo krijgt?!
    @Suus83 Leuk te lezen dat je kids het mochten vertellen! Kan me voorstellen dat ze stonden te popelen ;) hoe houd je zo'n geheim ook voor je?! :thumup:

Hier beide families op de hoogte gebracht met de kerstdagen met de Nijntjekaart.. bij de ene landde het direct, bij de ander moesten we het wel even uitleggen (alhoewel m'n man later zei dat als je groot We zijn zwanger! op een kaartje had gezet nog niet iedereen het had begrepen :eek:), maar beide keren waren de moeders de eersten die me om de hals vlogen en was iedereen heel blij voor ons! Beide moeders moest ik daarna nog wel even uitleggen hoe het nou zat met m'n onderzoeken in het ziekenhuis vanwege de endometriose waarvan zij op de hoogte waren en daardoor hebben ze het beiden ook niet doorgehad.. zelfs mijn moeder niet die het anders altijd zo ziet of iemand zwanger is!! Dus wat dat betreft hadden we echt een verrassing! Nu alleen nog m'n broer met nieuwjaar vertellen en dan wachten we de echo af halverwege januari. Als alles goed is hopen we dan vrienden van ons die we de 16e spreken ook het nieuws te vertellen en de overige familie en vrienden de kaart rond de 20e te sturen.. en ook zal ik het die week op m'n werk vertellen als alles goed mag blijven gaan..

Zo, vandaag maar even uitbuiken hoor en weer 'gewoon' eten!!:D Alhoewel ik niet zo heel veel heb gegeten.. heel sneu, vooral m'n ouders hadden zich enorm uitgeslooft voor het kerstdiner en dan ben je dus zo verkouden dat je niets proeft..!! :confused: Heb ik uiteraard niet hardop gezegd, dat zou helemaal sneu zijn geweest maar hopelijk proef en ruik ik morgen wel alles weer, want dan gaan we kaasfonduen en daar verheug ik me dus al een half jaar op.. ;) Vrijdag neemt m'n man hopelijk vrij als het werk het toelaat en kunnen we nog iets leuks gaan doen, volgende week begint de werkweek weer voor ons allemaal..
    Gaan jullie nog iets leuks doen deze dagen?

Suus83 en so blessed vinden dit leuk.
  18. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Jaaa heel erg Bedankt <3 !!

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik lees dat jullie allemaal misselijk zijn. Hoe vaak geven jullie gemiddeld over op een dag? Ik zit nu zo rond de 8-10 keer per dag. Met de Primperan medicatie op zo'n 5 a 6 keer. Iedereen in mijn omgeving zegt dat dat een vrij normaal aantal is maar ik betwijfel het. Ik kan amper uit bed komen en zelfs M. verschonen lukt niet.

Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag langskomen. Ik hoop echt dat ze me kunnen helpen. Want op momenten denk ik zelfs 'laat het maar voorbij zijn'. Echt heel erg.

20. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Ach, wat ontzettend naar!! Zeker met zulke depri gedachten erbij.. absoluut niet mee rond blijven lopen, delen met je partner en blijven praten!! Erg fijn dat je vanmiddag al in het ziekenhuis terecht kunt, hoop enorm dat je ergens mee geholpen kan worden..
    Om op je vraag in te gaan: hier zakt het steeds af met zuurtjes, cola, en eigenlijk continue iets (kleins) eten, dus mag hier echt niet klagen! Bij mijn dochter spuugde ik in deze termijn al wel, dus ik wacht het nog even af hoe het zich ontwikkeld.. maar een luier verschonen is hier ook echt een opgave, soms sta ik zo te kokhalzen terwijl het koude zweet me uitbreekt en ik begin te rillen dat ik soms heel gauw de nieuwe luier om mik, m'n dochter neerzet en wacht tot het afzakt voor ik haar verder aankleed.. poepluiers zijn echt uitdagingen ja!! Laat je het weten als je vanmiddag misschien iets anders kan krijgen? Heel veel sterkte!!!

bozoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina