Mogguh mamma's. Nog 4 nachtjes....... Ben blij dat k vandaag kan werken, anders ben ik alleen maar met baby's en echo's bezig oftewel dit forum. CU later
Goedemorgen mama's ! Hier het weekend gewerkt, en nu heerlijk 3 dagen vrij ! Deze week maar 2 dagen werken. Dus dan gaat de tijd gelukkig lekker snel tot de echo van volgende week ! Als ik eraan denk vliegen de vlinders zich rot in mijn buik. Wil zooo ontzettend graag ons kindje bewonderen. En heel hard duimen dat we een mooi kloppend hartje kunnen zien ! Hoe is het verder met de mama's??
@Mirri: Ik ken het en het is echt heel moeilijk om e gedachten even op wat anders te zetten. Ik heb mijn eerste echo gehad en nu wacht ik op mijn tweede nou ik kan je vertellen dat ik er ook alleen maar mee bezig ben en dan moet ik nog wel 11 dagen wachten haha
Goeiemorgen! Pfff heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten. Kleine man was om 6.00 klaar met slapen, erg jammer want ik nog niet! Ik ben net naar de maternity clinic geweest. Echt wel even wat anders dan in Nederland! Ik was de enige zonder abaya van de 40(!!) wachtende vrouwen en de apparatuur en stijl van werken komt zo'n beetje uit de jaren 70. (Letterlijk want toen is de kliniek opgericht door een Nederlandse vrouw) Alles ging nog met pen en papier, ik werd in een overvolle kamer in een wc'tje geduwd met een potje in mn handen zonder uitleg erbij. Toen ik vragend keek zei een van de zusters. Urine! Aha. Na een bloedtest (waarvoor weet ik niet, aan uitleggen doen doktoren en zusters hier niet zo had ik al gemerkt) kreeg ik wel nog even uitgelegd dat ik nu al het zout en suiker moet laten staan, niet meer in restaurants mag eten en op moet passen met koolhydraten... Ben blij dat het mn tweede is, anders zou ik wel een beetje inde rats hebben gezeten, haha. Nu kan ik er wel om lachen. Mag over 2 weken voor een echo. Aftellen dus!
Hey dames! Ik heb net een afspraak gemaakt voor een echo en een intakegesprek met de gyn. Donderdag 3 november is het zover. Kan iemand dit aan de lijst toevoegen? Liefs
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 31oktober colinde;eerste echo 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Hallo Meiden, Hierbij meld ik me ook aan al durf ik niet zo eigenlijk... Als het goed is, is 8 Juni mijn datum en a.s woensdag de 19e krijg ik mijn 1e echo vanwege eerdere miskramen Maar ik ben zo bang!! Ik hoop dat we er met z'n allen wel goed doorheen komen deze onzekere tijd!! Heeft iemand nog tips om een beetje te relaxen (heb nu al wel 2 kids van bijna 4 en bijna 2) mijn kids zijn goed actief alleen ik op dit moment niet.. Liefs xxxxxxx PS alle tips zijn welkom
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 19oktober eline joan; eerste echo 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 31oktober colinde;eerste echo 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
welkom meid !! ik zou een bezigheid zoeken waar je veeeel moet bij nadenken !! dan denk je niet zo aan de mK periode ik heb het ook hoor ik ben ook heel erg onzeker en heb ook heel veel bang ! maar probeer er van te genieten !
Thanx, Ja ik was ook al aan het verzinnen en ik kom toch meestal uit op de laptop en af en toe kom ik eens een spelletje op internet tegen.. Ik werk ook nog eens bijna zo'n 20 uur in de week en ik vind het vrij heftig om nog te doen.. Ik doe alleen s'avonds werken.. En zo ben ik dan haast nooit thuis.. IK doe thuiszorg en het bukken gaat me best moeilijk af en ik ben al groot en fors van stuk en als ik dan moet bukken is dat best wel eens pijnlijk omdat ik daar onderin mijn buik wat voel...--> is dat raar? of ligt dat echt aan mij... Liefs
ik voel ook wel wat hoor als ik me buk en ben nu niet zooo fors (meer) nou meid doe gewoon waar je je goed bij voelt !! je mag me ook altijd pben als er iets is telt voor alle dames trouwens ik snap heel erg goed dat je nu ontzettend bang bent enzo maar probeer echt iets te vinden om dat van je af te zetten ! er over liggen piekeren en nadenken heeft echt geen zin
Ooooo hebben jullie ook als je broek iets te strak zit dat je wat last krijgt van je buik.. Die darmen ook haha ! Ik wil graag een positiebroek kopen, maar ik doe het niet want vind het eigenlijk nog veeeeeelss te vroeg....
Welkom !! Probeer zoveel mogelijk te ontspannen, lekker boek. Druk zijn met je kindjes en positief blijven !!
He meiden! Iedereen welkom! Ik had mezef eigenlijk ook niet echt voorgesteld, dus bijdeze: ik ben 28, vriend 29 en we zijn bijna 10 jaar samen. Wonen in de Randstad en werk 4 dagen in de jeugdzorg, ben zooo blij met mn vrije dag!! Met clomid zwanger geraakt ivm PCOS, dus al een tijd bezig en sinds de clomid al in de 2e ronde raak! Dat was het wel denk ik... @ Firefly: haha zwangerschapsbroeken. Lijkt me wel heerlijk zitten idd, heb ze nog niet nodig al komt er wel een bolletje op mn altijd zo platte buik... en als ik thuis kom is het eerste wat ik doe mn huisbroek aan, haha. @ MvA: aah, je hondje! Wel fijn dat ie een goed thuis heeft gekregen. Wauw, jij krijgt idd veel echo´s! Waarom doen ze dat in NL niet? Al mag ik niet klagen want heb volgende week met 6.4 een echo bij de gyn. Als dan alles goed is en we een hartje zien mag ik hopelijk naar een VK. Kan het zijn dat ik nu al last heb van vergeetachtigheid??? Ik heb gewoon niet onthouden wat iedereen heeft geschreven . D´r is ook wel veel geschreven dus hou het daar maar even op, whaha. Wat betreft kwaaltjes, m´n tepels gaan pijn doen, duizelig en weeig als ik niet eet. Tot nu toe goed te doen moet ik zeggen. Vervelend voor je Elina, dat het je zwaar valt. Elke keer bukken lijkt me ook lastig... Vanmorgen MvM op bezoek gehad, het boek is erg mooi (wie had ook alweer geschreven dat ze hem misschien niet kreeg, gewoon naar vragen hoor, je hebt je immers op tijd aangemeld) en weer een mooie test . Ga woensdag beginnen!