@Joyce, En heeft het geholpen? Bij Tygo was ik toen ik zwanger was echt heel de zwangerschap verslaafd aan ananas. Ik heb wat van die dingen weg zitten stouwen heerlijk en nu moet ik er niks van hebben bleh! @Eevie, Volgens de bevallingslijst ben jij als volgende aan de beurt..dus schiet maar eens op
@Eevie, aah dat is ook zo lief! Mijn vriend zat gisteravond ook de hele tijd mijn buik te knuffelen en te zeggen met z'n mond echt tegen mijn buik aan: *Naam* kom je snel? Papa kan niet wachten! Wanneer kom je nou? Zo lief! Wachten duurt inderdaad zoo lang! @Kapedi en Jewe, haha nou heb behoorlijk zitten rommelen vannacht! Mijn vriend voelde soms aan mijn buik en voelde gewoon telkens hoe gespannen die krampen waren! En hij maar roepen: Whaa daar is weer een wee! Kom maar jongen! Duwen! Hahaha gek Maar toen viel ik uiteindelijk in slaap en nu rommelt het nog maar een beetje Dus helaas nog geen babynieuws!
Ik heb deze week echt al 3 ananassen op!! Ben er ook al de hele zwangerschap aan verslaafd. Heerlijk!! Ben ik de volgende?! Oh nou ik denk dat iedereen mij voorbij gaat, haha!! Op zich is onze uk steeds rond dezelfde tijden wakker, dus vond ik t ook wel iets voor haar om gewoon morgen te komen
Jammer geen babynieuws! @ Joyce, kwam het door je moeders chromosoomafwijking dat jij te weinig groeide? En maakte jij dus ook te weinig groeihormoon aan? Uiteindelijk alles goedgekomen bij jou?
hoi dames ik lees wel nog mee hoor! ben inderdaad mamavanA , en bevallen !! 5juni van een zoontje , Daymiën , 3kg 220 en 51 cm
Gefeliciteerd Peekaboo met jullie knul. Leuke naam en een leuke schrijfwijze ook. @Joyce, wil je niet ontmoedigen maar die harde buiken kunnen heel lang duren. Bij Tygo had ik dat ook echt een aantal weken, dat ik steeds dacht volgens mij gaat het beginnen...maar geloof me als het echt begint you will know! Hier is manlief helemaal voetbal fan dus die is al heel de dag bezig met versieren en muziek voor het EK...zat hem net al te pesten van ik weet niet maar volgens mij....Whaha je had die verschrikte blik moeten zien, geintje schat!
Gefeliciteerd Peekaboo! Mooi knulletje hoor, geniet ervan! @ Jewe, hihi zou wat zijn he precies onder het voetbal
@Diddlemouses, ik weet niet of het door mijn moeders chromosoomafwijking kwam, zij is drager van syndroom van turner, komt alleen bij meisjes voor en die zijn dan vaak onvruchtbaar (zij heeft na mijn broer 7 mk gehad en ik was de helft van een tweeling mijn zusje is ook overleden), worden niet groter dan 1.60m, en hebben vaak vergroeiingen van rug, schouders en heupen en hebben hartproblemen, maar ik heb het gelukkig niet. Ik werd gewoon gelijk regelmatig ongesteld op m'n 12e en blijk super vruchtbaar haha. Ik zat altijd op of onder de onderste groei lijn, en was altijd veel te licht van gewicht je kon altijd ribben tellen bij mij hoeveel ik ook at. Alles is gewoon goed gekomen hoor ik ben nu 1.70m en woog voor de zwangerschap 60 kilo. Ik maakte idd te weinig groeihormonen aan en heb ook nooit echt groeispurten gehad maar groeide gewoon heel rustig aan. Ik heb er nooit injecties voor gehad (weet ook niet of dat toen al kon, ze wouden wel met pinnen mijn benen 'oprekken' maar daar hebben we toen niet voor gekozen) Hoop dat het je een beetje gerust stelt dat het hier toch nog goed is gekomen alles komt vast goed met je meissie, alleen al die onderzoeken zijn gewoon k*t. Dit kindje wordt trouwens ook heel klein geschat. Hooguit een kleine 6 pond en wordt steeds 'compact' genoemd, zal dus wel op mama lijken
@Peekaboo, gefeliciteerd meid! Mooi ventje @Jewe, oh nee geeft niet hoor! Haha heb me er al op ingesteld dat het nog wel 3 weken kan duren alleen is iedereen er hier van overtuigd dat hij snel gaat komen haha Haha leuk hè die mannen pesten die van mij is geen voetbal fan dus minder leuk om te pesten vandaag hihi Ook grappig idd om wat tijdens de wedstrijd te doen, of een doelpunt
Ok duidelijk Lot werd in mn buik ook klein geschat maar was uiteindelijk gewoon 3260! (Lisa woog 2880 bij dr geboorte) Nu is ze dus met 2,5 jaar nog maar 81 cm. Ze zit dus ver onder dr curve. Maar goed, verder maken wij ons er eigenlijk niet heel druk om, komt vast wel goed. Maar idd die onderzoeken zijn gewoon niet prettig voor dr.
@Joyce, haha ja zou wel een goede zijn ja. Als ze 1-0 scoren opspringen en roepen oh nee me water knapt haha.
@Diddlemouses, Inderdaad misschien maakt ze binnenkort wel een groeispurt, en ze is nog zo jong het komt allemaal wel goed @Jewe, jaaa doen! Hahaha
Wij hebben ons meisje gevraagd na de wedstrijd te beginnen en dan uiteindelijk morgen te komen. Vind dat wel n plan!
@Peekaboo; Mooi ventje gefeliciteerd, je was ook lekker op tijd @Eevie; Morgen een mooie datum hihi. Zal voor je duimen. @Hier; De hele dag al rugpijn bah en dat weer zit ook niet mee zeg. Dagje binnen gebleven. Ik wil de zon Het is toch zomer? Jammer dat Ned verloren heeft, had ik ook weer niet verwacht.
@Kapedi, ik wil ook zon! Het lijkt wel herfst nu! Haha ik heb heerlijk een dutje gedaan tijdens de wedstrijd @Eevie, yaay Houd je meisje zich een beetje aan jullie plan? Of is het nog steeds heel rustig? @Hier, vriendlief gaat zo vissen.. Heb ik ff de tijd het huis op te ruimen. De hele week een man in huis brengt toch heel wat rommel mee haha
@Joyce; hier schijnt de zon!! Ons meisje houdt zich helaas niet aan de afspraak. Sex en ananas werken ook niet mee.... Wachten dus!
Hier begint de zon nu ook eindelijk door te komen! Nog wel bewolkt en veel wind, maar het ziet er al mooier uit hihi. Haha wat flauw van je meisje!