@Bloem2015 hier ook vooral de man die het nog even geheim wil houden Alhoewel ik hem uiteindelijk wél wist te overtuigen de beide families die we met kerst zien het te vertellen.. Voor de rest iedereen met 12weken (al zei hij wel dat dat geen wet van Meden en Perzen is als ik het eerder al niet meer verborgen kan houden, bij m'n dochter met wk9 namelijk zéér strak corrigerend ondergoed gedragen wat echt verschrikkelijk was om het geheim te houden tot wk12 (10-12 gingen we op vakantie en heb ik lekker gepronkt met m'n buik in Griekenland)). @so blessed ai, wat een misselijkheid als ik dat zo bij de eerste lees! Hoop dat je dat bespaard mag blijven! Heb je mvm al eerder gedaan dat je er geen zin in hebt? @May6513 oei oei, wat houd je het toch spannend tot over twee weken..!! Anderzijds zitten we nu gelukkig nog niet met de feestdagen en kun je dus mooi daarvoor nog terecht.. Wel heel leuk idee van die kubussen joh! Als je wilt moet je ze maar laten zien als het af is (maar misschien pas nadat je het iedereen verteld hebt ivm herkenbaarheid straks ).
Wat een heftige verhalen zitten hier weer bij elkaar hè! Fijn om zo toch weer eea te kunnen delen en samen overal naartoe te kunnen leven. @May6513 Wow! Superspannend! Ben benieuwd wat dat 2e zakje doet! Hier is MvM weer geweest. Heerlijk, even een knaltest en die spullen weer in huis. Vanaf dinsdag kan ik weer gaan plassen en opvangen Ik word er gewoon vrolijk van
@MammaR haha ik had er juist zin in Ik ben blij iets te kunnen doen om anderen te helpen. En in onze regio zit ook een heel leuk vrouwtje die langskomt. En dan natuurlijk dat heerlijke cadeautje wat je krijgt, beste ever Ik vind de kubussen ook erg leuk!!! Zo'n houten kalender bedoel je toch? Goed idee goed idee
Hier vanmorgen intake bij de internist gehad en wat hem betreft compleet goedgekeurd voor eerstelijnszorg, de verloskundige dus!! Nu alleen nog afwachten wat de gynaecoloog er volgende week donderdag van vindt.. Bloeddruk was keurig (118/78), m'n huisarts had de medicatie voor m'n schildklier al van 112 naar 137 opgehoogd (wat eigenlijk niet had gehoeven volgens de arts maar wat ik wel mag blijven slikken tot de volgende controle over 4 weken). Verklaard waarschijnlijk waardoor ik me nog zo energiek voel terwijl ik bij mijn dochter in dezelfde termijn alleen maar wilde slapen (wist ik zelfs nog geeneens dat ik zwanger was, dat was pas met 5w en 5d).. De internist blijf ik tot iig 28wkn elke 4wkn zien incl bloedprikken, daarna staan de meesten goed ingesteld voor de rest van de zwangerschap. Gelukkig maar, want dan is het mei en wil je waarschijnlijk geen lange mouwen om het prikken te verbergen (waar ik me nu al druk om maak ).. O en vanmiddag iemand langs geweest van mvm met kratten en ik mag dit weekend beginnen! Prachtige (en ook de laatste!) test gehad en twee leuke magazines en een badcape/omslagdoek.. Nog even m'n test hierbij om te showen hoor!!
O, dan had ik het even verkeerd begrepen, dacht dat je er geen zin in had Wel een verschil dat ik zondag en jij dinsdag mag beginnen terwijl we precies even ver zijn?!
