bah, bon voor zwangerkadoos kwijt..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mimi83, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hallo meiden,

Even wat frustratie eruit schrijven.
    Mijn lijf doet vaak erg zeer en nu voel ik me redelijk, dus dacht laat ik mijn zwangerkadoos ophalen.
    Ik had de bon vorige week gekregen.
    Nou hebben we( nou ja mijn man en ik keek ernaar :( ) van het weekend de woonkamer verbouwt en ik ben de bon kwijt.
    Heb alles afgezocht en kan hem echt niet vinden.
    Ben er helemaal een beetje moedeloos van, denk ik eindelijk weer eens iets zelf te kunnen gaan doen, even in mijn eentje dat stukje van 100 meter van de parkeerplaats naar de etos lopen , spulletjes voor de baby halen , gewoon als een toekomstige mama die even wat spulltjes zelf haalt en niet overal hulp bij nodig heeft en dan kan ik die stomme bon niet vinden.

bah, bah, bah. Soms baal ik zo van dat stomme lijf.

2. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Dat is balen, maar misschien een klein lichtpuntje wat de doos betreft.
    Ik was die doos gewoon compleet vergeten op te halen :oops:
    Vorige week stond er een hele vriendelijke TNT-meneer op de stoep die de doos even kwam brengen..
    Sterkte met je lijf!

Groetjes, Liss

3. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hoi meid ,
    hier net hetzelfde! bon verloren en geen kadoos dacht ik.
    ook bij mij kwam er gewoon een tnt man aan de deur netjes de kadoos brengen.
    ik vrschoot mijn eigen een bult dat ze dat zomaar hadden gedaan,
    dus geen paniek ze komt eraan ;)

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je zou ook f langs kunnen gaan en uitleggen dat je m kwijt bent vaak doen ze daar niet moielijk over

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb de etos zelf al gebeld en ze zei nee ik heb die bon nodig om het af te scannen.

Nou dan wachten we het maar af, het gaat me niet eens zozeer om die doos maar meer omdat ik me zo had verheugd weer eens voor iets de stad in te kunnen. Al redt ik maar 2 winkels ofzo.

Nou heb ik ook nog een koorstlip, bah, soms heb je van die dagen dat echt niets gaat zoals je wilt.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb me al weet ik veel hoevaak aangemeld voor die doos bij de etos, maar ik heb nog geen eens een bon gezien! Ook erg jammer...

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja dat is idd erg jammer, hij gaat via jonge gezinnen.. anders even bellen heb net een tel nummer gevonden op de site van etos..

http://www.etos.nl/baby/zwangerpakket.jsp

misschien te proberen. Ik ga morgen ook even bellen, omte vragen of ie inderdaad afgeleverd wordt.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik was de bon van de prenataldoos kwijt maar ben gewoon zonder bon er heen gegaan. Heb mijn adresgegevens doorgegeven en toen kreeg ik de doos zo mee. Misschien is dat een idee?

9. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik had trouwens de eerste Etosdoos (had er twee aangevraagd, vond dat ik na mijn miskraam nog een keer aan mocht vragen) thuisgestuurd gekregen omdat ik hem niet op had gehaald. Misschien heb je geluk en doen ze dat bij jou ook

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee had de betreffende etos al gebeld, maar ze moest die bon hebben om hem te scannen. Dus helaas..

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

Ik had helemaal geen bon ontvangen...! en heb er achteraan gebeld!

En inderdaad als je de doos niet binnen zoveel weken ophaald... dan wordt deze per TNT aan je deur aangeboden....

Kan nog wel enkele weken duren.... meen een week of 6 vanaf het versturen van de bon... maar anders moet je even bellen met de felicitas... jonge gezinnen...!

Dus niet balen.... doos komt eraan!

12. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Hier is ook de doos thuis bezorgd. Ik had niet eens een bon gekregen om hem op te halen. Wel fijn dat ze hem dan alsnog even komen brengen :D

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik was de doos vergeten op te halen, had helemaal niet gezien dat er een datum op stond, voor die tijd moest je hem opgehaald hebben. Nou, ik had hem gehaald, 2 weken ná die datum en nog eens 2 dagen later stond er een man voor de deur met precies zo'n doos! En een briefje erbij, omdat ik de doos nog niet had opgehaald, wellicht vergeten bla bla bla, stuurden ze hem per post. Nou, dus maak je geen zorgen, ze komen hem vanzelf bij je afleveren! Enne, beterschap!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb gebeld en inderdaad het kan we l 5 weken duren maar ze komen hem brengen en ik ben vandaag alsnog met krukken en al de stad ingeweest . Nou ja de stadin? babyspul gekeken en gegeten bij v en d, even kruidvat in (2 winkels verder binnen) en hema (daar weer naast ) binen voor 4 min. toen kon ik niet meer. maar goed ik ben weg geweest en lig nu stuk op mijn bedje. hihi.

Maar moet nog wel opruimen want mijn gastouderkids komen morgen en het is nog een beetje rommeltje van woonkamer verbouwen van het weekend.

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik kreeg inderdaad ook geen doos als ik geen bon had ze had hem ook nodig om te scannen :S

16. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag de doos voor mijn deur gevonden, TNT is hem komen brengen!
    Was die doos eigenlijk helemaal vergeten en waarschijnlijk het afhaalbriefje niet gezien bij de post en weggegooid...
    Zat netjes een brief bij dat de babydoos na de bevalling ook thuis word bezorgt!
    het is een leuke doos maar die van de Prenatal staat toch wel op nr. 1 hoor!

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zat er vandaag ineens aan te denken dat ik die doos vergeten was op te halen bij de etos.....en toen kwam ik thuis lag er een briefje in de bus, dat ik een pakketje op kon halen bij de buren......3 x raden wat ik kreeg ;)

Juist de doos van zwangerKadoos!

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik kon vandaag ook de doos weg halen bij de buren , :D TNT had hem aan de buurvrouw geven omdat hier niemand thuis was..
    toch wel netjes dat het toch nog bezorgd wordt .. wel een erg leuke doos ! :D toch wel bruikbare dingen zaten erin .. voelde me net jarig.. ! :)
    maar er zat wel een apceptgiro bij , :( stond erin dat ik de doos niet heb opgehaald bij het filiaal , :( nou heb nog nooit een bon van prenatal ontvangen.. :( maar nu vragen ze wel dat ik 4.95 moet gaan betalen maar heb al gelezen bij een andere topic dat betalen niet nodig is want je hoort er toch niks weer over die 4.95 euro ! ;)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb vandaag bij de post de bon gekregen om de zwangerdoos van de Etos op te halen. Heb mezelf afgelopen tijd wel een aantal keren ingeschreven op hun site... hoezo ongeduldig :oops: . Ga hem morgen ophalen, ben benieuwd! (kunnen jullie mss al een beetje vertellen wat hierin zit? hihihi)

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er zitten billendoekjes in van Zwitsal, een bewaarbox van Zwitsal, een flesje van Avent en een speentje van Difrax.
    Verder wat kortingsbonnen en 2 tijdschriften!
    Een leuke doos hoor!

Deel Deze Pagina