Mama's (to be) omgeving (Zuid)Limburg?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door o0melis0o, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hallo allemaal,

ik ben Melissa, 23 jaar en momenteel 31+1 weken zwanger en ben dan 20 februari 2013 uitgeteld.
    Ik ben woonachtig in Heerlen en we hebben ook besloten daar in het ziekenhuis te bevallen als dat even gaat tegen die tijd haha.
    Ik ben benieuwd of er nog meer mensen uit mijn omgeving zijn?
    Leek me erg leuk om met elkaar in contact te komen en leuke verhaaltjes/ervaringen,etc uit te wisselen!

Groetjes Melissa & Beeb ;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo,

Hier een mama uit de buurt van Heerlen. (10min vandaan)
    Ik ben 26jaar en een 2de op komst..spannend!!!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Trouwens een super mooi kamertje!!:D

4. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Dankje! :) We zijn ook wel blij met het eindresultaat.
    De gordijnen zijn besteld, die kunnen we binnen nu en 2 weekjes ook verwachten en dan is het alleen nog een beetje 'aankleden' met accessoires en dan is het Echt af haha..

Oeh spannend, een tweede kindje!
    Je hoeft niet meer zo lang dus hihi..
    Is het de bedoeling om thuis te bevallen of in het zhuis? :)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee het is de bedoeling om thuis te bevallen:D
    Bij zoonlief ben ik wel in het ziekenhuis geweest..in Sittard..dat was toen mijn eerste keus.
    De hele bevalling is goed gegaan en de weeën in de auto waren een hellll

Ik hoef inderdaad niet meer zo lang..ik ben 15januari uitgeteld maar mijn gevoel zegt dat ze niet zolang opzich laat wachten:D
    Ik verwacht (en HOOP) zelf dat ze begin januari komt...4-7 januari

Jullie verwachten een zoontje zag ik op de foto's? (Klerenkast topic)
    Wij verwachten deze keer een kleine meid..

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heee wat een leuke topic!

Ik woon in Midden Limburg niet zo gek ver van het zuiden vandaan. Wij zijn na bijna 3 jaar en 1e ICSI zwanger van een eerste. En ik ben 28 jaar. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ook! Ik zie dat jullie al ver zijn. Ik nog maar 5 weken sinds vandaag. Liefs ;)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat leuk nog meer meiden uit limburg.. Ik woon in de buurt van sittard, ben niet zwanger maar mama van een kleine ondeugd!!

8. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Sugar, ben jij van midden-Limburg?? Ik uit zuid, hihi. Hou het maar op regio Maastricht... ;)

9. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Hier nog een limbootje :)
    Nog geen mama maar hoop het snel te worden :)

Wel stiefmama trouwens...

10. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    hallo dames,

Wij hebben al een klein ondeugend meisje. Nog niet zwanger van de 2e. Woon ook in Zuid limburg! Super leuk! Ik zou niet weer thuis durven te bevallen. Ik ben in het begin in het ziekenhuis in Sittard geweest. Daar werden we weer naar huis gestuurd. De weeën in de auto waren een hell! Maar de 2e keer naar het ziekenhuis met persweeën waren NOG erger. Dit omdat de kleine er thuis niet uit wou. Dus die kans is er ook nog altijd. Ik kies fijn bij de tweede weer voor een ziekenhuis bevalling. Of het nu goed gaat of niet. En als ik al in het ziekenhuis ben dan ga ik dus niet meer terug naar huis!

Mijn tip snappen jullie wel denk ik ondertussen. Ziekenhuis! Maar ieder zo zijn ding. Ik dacht ook fijn, probeer het thuis. Lekker in bad enz. Maar helaas. Het mocht niet zo gaan, en dan zijn het toch echt persweeën die NOG erger zijn. Denk goed na over de voor en nadelen van thuisbevallen!

11. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Ik woon ook in Midden-Limburg en ben nu zwanger van de eerste.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Bevalling: ik kreeg bij rond 36 werken opeens ontzettend jeuk over mijn hele lichaam 24/7 en het bleek dat Naud tegen mijn lever drukte waardoor er afvalstoffen vrij kwamen, dit kan op den duur gevaarlijk worden voor de kleine dus besloten ze in sittard om mij bij 37 weken in te leiden.. Zo gezegd zo gedaan, op maandagochtend lag ik op de verloskamers voor de inleiding.. Er werd vanalles geprobeerd maar na 6 dagen zat ik pas op 2cm en toen braken mijn vliezen, aan het infuus met weeën opwekkers (2 standen boven normaal) maar ook dit wou niet opschieten! Ik was kapot, dood moe van al dat geklooi aan mijn lijf en toen kwam opeens na zoveel dagen het verlossende woord, het werd en keizersnede.. Het was allemaal niet makkelijk en ik was ook echt en wandelend spook na die 6 dagen, maar hij was er :) zo lief en mooi.. Het cliché klopte, je bent alles zo weer "vergeten"

13. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik ben Letty 27 jaar uit sittard en na 3 miskramen afgelopen jaar nu weer zwanger nu wel met utrogestan. Leuk om hier zwangere te ontmoeten uit limburg :)

14. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ook ik kom uit Limburg en ben zwanger van mn eerste

Deel Deze Pagina