Ik vind ook alles prima hoor Ik dacht alleen, laat ik op tijd overleggen want zou het jammer vinden om maar over te blijven met een groepje van 3 ofzo Aansluiten of een eigen groepje beginnen maakt me niet uit, maar vind dus een echt ‘groepje’ wel fijn Van sommigen hier ook al lang niets gehoord. Ben benieuwd (en hoop er op) of alles nog goed gaat!!
Ik ben ook voor ons eigen groepje Ik weet nog niet precies wanneer we het de wereld in brengen, maar idd vanaf dan sluit ik ook bij fb aan!
zo. ik ben net terug van de echo. Het zag er perfect uit! Ze zei; zal ik meteen de termijn echo doen? Ik was 10+2. Dus 1 dag vooruit gezet. De uitgerekende datum is dan 31 juli. Maar goed. Mijn eerste kindje kwam ruim een week te laat, dus ik blijf hier lekker plakken Verder alles erop en eraan. Volgende week krijg ik wel weer een echo, om de hersenhelften en de navelstreng nog een keer goed te bekijken. Ze zei dat het er goed uitzag, maar dat ze dat liever tijdens week 11 of 12 deed. omdat het dan net wat meer ontwikkeld is. Prima, volgende week weer even spieken. Ze heeft ook de rest van mijn baarmoeder en omgeving goed bekeken. Ze kon zo niet zien waar het bloed vandaan kwam. Waarschijnlijk een klein gesprongen adertje en helemaal onschuldig. Als de roze afscheiding bleef niks aan doen, mocht het toch ineens erg gaan bloeden dan uiteraard terug komen. pfff. jongens ik wist pas hoe nerveus ik de afgelopen week ben geweest toen ik dat mooie goede echo beeld zag. Zo ontzettend opgelucht! Wat de rest betreft, vind een eigen Facebook groepje ook wel leuk! Dat is een besloten groepje toch? Ik deel verder namelijk niet echt wat op Facebook.
Jeej, super fijn!! En wat aardig om maar meteen de termijnecho te doen. Fijn dat je eigen vk dat kan! Nu lekker genieten
@ManSte wat fijn!!!! En nu lekker genieten na al die spanning! En ja op FB zou een geheime groep zijn, gaat niemand anders wat aan Misschien handig om even aan te kijken met hoeveel we straks dan zullen zijn. Ik tel er nu een stuk of 4, 5? Anders kunnen we altijd nog anders besluiten
@ManSte echt super dat je gisteravond terecht kon joh!! Kan me de opluchting héél goed indenken.. nu weet je dat alles goed zit en dat de roze afscheiding gelukkig verder onschuldig is.. fijn dat je volgende week dan weer mag binnen spieken @Facebook Mij kun je er ook bij rekenen, zal er speciaal een account voor aanmaken wel denk ik dat ik dat pas met 12 weken doe, het is gewoon jammer als mensen in m'n omgeving die ik het zelf wil vertellen er eerder via het internet achter komen.. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo, hoop stiekem dat ik nog wat vooruit gezet word, want vind de positiekleding op m'n vrije dagen zo heerlijk zitten dat het van mij heel snel 12 weken mag zijn zodat ik het ook op m'n werk aan kan maar voor hetzelfde geldt worden we terug gezet, dus maar even afwachten.. anders ben ik dus vanaf dinsdag 23 januari ook van de partij!!
Sorry dat ik wat minder actief ben. Ik doe ook graag mee met de Facebookpagina. Ik heb afgelopen dinsdag nog een echo gehad en alles zag er goed uit. De termijnecho is hier de 24ste. Vanaf dan wil ik wel meekletsen op Facebook.
@MammaR Dat wachten duurt soms lang hè! En die kleding zit heerlijk! Dat de tijd maar lekker snel mag gaan @bozoe Wat fijn dat de echo goed was! Hoe voel je je ondertussen? Leuk dat jullie straks mee kletsen
@Yaritza Hoe staat het ondertussen met jouw fb groep? Is die al mega gegroeid of is dat ook nog een optie? Hoe gaat het met de rest van de dames? Ben zo benieuwd of alles goed gaat nog bij iedereen!
