Wie sluit zich aan. Ik ben heel pril zwanger van ICSI. Ik ben benieuwd wie nog meer!!! Deel hier je perikelen
Ik ben 8 weken zwanger uit de 2e IVF poging. Afgelopen dinsdag een kloppend hartje gezien! Hoe ver ben jij nu?
Leuk om te lezen Ik ben nu vijf weken. 20 juli heb ik eerste echo. Zo spannend. Maandag had ik positief getest. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Maar ik voel van alles dus dan zit het goed. Bij mij is dit de eerste ICSI poging (niet te geloven gelijk de eerste poging).
Hoi, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben er sinds deze week achter dat ik zwanger ben. Bij ons heeft het 3,5 jaar geduurd met 6 x IUI en 2 x IVF. Het is nu nog heel onwerkelijk. Zojuist eerste cadeau gekregen van m'n ouders, dat gaf me het besef dat ik (als alles goed gaat natuurlijk) een kindje ga krijgen. Heel vreemd, had niet meer verwacht dat dit ooit nog zou gebeuren bij ons.
Jootje wat mooi! Zeker na 3,5 jaar. Prachtig. Wanneer zijn jullie uitgerekend? Gek he dat je dan daadwerkelijk zwanger bent. Ik moet er ook aan wennen. Als het goed gaat zijn mijn man en ik anderhalf jaar bezig geweest. Iets korter dan jou. Het blijft mooi. Ik ben benieuwd hoe het ons vergaat allemaal.
Nou, bij mij begint het al lekker... Door overstimulatie (OHSS) voel ik me alsof ik 8 maanden zwanger ben. Mega dikke buik en allerlei klachten die er bij horen. Ik neem ze voor lief hoor. Maar moet goed uitkijken dat ik volledige bedrust neem, anders is de kans groot dat ik nog opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal gesproken duurt???
Hoe verlopen de eerste weken bij jullie? Straycat ik heb ook 20 juli eerste echo, dus we gaan gelijk op. Spannend en allemaal hè?
Jootje had jij overstimulatie? Wat naar zeg. Dan kan je buik inderdaad behoorlijk op zetten. Je moet dus ook bedrust nemen? Heftig zeg. Ik ben echt dood moe niet normaal. Echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds niet laat want ik lig vroeg op bed. En dan is het ook nog zo warm. Ik dacht eerst dat het van de utrogestan. Ik ben er maandag mee gestopt maar volgens mij is het nu de prille zwanger schap. En ik heb zere borsten. Wat grappig dat we beide de echo op 20 jul. hebben. Spannend zeg!! Hoe voel jij je afgezien van de opgezette buik e.d? Heb je ook zwangerschapskwalen?
Hoi dames, Ik sluit graag aan! Vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger na icsi en de eerste echo met kloppend hartje achter de rug. Wat was dat spannend zeg! Ons traject heeft nu 3 jaar geduurd met alle onderzoeken en behandelingen nu eindelijk resultaat! Ik was al op zoek naar een clubje, maar de meeste groepjes zijn erg groot, ik hou er wel van als het wat kleiner is! Kletst wat makkelijker. Ik heb weinig kwaaltjes, veel honger, best moe met vlagen, maar verder weinig last! Ik kan niet wachten op een volgende echo, wat mij betreft wil ik iedere week wel even kijken!
Hallo allemaal, Ik sluit me graag aan. Allereerst wat fijn dat iedereen zwanger is! Hoe mooi en fijn is het dat het op deze manier ook kan Ik ben vandaag 12 weken zwanger precies en bij de eerste icsi poging! Dus we zijn ontzettend gelukkig en dankbaar en alles gaat goed met de kleine en mij, op moeheid na geen zwangerschapsklachten als misselijkheid
Hoi carpediem! Het is een beetje stil in dit topic, maar misschien kunnen wij het wat gezelliger maken! Ik ben inmiddels 10 weken zwanger en een tweede goede echo gehad. Ook bij ons de eerste icsi poging raak, soms denk ik wel eens dat we wel heel veel geluk gehad hebben!
Haha zal leuk zijn En wat mooi dat het in 1 keer is gelukt. Wij hebben ook dit geluk maar het is sowieso al een wonder dat het zo kan deze tijd!
En nog steeds weinig kwaaltjes? Ik vind de eerste 12 weken echt slopend, ondanks 2 goede echo's durf ik nog steeds niet echt blij te zijn. Wat mij betreft mogen de komende weken voorbij vliegen zodat ik ook aan mijn lijf kan zien dat ik zwanger ben 😄
GEFELICITEERD!! Ik was ook 1e ICSI gelijk zwanger, blijft een bijzonder iets geniet ervan ik ben inmiddels aan het aftellen
Diz, Ik heb op wat moeheid en wat meer krampjes na nergens last van gelukkig. Ik moet zeggen dat ik de eerste 2 echo's 7/10 weken erg spannend vond. 12 weken al wat minder spannend, maar dat komt meer omdat het kindje zo ontzettend bewegelijk is tijdens de echo's. Misschien komt het ook wel omdat wij in totaal iets langer dan een jaar bezig zijn geweest. Samen na 8 maanden naar de dokter gegaan en die nam ons gelukkig meteen serieus. Als je 3 jaar bezig bent zoals ik las, kan ik me ook wel voorstellen dat je een stuk voorzichtiger bent. Maar de kans op een miskraam is in ieder geval al een stuk minder groot geworden en is na nog wat weken verder bijna te verwaarlozen. xprincess Bedankt! en spannend voor jouw, goede zwangerschap verder gehad?
Klopt na 3 jaar word je heel voorzichtig 😉 Wij hebben tot nu toe al 3 goede echo's gehad, 7 weken, 9 en 10 weken. We worden een beetje verwend met echo's en dat vinden we helemaal niet erg. Ook bij ons een erg actief kindje dus de zorgen worden minder. Volgende week 12 weken echo, de combinatietest vind ik nog even spannend, maar goed we verwachten geel gekke dingen.
Diz, Wat fijn dat de echo's allemaal goed waren en al die echo's na zoveel onzekerheid is alleen maar top inderdaad Moet je nagaan dat je normaal alleen een termijn, 20 weken en groei/ligging echo krijgt. Ik vind het wel extra bijzonder dat bij ICSI je echt alles van stap tot stap meemaakt... van kweken tot terugplaatsing en een paar weken verder tot klein minimensje
Inderdaad, zo bijzonder, we zien het kindje echt groeien bij de echo's. Nog een paar dagen en dan zitten de eerste 12 weken er op. Nu buiten vermoeidheid weinig klachten. Hopen dat dat zo blijft
Hey lieve dames, Hier ook pril zwanger na cryo tp icsi. Ben nog niet zo lang zwanger en wacht met smart op de eerste echo. Hoe gaat het met jullie?