uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Je meisje nu al tegendraads Eevie, dat belooft wat ;)

Hier zo gezellig even naar de verjaardag van mn nichtje die 4 wordt.
    Oh en de box staat :)

2. Blays

Blays Niet meer actief

Haha inderdaad Diddlemouses!
    Heel veel plezier op de verjaardag!

Hier eindelijk het bed op kratten :cool:
    En wat is dat hoog! Als ik op de rand van het bed ga zitten raak ik niet eens de grond haha

Onze hond wordt ook een beetje een durfal..
    Ze is gisteren van het bed af gedonderd, even vergeten dat hij nu ineens zo hoog staat. Nu 'springt' ze er steeds van af (het is nog steeds meer laten vallen haha), en durft zelfs ineens de trap af te lopen! Dat durfde ze nooit! Je moet ook niet zien hoe ze het doet want dan lach je je rot. Helemaal leunend tegen de muur, treetje voor treetje wiebelend op der pootjes hahaha. Ze zal wel denken, ik ben van die ene afgrond gevallen, moet ik dit ook wel overleven haha.
    Nu wou ze vanochtend weer op het bed springen, springt ze er eerst vol er tegen aan, arm ding. Tweede poging is wel gelukt :p

Ben blij dat ze eindelijk, na bijna 2 jaar, de trap af durft. Hoef ik haar niet steeds te tillen. Hoezo verwend? ;)
    Zag me ook echt al lopen straks, in de ene arm de baby, de andere de hond whaha :p

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Joyce, mag de hond bij jullie op bed komen?

@Didlemouse, veel plezier op de verjaardag en toch de box maar vast gezet? Ach ja kan maar klaar staan.

@Eevie, ben je vandaag uitgerekend? In de bevallingslijst sta je nog op de 12e volgens mij. Jammer dat je meisje zich niet aan de datum houd. Maar het kan nog het is nog geen 12 uur 's nachts geweest. :p

Het was echt heerlijk weer vandaag. Dus wij zijn lekker naar de Efteling geweest. Net terug en heel de dag zonder jas kunnen lopen. Straks gaan we nog even naar het pannekoekenhuis lekker pannenkoeken smullen. :D

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had t in de lijst wel aangepast want ik ben idd vandaag uitgerekend! De laatste x stond t er wel goed in. Bizar idee hoor, uitgerekend zijn! Ik wil dr zo graag zien... Ben er wel altijd vanuit gegaan dat t te laat zou komen. Ik was zelf 3 weken te laat! Maar goed, hoopte dat ze zich wat eerder zou laten zien.
    Ik ga zo m'n mdf boom afmaken, staat al de lak. Nu nog de blaadjes erop en t ding aan de muur maken. Leuk!!

@ Jewe; Oh heerlijk Efteling. Kun jij nog zo veel lopen?! Knap!
    @ Joyce; hoe hoog is jouw bed nu? Ik heb m niet op kratten, m'n bed is nu 65cm hoog. Zien wel of de Kraamzorg t perse wil, dan halen we alsnog klossen!
    @ Kapedi; hoe is t met je rug?
    @ Diddl; veel plezier vandaag!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eevie, Als je er bij voorbaat al vanuit gaat dat het te laat komt kan het alleen maar mee vallen. ;)

Ik hoop in elk geval niet dat het vanacht gaat beginnen bij mij want morgen moet me moeder naar het ziekenhuis in A'dam voor controles en zij komt Tygo halen al het nodig is echt noway dat ik me schoonmoeder ga bellen.

Lopen in de Efteling gaat nog prima hoor. Lekker op het gemakkie lopen en af en toe even zitten bij een attractie.

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Jewe; Lekker nog een dagje efteling meegepakt
    @Joyce; Ja hoog he zo je bed op kratten, ik heb een opstapje gekocht anders kon ik er niet in.
    @Eevie; Jammer dat je niet bij die 5 procent hoort, maar de dag is nog niet voorbij ;)

@Hier; Gister vab 18.00 tot 23.30 voorweeen gehad....Voelde wel duidelijk verschil, maar toch zo gevoelig dat je er niet van kan slapen. Vandaag nog steeds lage rugpijn en veel harde buiken....En ik maar denken dat de voorweeen mij bespaard zouden blijven....Jammer ;)

Fijne avond allemaal.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bij ons is het bed ook 65 cm en de kraamzorg vond dat goed.
    We bevallen toch niet thuis.

Hier BIB trouwens en alles rustig :(

Eevie gefeliciteerd met je wave :) Laat nu maar snel komen :)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joekie, als de kraamzorg zegt dat het goed is is het goed. Maar het gaat niet alleen om de bevalling dat het bed omhoog moet. Ze moeten je ook kunnen onderzoeken zonder te diep te hoeven bukken en ze moeten onder je bed kunnen stofzuigen en met het bed verschonen enzo. Van die arbeidstechnische dingen zeg maar. Dus sommige kraambureaus kunnen daar wel eens heel strikt in zijn.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jewe, gezellig dagje gehad dus!!
    Ja, heb de box toch maar vast neergezet (nouja vriendlief ;)) want het is toch wel handig als ik even snel mn handen vrij moet hebben om hem gelijk te hebben staan :D

@ Eevie, ons bed is ook 65 cm hoog maar hier wil de VK en KH hem echt op minimaal 80. Onze is nu dus echt hoog met die klossen eronder.