Ik wil ook wel op fb! Ik viel me al een tijdje zo beroerd Pff..breng helaas veel tijd door in bed. Gelukkig niet spugen, dat vind ik zo vreselijk. Wel misselijk, moe, ‘last’ van Mn buik...gewoon niet lekker. Bah
Ohhh dat is ook supervervelend!! Hopelijk groei je daar wel snel overheen zodat je je een beetje fit voelt en kan genieten
Helaas nog steeds niet top. Spuug nog veel en de medicatie maakt me erg moe. Nog even doorbikkelen hier dus
HOERA ZWANGER! 1 augustus 2018 May6513 - 35 - 2e kindje ❤️ ManSte - 28 - 2e kindje 2 augustus 2018 Suus2910 - 31 - 2e kindje ♥ Bloem2015 - 29 - dochter van 3 5 augustus 2018 Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) Anne86 - 31 jaar - 3e kindje 6 augustus 2018 7 augustus 2018 So blessed - 27 jaar - 2e kindje Knofje-36 jaar-3e kindje MammaR - 27 jaar - 2e kindje Bozoe - 25 jaar - 2e kindje ❤ 8 augustus 2018 whalebump - 34 jaar - 1e kindje 9 augustus 2018 Yaritza - 32 jaar - 4e kind 10 augustus 2018 Mooneyglow - 25 jaar - 2e kindje Suus 83 - 34 - 3e kindje 14 augustus 2018 1612 - 32 jaar - 3e kindje Missm - 38 jaar - 3e kindje Lollylolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje ————————————— Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) ————————————— Afspraken: Januari: 08 || whalebump - Intake + echo 08 || MammaR - Intake VK 11 || ManSte - Intake VK + Termijn echo 11 || Suus290 - Termijnecho 12 || Yaritza - Termijn echo 12 || MammaR- Termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 24 || Bozoe - Termijnecho + NIPT
Oh nee, super vervelend!!! Ik hoop van harte dat het van tijdelijke aard is en dat het snel voorbij zal zijn voor je zodat je kunt genieten!
HOERA ZWANGER! 1 augustus 2018 May6513 - 35 - 2e kindje ❤️ ManSte - 28 - 2e kindje 2 augustus 2018 Suus2910 - 31 - 2e kindje ♥ Bloem2015 - 29 - dochter van 3 5 augustus 2018 Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) Anne86 - 31 jaar - 3e kindje 6 augustus 2018 7 augustus 2018 So blessed - 27 jaar - 2e kindje Knofje-36 jaar-3e kindje MammaR - 27 jaar - 2e kindje Bozoe - 25 jaar - 2e kindje ❤ 8 augustus 2018 whalebump - 34 jaar - 1e kindje 9 augustus 2018 Yaritza - 32 jaar - 4e kind 10 augustus 2018 Mooneyglow - 25 jaar - 2e kindje Suus 83 - 34 - 3e kindje 14 augustus 2018 1612 - 32 jaar - 3e kindje Missm - 38 jaar - 3e kindje Lollylolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje ————————————— Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) ————————————— Afspraken: Januari: 08 || whalebump - Intake + echo 08 || MammaR - Intake VK 11 || ManSte - Intake VK + Termijn echo 11 || Suus290 - Termijnecho 12 || Yaritza - Termijn echo 12 || MammaR- Termijnecho 17 || so blessed - termijnecho + intake 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 24 || Bozoe - Termijnecho + NIPT
Vandaag de termijnecho gehad, en een heel rijtje afspraken met verpleegkundige, coassistent, en gyn. Wat een grappig kind hebben we ❤️ Stuiterde alle kanten op en hij/zij zwaaide ook nog even naar de camera 4 cm en dan al zo actief, bizar toch! Echt heel mooi! Ik ben officieel wel vooruit gezet, dus kom nu uit op 29 juli. Maar ik blijf hier wel meekletsen en lezen Hier zie je aan de onderkant het onderarmpje. Van de tweede vruchtzak was niets meer te zien, dus we kunnen de nipt doen. Maandag mag ik al bloedprikken daarvoor. Volgende week word deze zwangerschap besproken in een team van gyneacologen en dan hoor ik waarschijnlijk meer over hoe zij de controles willen zien. 1 ding is wel zeker, ik moet naar vroeggeboortespreekuur. Dat is einde vd maand.... Nou we gaan het meemaken allemaal!
HOERA ZWANGER! 1 augustus 2018 May6513 - 35 - 2e kindje ❤️ ManSte - 28 - 2e kindje 2 augustus 2018 Suus2910 - 31 - 2e kindje ♥ Bloem2015 - 29 - dochter van 3 5 augustus 2018 Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) Anne86 - 31 jaar - 3e kindje 6 augustus 2018 7 augustus 2018 So blessed - 27 jaar - 2e kindje Knofje-36 jaar-3e kindje MammaR - 27 jaar - 2e kindje Bozoe - 25 jaar - 2e kindje ❤ 8 augustus 2018 whalebump - 34 jaar - 1e kindje 9 augustus 2018 Yaritza - 32 jaar - 4e kind 10 augustus 2018 Mooneyglow - 25 jaar - 2e kindje Suus 83 - 34 - 3e kindje 14 augustus 2018 1612 - 32 jaar - 3e kindje Missm - 38 jaar - 3e kindje Lollylolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje ————————————— Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) ————————————— Afspraken: Januari: 08 || whalebump - Intake + echo 08 || MammaR - Intake VK 08 II May6513 - nipt 11 || ManSte - Intake VK + Termijn echo 11 || Suus290 - Termijnecho 12 || Yaritza - Termijn echo 12 || MammaR- Termijnecho 17 || so blessed - termijnecho + intake 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 24 || Bozoe - Termijnecho + NIPT 30 II May6514 - vroeggeboortespreekuur