Ja, die snap ik ook niet helemaal Maarja, tegen mij zei ze dat je vanaf 6 weken mag starten, dus dan luisteren we maar braaf Die foto van die test had echt precies de mijne kunnen zijn. Alleen ander handschrift Fijn hè! EVEN VOOR ALLE DAMES! Ik zou graag een Facebook-pagina aanmaken. Wat houdt dat in? Het wordt een geheime groep die alleen vindbaar is door degenen die ik dan toevoeg uit deze groep. Niemand anders kan de groep dus zien en wat daarin gezegd wordt. Daarin kun je heel overzichtelijk gespreksonderwerpen aanmaken. Denk bijv. aan een onderwerp 'echo's' waarin we dan lekker kletsen over echo's. Of bijv 'kwaaltjes' waarin we kunnen kletsen over kwaaltjes. Ik weet dat het nog vroeg is, maar mocht je interesse hebben... stuur me dan even een privéberichtje met je naam waarop ik je kan vinden op Facebook, dan kan ik je toevoegen als vriend en kan ik je in de geheime groep zetten. Mocht je het nog te vroeg vinden, later kan altijd nog, maar ik stel wel voor om het bij de meiden uit dit forum te houden Is dat een idee of vinden jullie dat helemaal niks? Ik wacht even een aantal antwoorden af
@so blessed Geen Facebook hier, maar hoor van iedereen dat dat er alleen maar overzichtelijker op maakt?! Dan ben ik wel bereid om er een fake pagina voor aan te maken hoor
Ja, ieder zijn eigen mening daarin natuurlijk maar ik vind persoonlijk van wel. Heb het ook van onze eerste met een groep meiden en daar geniet ik nog steeds van
Wil ik ook wel via facebook, gezellig. Maar inderdaad pas na de echo. Vond het zo zuur de vorige keer om die groep weer te moeten verlaten en op de een of andere manier 'kent' iedereen je dan toch. Vandaag echt een off day, voel me zwak en misselijk. Moet echt wat eten maar gewoon de puf niet voor. Dan af en toe maar een dextrotje. Schrijf later meer mee
Prima! Kan ik me ook helemaal indenken hoor Misschien het beste om er nog even mee te wachten en dan in januari nog eens terugkomen hierop om dan met degenen die willen een geheime groep te starten op FB. Wordt vervolgd in januari.............
ik zou het opzich wel prima vinden om in een fb groepje te kletsen als deze geheim is. Maar zie dat de meerderheid wilt wachten tot een wat later stadium dus dat is ook prima natuurlijk
Nou action had geen kalenderblokken. En ik ga ook geen 15,- per setje betalen. Hmmm nog even in andere winkels kijken, maar anders toch wat anders verzinnen Zodra het bij iedereen bekend is wil ik ook bij het geheime fb clubje
Vandaag een dagje shoppen erop zitten, op zich heel vervelend natuurlijk Alleen zo jammer dat ik dan weer met van alles voor de kinderen terug kom en niets voor mijzelf! Vast wel herkenbaar!!? Wel een super ontdekking gedaan! (Misschien bestaat het al wel langer hooren is het alleen voor mij wereldnieuws) Een baby lijn van Rituals!! Ik heb mij voorgenomen om iedere maand vanaf nu een product van deze lijn te kopen heb ik tegen de tijd dat de baby er is een mooie collectievind Rituals zo lekker!! @May6513 je maakt het spannend met twee vruchtzakjes, ben heel benieuwd hoe je echo over twee weken is! Maar voor nu in ieder geval een kloppend hartje, gefeliciteerd! Wat een leuk idee met die blokjes! Origineel! @MammaR wat een goed nieuws vandaag bij je intake internist, wordt blij van zoietsik duim met je mee voor afspraak bij gyn volgende week!! @Suus2910 ik had van de week ook zo n dag, heel vervelend! Hoe gaat het nu? Ook ik vind een fb pagina een prima idee! In januari helemaal oke zal wel raar zijn om ineens een bekende uit je real live te zien toeval bestaat niet, toch?!!
Wat leuk van Rituals, zal binnenkort eens kijken in de stad of ze het hier ook hebben. Benieuwd naar de geur en bedankt voor de tip dus, wist ik ook niet Herkenbaar trouwens hoor, thuiskomen met niets voor jezelf en van alles voor de 'kleine' (niet zo kleine kleinen meer van jou ) Lief van je, ik ben ook ontzettend opgelucht dat de internist geen noodzaak voor gynaecologische begeleiding ziet, nu nog even een weekje wachten wat de gynaecoloog er zelf van vindt
Is het al vol hier? Zie dat de meeste van mijn nod groepje hier zitten haha. Lijkt mij toch wel leuk om jullie nog te volgen
was jullie een beetje kwijt hahaha, lekker gekletst allemaal morgen lees ik ff bij hihi net mijn zusje verteld. die was helemáál wow .... okay... tof... dus... huh... Hoe dan hahahaa