Uitgerekend begin augustus 2018 - beperkt aantal leden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bozoe, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ja dat kun je kopen bij Holland & Barret (voormalig de Tuinen). Je sprayt dat dan op je benen. Ik deed het altijd op mijn kuiten en masseerde het dan in. Nadeel is alleen wel dat het echt gigantisch brand als je je net geschoren hebt:roflmao:. Maar stiekem voelde dat ook wel even fijn als ik al een halve nacht wakker lag door die benen haha.

Bloem2015 vindt dit leuk.
  2. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Een test die ja of nee zegt.. dan bedoel je die van ClearBlue die zwanger of niet zwanger zegt? Ze zijn helaas alleen zo duur tov die van de Kruidvat hé?!
    Als het goed is vanmiddag de allerlaatste test via mvm, de rest heb ik, incl overgebleven ovulatietesten heel dapper verkocht via marktplaats, erop vertrouwende dat alles goed mag blijven gaan!
    Hier vannacht ook een waardeloze nacht en vanmorgen toen ik m'n dochter aankleedde even super missellijk, gelukkig zakte het in een minuutje weer weg maar dacht echt even over m'n nek te gaan incl bibberende benen en koud zweet :|

3. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Zijn er al 15 leden??? Ik klets graag mee..

4. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Ja hoor, Anne86 sluit de lijst gewoon mooi af ;)
    Geen bevestigde endometriose hier, maar was bezig met onderzoeken ivm primaire dysmonnerroe en dit zou best de oorzaak kunnen zijn omdat mijn moeder het ook had. 14-12 was dus een vervolgonderzoek gepland en dat laten ze nu doorgaan ondanks de zwangerschap, we wachten dus af.. jij wel endo dus zo te lezen? Al lang ook?

5. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Zal me ook nog voorstellen:
    Ben dus 27 en moeder van een dochter van 2 jaar en 10 maanden (en 4 dagen, but who's counting :D)..
    Getrouwd in 2013 met m'n jeugdliefde en woonachtig in een prachtige grachtenstad in Zuid-Holland ;)
    Niet in het centrum zelf helaas, dat zag m'n man niet zitten, maar wel in de tweede wijk naast het centrum dus ik wandel heel regelmatig in een 20minuutjes even naar het centrum toe.. heerlijk om zo dichtbij al die gezellige drukte en bedrijvigheid te wonen, maar zelf in een rustige buurt aan een speeltuintje te wonen met héél veel parkeerplaatsen voor de deur (enige drukte is hier van rijscholen om te oefenen :p).. kwartiertje de andere kant op wandelen en we zijn in het groen dus (zeker als het aan mijn man ligt) gaan we nooit meer weg! Wel een flinke verbouwing voor februari op de planning staan voor de badkamer zodat we daar inderdaad de rest van ons leven mee vooruit kunnen :thumup:
    Uh.. wat nog meer :) mijn beroep is vrij uniek dus houd ik (nog even) geheim ivm herkenbaarheid.
    Regel ook nog op zondag in de kerk de oppas voor de kindjes tot 4 jaarzodat hun ouders naar de kerkdienst kunnen gaan.
    Dat is het denk ik wel zo'n beetje voor nu ;)

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nou dat is een goeie om te onthouden! Rusteloze benen is gewoon zwaar iritant. K hoop dat t me bespaard blijft maar dit middel ga ik onthouden

bozoe vindt dit leuk.
  7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik zal me ook even voorstellen
    Suus, 34 jaar en mama van twee meisjes. Die kwamen kort achter elkaar vandaar meer tijd ertussen. Ik was er wel wat sneller klaar voor
    Mn man nog niet. Nu straks twee kids in jan op school en dan hopelijk in aug een baby die even het rijk alleen heeft.
    Ik woon in Overijssel en getrouwd in 2015.

8. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Wat moet ik mij bij rusteloze benen voorstellen? Sorry ken het niet:)
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen vreselijke voet krampen gehad , ze komen s nachts en doen heel erg pijn! Ik merk nu dat het ook weer komt opzetten, voel het in mijn voet en is nu nog heel licht... herkent iemand van jullie dit ook? Ik drink nu behoorlijk wat water en heb steeds een flesje bij de hand met water, hoop het zo te
    Verkomen!

@Anne86 lijkt mij ook heel gezellig als je mee komt kletsen en daarmee de lijst sluit:)

@MammaR ben nu wel heel benieuwd wat jou beroep is;)

MammaR vindt dit leuk.
  9. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    HOERA ZWANGER!

1 augustus 2018

2 augustus 2018

Suus2910 - 31 - zoon van 2
    Bloem2015 - 29 - dochter van 3

3 augustus 2018

4 augustus 2018

5 augustus 2018

Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen)

6 augustus 2018

Bozoe - 25 jaar - 2e kindje

7 augustus 2018
    Hilary88 - 29 jaar - 2e kindje
    So blessed - 27 jaar - 2e kindje
    Knofje-36 jaar-3e kindje
    MammaR - 27 jaar - 2e kindje

8 augustus 2018

9 augustus 2018

Yaritza - 32 jaar - 4e kind
    izzie76 - 40+ - 4e kindje

10 augustus 2018

Mooneyglow - 25 jaar - 2e kindje
    Suus 83 - 34 - 3e kindje

11 augustus 2018

12 augustus 2018

13 augustus 2018

14 augustus 2018

1612 - 32 jaar - 3e kindje
    Missm - 38 jaar - 3e kindje

—————————————
    Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1)
    —————————————
    Afspraken:

