ik was vorig jaar 17 juli uitgerekend van mijn dochter.. en ik was op 8 juli jarig! maar ze kwam precies op 17juli op de uitgerekende datum! Nu ben ik 27april uitgerekend en mijn vriend is 16 april jarig haha dus weer ong een week ertussen!
kindje zou op 16 april moetten komen.. vriendlief is 25 april jarig en ik 30 april.. dus ik duim echt dat het optijd komt of iets vroeger haha
ik ben uitgerekend op 5 april,mn vader is jarig op 7 april... mn schat is jarig op 24 april ik op 12 mei 8)
Ik was op 28 maart uitgerekend en ik ben 6 april jarig. Lianne besloot om al op 4 maart te komen, dus niet rond mijn verjaardag!
ik ben uitgerekend op 1 april en zelf 29 maart jarig. Grappig is dat mijn dochter 3 dagen eerder kwam, dus als dit kindje zijn/haar grote zus nadoet, komt het inderdaad op mijn verjaardag. Maar niet alleen ik ben jarig, ook mijn schoonmoeder is de 29e jarig. En mijn eigen moeder is de 22e jarig. dat wordt een feestmaand! Dianthe (onze dochter) is geboren op de verjaardag van de overleden opa van mijn man, waar hij een heel sterke band mee had. Ook bijzonder dus.