@ Kapedi, balen van je voorweeen.
    Hier was ze gister juist heeeel rustig, nu weer gewoon lekker aan het trappelen :)

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik kwam even spieken of er al babynieuws is..

Ow bed omhoog hier ook 65cm hoog was niet hoog genoeg dus klossen gehad. KZ wilde dat hebben inderdaad ivm onderzoeken, verschonen en stofzuigen. Hij is gister bij haar laatste dag ook gelijk naar beneden gegaan want was erg hoog!

zet m op he! doei

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje lin, laatste dag alweer!
    Hoe vond je de kraamzorg?
    Wat doen ze zoal in huis elke dag?

Bij mij was de kraamverzorgster op intake die ook daadwerkelijk zelf komt kramen dus ze gaf aan dat ze het geen probleem vond.

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Nou wordt tijd voor babynieuws he :)!!

Hier alles rustig, heerlijk geslapen :)

@Lin; Leuk dat je even kwam kijken
    @Klossen; hier ook bed op klossen.

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Morning. BIB hier..

Vandaag worden de tegeltjes geplaatst achter de keuken, de nieuwe afzuigkap en de nieuwe kookplaat! Jippie!
    Ben benieuwd hoe ik vanaaf naar de keuken kijk :)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joekie, Is vanavond je hele keuken dan klaar?

@Lin, Kraamhulp ook weer weg. Is wel even raar he als ze weg gaan en je het ineens helemaal zelf moet doen. Is je man/vriend ook nog thuis of is die gewoon werken?

Hier geen bed op klossen maar ons bed is 80cm hoog dus niet nodig. Ons bed kan ook niet op klossen.

Hier ook nog geen baby nieuws en alles nog gewoon rustig. Slijmprop zit er ook nog gewoon volgens mij of ik moet het gemist hebben maar goed we waggelen gewoon nog even lekker door. :p

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe. ja ik vond het eigenlijk wel fijn om weer mn eigen ding te doen hoor. mn vriend is nog 2 weken thuis. Vandaag is ie wel even weg. nieuw pak kopen en boodschappen doen.

@joekie. Ze helpt met bv. Ze leert je de baby verzorgen (handige tips). Hier stofzuigde ze, maakte elke dag de slaapkamers schoon (stofzuigen en dweilen dan), de badkamer en wc elke dag. Maakte fruit hapjes, lunch en ontbijt. (al kon ik dat dinsdag alweer zelf dus heb t toen zelf gedaan)
    Ze overleggen met je van te voren wat je gedaan wilt hebben. Hier was t belangrijkste de was. Want dat kan mn vriend niet goed. Koken en dat soort dingen kan hij wel dus dat deed mn vriend dan.
    Had een echt omatje van 64 als kraamzorg, heel lief mens.
    Ze heeft een doos chocola en bloemen gehad.
    Ze vond het zo leuk hier dat ze vd week nog even komt kijken.

@hier last van mn hechtingen.. auww dus zo maar even de vk bellen want bij sommige bewegingen ga ik door de grond:(

16. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, normaal slaapt ze in de bijkeuken, maar de laatste weken wordt ze angstig als wij/ik weg ben, en dan plast ze alles onder, heel vervelend. Als ze gewoon bij ons in de slaapkamer slaapt doet ze het niet.

Heerlijk dagje weg geweest dus :D
    Fijn dat je het wandelen nog zo goed kan hebben. Hier wordt dat steeds minder, maar inderdaad met veel rustpauzes best te doen :)

@Eevie, ons bed is nu 71cm hoog incl. matras. Denk wel dat ze jou hoogte goed vinden hoor, ik zou ook idd gewoon wachten en kijken wat ze zeggen.

@Kapedi, ja heb ook gedacht om een opstapje te kopen! Moet echt wennen hoor, van futonbed naar hoogslaper haha :p
    Vervelend he die voorweeën, hoop dat het voor jou dan nu snel gaat doorzetten!

@Diddlemouses, pff 80 cm! dan kom ik er echt helemaaaal niet meer in hahaha.

@Lin, leuk dat je even kwam kijken. Zo, laatste dag kraamzorg alweer gehad, wat gaat dat snel! Hoe vond je het? Vind je het spannend nu ze helemaal weg is en je echt alles zelf moet doen?

@Joekie, Oh eindelijk je keuken (bijna) klaar! Het zal er vast heel mooi uitzien :D

@Hier, nog steeds BIB.. Wel een beetje gerommel, maar niet dat ik zeg van het is/wordt erg en het gaat nu wel snel gebeuren :p

17. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, fijn dat je de kraamtijd zo goed hebt ervaren!
    Wel vervelend van je hechtingen, hopelijk niks ontstoken ofzo :(

Hoeveel uur kraamzorg heb je eigenlijk gehad?

18. Blays

Blays Niet meer actief

Hier trouwens een paar quickshots van de babykamer!
    Was ze vergeten te maken ;) dus tussendoor snel ff wat fotootjes geschoten :p

Naast het hart hangt de naam in zilveren houten letters, maar die heb ik snel weggeshopt :p

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Joyce; Super leuk gedaan je kamertje, mag je trots op zijn.
    @Lin; Ja is ook wel weer lekker he het huis voor je alleen. Vervelend van je hechtingen joh, inderdaad even naar laten kijken, misschien is er een ontstoken heb ik ook gehad toen.

20. Blays

Blays Niet meer actief

Dankje Kapedi! :D
    Zie nu dat de foto's wel heel klein zijn hier, in het fototopic zijn ze wat groter :p

Deel Deze Pagina