December:
    14 || Bozoe - echo
    19 || Hilary88 - echo
    20 || so blessed - echo en intake
    20 || Bloem2015 - echo en intake
    21 || knofje - intake en echo
    22 || Suus83 intake Vk + echo
    22 || Mooneyglow - intake vk + vroege echo
    23 || Yaritza - Vroege echo
    27 || Hilary88 - Echo
    29 || missm - Echo

Januari:
    05 || Yaritza - Intake
    12 || Hilary88 - Echo + intake
    12 || Yaritza - Termijn echo

10. Bloem2015

Bloem2015 Lid

27 nov 2017
    40
    18
    8
    Vrouw
    Ik zal me ook nog even voorstellen! Ik ben 29 jaar, getrouwd en we hebben een dochter van 3. En nu dus zwanger van de tweede, zooooooo spannend weer:)

knofje vindt dit leuk.
  11. Bloem2015

Bloem2015 Lid

27 nov 2017
    40
    18
    8
    Vrouw
    Wat leuk zeg!! Hier weet nog niemand het, dat vind ik best moeilijk.. Maar mijn man wil het graag nog heel even geheim houden, dus nog even geduld:|

12. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

#112 Izzie76, 7 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2017
    Ja Knofje ! Van de week ineens een paar keer kramp in m'n voet ( in die holte zeg maar) , wist niet dat dat ook met zwangerschap te maken kon hebben maar een rondje Google vertelde idd dat het een symptoom kan zijn.

13. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Inderdaad in die holte! Zijn we maar mooi klaar mee:roflmao::roflmao:
    Wel een geruststelling dat ik geen apart geval ben;) staat er ook op Google wat eraan te kunnen doen?!

14. Bloem2015

Bloem2015 Lid

27 nov 2017
    40
    18
    8
    Vrouw
    @missm Mooie duidelijke oploop hoor! Ik heb 1 keer getest en meer mag niet van mezelf:) Er stond een duidelijke teststreep.

15. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Nee maar ik weet wel dat het te maken kan hebben met een tekort aan calcium. Aan de zuivel dus

knofje vindt dit leuk.
  16. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Suus, getrouwd en heb een zoontje van net 2. Zou deze cyclus gaan beginnen met Clomid. Zou bij mij zoontje ook net gaan beginnen maar gelukkig niet nodig!! Hopelijk hier 2 keer is scheepsrecht :)
    Augustus dan die mk gehad, ging er vrij relax mee om (zo van, beter nu dan met 20 weken ofzo) maar nu juist met de nieuwe zwangerschap slaat de paniek wel af en toe toe hoor.

Verder ben ik nogal van m'n privacy dus vertel graag meer als we straks eventueel op Facebook verder gaan kletsen :)

17. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Ik geloof dat die magnesium olie ook kan helpen voor kramp. Ik vind het in ieder geval wonderspul! Ook na de zwangerschap nog veel gebruikt

bozoe vindt dit leuk.
  18. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Jeetje, die kramp en rusteloze benen heb ik gelukkig (nog) geen laat van. Lijkt me heel erg vervelend. Hopelijk helpt iets voor jullie!

Ik heb af en toe steekjes in m’n buik en soms ook in m’n onderkantje :eek: Verder nog niet heel veel gelukkig. Moe, snel buiten adem, ontzettend vergeetachtig, dromen en helaas nu snotverkouden :cry:
    Bij m’n zoontje begon ik vanaf 8 weken ongeveer dagelijks een keer of 16 over te geven een dikke maand lang. Ik hoop dat dat nu niet gaat gebeuren :(

Dat testen is toch vervelend soms..... Pff ik heb t idee dat sommige testen ook wat lichter zijn doordat de test gewoon niet zoveel kleur bevat ofzo. Kunt er jezelf goed gek mee maken hè :confused:

Ik besef me net dat moeders voor moeders vanmiddag op de planning staat. Zo stom weer maar heb er gewoon zin in :rolleyes:
    Ik hoefde trouwens geen ochtendurine te bewaren maar gewoon vlak van tevoren was ook prima... :thumup:

19. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja dromen! Dat heb ik ook! Hele intensieve en levensechte dromen, echt bizar. Zelfs tijdens een klein dutje op de bank

20. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    Ik zal me dan ook even voorstellen:
    Ik ben 35 en heb een dochter van 4. Met haar hebben we een hele heftige lange tijd achter de rug, en nu het wat rustiger is wilden we graag een een broertje of een zusje voor haar (zij wil een zusje :roflmao:)
    Toen dochter 8 mnd was werd bij mij bmhkanker geconstateerd, waarna ze mijn hele baarmoederhals verwijderd hebben. Een volgende zwangerschap zou daardoor grote kans op vroeggeboorte geven. Daarom heb ik 2 mnd terug een cerclage laten zetten via Mn buik. Tijdens die operatie kwamen ze erachter dat ik ook endometriose heb. (Gaat allemaal lekker he:confused:)
    En ik mocht na mijn eerstvolgende menstruatie proberen zwanger te worden. Dat was dus in 1x raak!:D

Gister dan de eerste echo gehad om te zien of het op de juiste plek zat. Dat zat het, en we hebben ook nog een mooi kloppend hartje gezien. Alleen waren er TWEE vruchtzakjes! :eek::eek::eek:
    1tje was/leek wel leeg. Nu over twee weken weer een echo, om te zien wat er met dat tweede zakje gebeurt. Blijft ie leeg of groeit daar stiekem toch wat in?:eek:
    Nou ik vind het allemaal weer spannend!!! B1A64097-2B74-48F8-B7B6-85FD950F7B7A.jpeg

Hahaha ik ben blijkbaar ook niet zo van de korte verhalen:oops:

MammaR, so blessed, bozoe en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina