Uitgerekend begin september?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joli86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heb mijn afspraken even erbij gezet.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik kom snel bij buurten maar mn man ligt in t zkh met zware keelontsteking uitdroging daardoor flinke koorts enzo

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ojeeeh. Nu nog klussen. Ik zou t ook niet kunnen hoor. Wil dan dolgraag helpen, maar vanalles zit dan in de weg. Hopelijk blijft de kleine lang genoeg zitten dat jullie klaar zijn, Annelie.

Beterschap voor je man, Wonderbaby!

4. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Annelie,
    Wij moeten de kozijnen er nog uit slopen en nieuwe plaatsen. Dubbel glas moet er nog in komen. Vervolgens wordt de buitenmuur opnieuw opgemetseld en een nieuwe binnenmuur. Daarna moet alles nog gestuuct worden. Hoop dat het met 4 weken wel klaar is. We hebben ook nog een andere kamer die al wel klaar is dus als de kleine eerder komt kan het altijd daar in, maar wil het liefst natuurlijk dat de babykamer klaar is.

Ik krijg maandag een groei echo omdat mijn buik niet gegroeid is en ik niet ben aangekomen..
    Verloskundige zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ze het alleen ff nakijken.

5. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wonderbaar, beterschap met je man!

Nena, bij ons doen ze standaard rond de 35 weken een groeiecho. En ze kijken dan meteen hoe de baby ligt. Zou me ook geen zorgen maken, lees ook vaak op internet dat ze er bij zo'n echo flink naast zitten over het geschatten gewicht vd baby etc. Komt vast goed!

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    nena. Hoe het met de buikgroei zit weet ik niet, maar gewicht hoeft niet per se iets te zeggen. Kan goed dat jij een kilo vanjezelf kwijt bent en dat heft dan de groei in het gewicht van de baby op, zeg maar.
    En je krijgt weer een mooi moment om bij je kleine te spieken.

Ben deze week weer 2 kilo afgevallen. Kan mn schoenen weer aan, sokken gaan makkelijker aan, olifanten enkels zijn foetsie :) door die hittegolf 3 kilo vocht vastgehouden ongeveer. Pfff.

7. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Klopt, ik ken die verhalen inderdaad ook. Maak me ook niet zoveel zorgen, voel de kleine prima bewegen gedurende de dag.
    En bij zo'n groei echo hoor je ook elke keer weer andere verhalen, ene keer te groot, week later weer te klein..

Maar t is zeker leuk om weer even een keer te spieken naar de kleine. Ben wel benieuwd !

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Waarom is dit topic verplaatst en de andere niet? Nouja rzal wel

Joli86; ja een collega van mij appt me regelmatig of ik nu al ga vertellen wat het word. Heb laatst zeer gefrustreerd geantwoord met; ik hoop een aap dat lijkt me zo gaaf. Maar nog begrijpt ie het niet.

9. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Ik merk ook altijd aan de soort vragen of die persoon een zwangere in de directe omgeving heeft gehad.

Degene die niet zo bekend zijn met zwangeren die vragen altijd naar het geslacht. Degene die het al eens van dichtbij hebben meegemaakt, vragen er niet zo snel naar, die vragen meer naar de kwaaltjes en dingen regelen enz.

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Whahaha wat een geniaal antwoord ;) ach ja, sommige mensen hebben gewoon een bord voor z'n kop...
    Ik zeg altijd dat ik denk dat het een baby wordt.., zijn ze meestal ook wel stil.:D

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Veel vragen ook naar de naam. Maar die houden we geheim. Vriendin kwam met Bertha en sindsdien is dat mn antwoord. Meeste snappen dat we dat niet serieus bedoelen.
    en toch doorveagen als we zeggen datcwe iets hebben maar niet willen vertellen.

12. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier helemaal geen vragen over de naam. Vind dat ook ee rare vraag, waarom zou je dat zeggen? Wel naar het geslacht. Wij wouden het geheim houden maar hadden het mijn ouders verteld. Nu heeft mn moeder het helaas aan iedereen door verteld. Baalde daar flink van mja het is niet anders ze kan er niet zoveel aan doen (heeft een beroerte gehad begin dit jaar) dus nu kunnen we het net zo goed gewoon zeggen.

De derde houden we zelfs voor hun dan maar geheim...

Wonderbaby Beterschap met je man!

13. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Goedemorgen allemaal,

Gister de hele dag plat gelegen bah wat was ik beroerd...
    En waar het vandaan kwam geen idee :(

@nena, toch een beetje spannend maandag maar het gaat vast allemaal goed met de kleine (ik ben altijd een beetje gespannen voor elke echo eerlijk gezegd) hier ook rond 35 weken liggingsecho, en benieuwd of de kleine is gedraaid 😇

@wonderbaby, och jee.. Hoop dat hij snel weer beter is, en dan jullie nog even van jullie zwangerschap kunnen genieten!

@moniek, dat is wel even lekker dat je de dikke enkels kwijt bent! Maar owjee, volgens mij wordt het nu weer even wat warmer, hele dag met je voeten in een koud badje en ontspan? :cool:

@ chocochippie, wat een super antwoord!

@annelie, dat is wel jammer, maar ze is vast super trots!

Hier ook elke dag wel iemand die haar naam vraagd pfff.... durf het niemand te vertellen 🙈 vorige keer hadden we het de ouders vertelt en kreeg ik van mijn schoonmoeder de reactie of ik niet wen makkelijkere naam had kunnen bedenken..
    Mmm en zo moeilijk was hij niet hoor!
    Af en toe.. *zucht*

Hoop dat ik op iedereen heb gereageerd

Owja en bedankt voor het lijstje echt super!
    Hoop dat ik dinsdag de nieuwe afspraak erbij kan zetten 😃
    Niet te veel doen vandaag he dames, laat je lekker verwennen en geniet van het warme weer (zo ver dat kan 😉)

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Hier wordt er niet naar de namen gevraagd, maar wel of we ze zelf al weten. Ze staan al een hele tijd vast maar gaan dat toch niet verklappen :D

Zooo.. Dochterlief net in bed, en ik lekker buiten in de schaduw met een ijsje en met de voetjes omhoog. Leker genieten. Zwembad is nu ook weer vol aan het lopen, kan ons meisje dalijk lekker met water spelen als ze wakker is... :)

15. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    En daaar zijn ze weer :( hallo dikke enkeltjez en knellende schoentjes.

even weg geweest vanwege verlof uitzoeken. Internet is niet zo duidelijk bij uitzendkracht die alleen betaald krijgt bij aanbod en geen 'vaste tijden' heeft.

fruitvliegje. Heb je eindleijk een naam, komt er commentaar. Maar goed, dat zal bij elke naam wel blijven, dat er iemand iets over te zeggen heeft -.-'

Joli. Oooh heerlijk is dat!

16. Chocochippie

Naar de namen word hier ook veel gevraagd. Of ze gaan zitten gokken en kijken hoe je reageerd op de namen.
    Vaak worden hier hele hollandse namen geroepen dus ik wens ze veel succes want dat is het absoluut niet :p

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Stap even hier weer in als jullie t goed vinden..

Man mag als t goed is morgen naar huis. Zoontje ook ziek, niks dan overgeven enzo dus een beroerde nacht gehad en dag ook. Hopelijk knappen ze beiden nu goed op.

Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Iedere x na het overgeven van zoonlief kon ik niet in slaap komen pff

Hier vragen ze ook naar de naam. Vragen ze en hebben jullie al een naam? Zeg ik voortaan ja, *mijn naam* en hij heet *man naam* haha zei iemand tegen me denk dat is een goeie!

18. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Wonderbaby
    Hoop dat ze allebei nu een beetje op gaan knappen.
    Maagzuur.. Ja heb ik ook zo'n last van, leef al weken op rennies haha 😂

19. Chocochippie

Ja rennies zijn mijn beste vriend. :D

Wonderbaby1; hehe das ook een goeie!

Mijn buik gaat echt hangen in bed wat ervoor zorgt dat ik het gigantisch benauwd heb. Nu dus een kussen eronder, maar even draaien lijkt wel een verhuizing haha

20. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oja draaien. Lig af en toe echt te spartelen als een vis omdat het niet lukt. En vriendlief die dan heel droog vraag of t lukt -.-'

Deel Deze Pagina