welke website echt leuke babypakjes voor een jongen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    pffoe het valt me neit mee om voor een jongetje te shoppen...
    naast de hema, h en m, v&d, prenatal en marktplaats.. komen we niet veel verder. Leuke kleurtjes en originele kleertjes daar zijn we naar op zoek. Misschien iemand die zelf kleertjes maakt of dingen op een saai pakje naait?
    wie heeft tips voor leuke websites die ook nog eens meer dan goed betaalbaar zijn?

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
  3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Als je op zp, rechtsbovenin op webwinkels klikt komen er ook een paar leuke uit!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Zara heeft ook leuke babykleding voor jongentjes en heb een paar leuke vestjes gescoord bij de Noppies... :D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn favoriete website: kleertjes.com

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vind ik over het algemeen niet heel goedkoop (ondanks de zogenaamde kortingen). Ook niet bijster leuk trouwens :p

De link van niki86 is wel erg leuk! Ik heb laatst nog ergens wat besteld, even zoeken... Shit, kan het niet vinden. Even op het forum zoeken ;)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yuki ik vind hem wel goedkoop. Maar koop alleen aanbiedingen. :D
    Heb laatst nog een shirtje gekocht van Ducky Beau voor 7,50 geloof ik en die zag ik bij de V&D hangen (ook in de aanbieding) voor 12 euro.
    Ik vind de kleertjes daar wel ook erg leuk, maar ik heb een meisje, misschien dat dat scheelt? :p

Ga even die andere websites bekijken!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zelfs Ducky Beau zelf is nog duurder dan Kleertjes.com. ;)

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ducky Beau zal ik kopen bij Kleertjes.com. Daar krijg je nu 50% korting en bij Ducky Beau zelf veel minder. Z8-baby.nl heeft nu ook 50% korting. Hele leuke stoere kleertjes voor jongens, heb net zelf mijn bestelling ontvangen ;)

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik bestel regelmatig bij happybee heeft hele leuke merken en als je lid bent van de nieuwsbrief krijg je vaak nog extra korting bovenop je bestelling. Verkopen verschillende merken: Noppies, Z8, Dirkje

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Z8 zie ik er niet tussen staan :(

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha klopt ik bedoelde Pointer.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Haha, okay! Ik zat al te kijken om de prijzen met de officiele website te willen vergelijken ;)
    Lag dus niet aan mij :D

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
  16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh wist niet dat Ducky Beau een merk is :D

Die is inderdaad niet zo duur op kleertjes.com. Misschien dat ik de laatste keer gewoon misgreep met de maat van zoonlief. Edit: hmm als ik nu weer zoek op zoonliefs maat, vind ik de kleren toch weer erg duur. Shirt zijn nog steeds boven de 20 euro, met fikse kortingen van 50 tot 70 procent! :$

17. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    www.anykid.nl niet heel veel keus maar wel super stoere boxpakjes met tribal erop

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yuki, ligt natuurlijk ook wel aan het merk he. Zijn toch wat duurdere merken bij Kleertjes.com.

19. MG2009

MG2009 Niet meer actief

www.funkyxs.nl erg leuke shirts met grappige teksten en prints. Ik vind de kwaliteit ook erg goed.

kleertjes.com is altijd goed. Vind het niet duurder dan andere sites/winkels hoor, ja als je bijv. iets koopt van aeronautica millitaire ofzo, maar dat is overal erg duur en ligt dus niet aan kleertjes.com

www.amazingkids.com heb je ook veel diverse merken.

Andere leuke merken: Imps & Elfs, Little Feet, of zelf iets bedrukken bij bijv. Simply Colors of Rainbowbabies.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind de website dan ook niet leuk omdat ze er zoveel belachelijke dure merken op hebben staan ;) Ik ga dat echt niet uitgeven aan kleren, bovendien vind ik die dure merken vaak juist veel minder leuk. Dus leuk die 70 procent korting, maar dan zijn veel kleren nog veel te duur naar mijn zin.

Deel Deze Pagina