Hoi Dames een vraagje! Ik ben zwanger!!! Ik weet het nog maar kort dus er speelt van alles door mijn hoofd, en vind het zo spannend! Maar wat ik me nu afvraag. hoeveel weken ben ik nu zwanger. Hier wat dingetjes: -volgens de test 1-2 weken - eisprong rond 11 september gehad dus theoretisch draag ik nog maar heel kort het vruchtje. maar je moet uitgaan van je laatste menstruatiedatum om de bevallingsdatum uit te rekenen..... Dus hoeveel weken ben ik nu zwanger. nog maar 1,5 week (wat theoretisch zo is) of spreken ze nu al van de 5e week Want hieronder zie je wat ik op een site van predictor heb ingevuld en dan staat er dat ik al 5 weken zwanger ben (ik heb de menstruatie datum anders gezet omdat ik anders niet uitkom met de eisprong) Laatste menstruatie:28 augustus 2012 Cyclusduur:28 dagen Je bent uitgerekend op: 4 juni 2013 Je bent nu:31 dagen zwanger En je hebt nog:249 dagen te gaan Dit is de: 5e week Het sterrenbeeld wordt: Tweelingen Help! want voor mijn gevoel ben ik nog maar 1,5 week zwanger.
Met andere woorden, wanneer krijg je nu de eerste echo enz. misschien een stomme vraag maar ik vraag het me wel af..
tjeetje dat gaat dan snel he. Is stom, want ik werk met dieren en dan gaan ze altijd uit van de eisprong datum. En bij ons is dat in eens anders. Ik voel me nu nog helemaal niet 4 weken en 2 dagen zwanger (zie onderschrift die ik heb aangepast) Het is allemaal nog zo pril!!!
haha dat is om het makkelijk te maken haha. Nou wel leuk hoor! Klinkt al heel wat: ruim 4 weken zwanger! haha nou zo voelt het bij mij nog echt niet haha.
Gefeliciteed! En eerste echo ligt erg aan je vkpraktijk, bij ons is t standaard met 8 weken, maar soms ook pas met 12. Miss ff kijken op de site van de vk.
Eisprong 11-09 Tel daar 14 dagen bij op, dat is 25-09 Op 25-09 is je NOD en was je 4,0 weken zwanger Vandaag is het 27-09 dus ben je 4,2 weken zwanger