Leuk Jewe!! Ik ga marsepein cupcakes maken, het marsepein gedeellte ligt ook al helemaal klaar dus hoef alleen even snel wat cupcakes te maken (ook voor Lisa om te trakteren op school) en heb ook slagroomsoesjes die ik in de roze glazuur doe en dan met muisjes. En roze mini tompoesjes.
Ook leuk! Dat is het voordeel met een meisje. Heel veel snoepgoed kun je krijgen in het rose. Cupcakes heb ik ook nog over getwijfeld vind ik ook leuk om te maken. Voor Tygo om te trakteren op het kdv heb ik nijntje koekjes en het jurkje van nijntje besmeer ik met boter en dan muisjes erop.
@Joyce; Nee geen bloemen gehaald, alleen appels @Diddle; Pas je nog op de fiets met je buik en voorzitje. Kan ik dat nog maar, Ryan vind het heerlijk fietsen, maar ik pas er niet meer tussen. Hoop dat je bevalling zelf op gang komt, dan heb je dat gepruts ook niet...Zal je inderdaad zien dat het morgen gebeurt. @Jewe; Nou ja morgen dan maar...succes.
Even kort, vanavond reageer ik op de rest (nu ff met m'n telefoon) Nou de vk heeft gevoeld, kon nét t hoofdje voelen (vingertop) maar baarmoedermond is nog wat stug. Morgen of overmorgen belt t zh me voor n CTG enz. Ze kon iig niet strippen Hopelijk kan t zh dat dit weekend of maandag wel. Heb nu wel wat bloedverlies en de uk is heel druk, maar dat zal van t voelen komen denk ik!
@ Jewe, dat is idd een voordeel met meisjes, klopt! @ Kapedi, jahoor pas nog makkelijk op mn fiets met 2 kids erop Heb ook niet zo'n grote buik dat scheelt. @ Eevie, balen dat ze niet kon strippen. Hopelijk heeft het ZH snel plak of komt je ukkie gewoon snel uit zichzelf!
@Jewe, dat kan inderdaad ook, maar ze zei het een beetje bot. Hihi hier ook soesjes gehaald, alleen zijn wij van plan om gewoon een dot slagroom erop te doen en dan in de muisjes te dippen als er kraambezoek komt, en dan gewoon wat op een etagere op tafel zetten. Met chocola klinkt trouwens wel heeeeel erg lekker. Verder ook gewoon beschuit gehaald voor iedereen. De soesjes zijn dan meer voor als mensen nog wat lekkers willen pakken of als er kids komen En cupcakes heb ik ook aan gedacht, zijn ook zo lekker! Hahaha @Diddle, lekker dat je nog steeds op de fiets past met twee kids! Kan best begrijpen dat je nu geen gepruts aan je lichaam wil hebben, je hebt het bij de vorige twee ook niet nodig gehad. @Eevie, balen dat ze je niet kon strippen en dat je bmm nog wat stug is, hopen dat het in het zh het wel lukt, of dat je kleintje gewoon snel zelf komt!
@Joyce, met een dot slagroom kan ook. Met chocolade erop is ook heel lekker. Beschuit met muisjes ga ik niet meer doen. Ten eerste vind ik er zelf al niet zoveel aan en automatisch eet je er 1 mee als je visite krijgt na een paar keer komen die rotdingen m'n neus uit. En die muisjes die overal heen rollen na een jaar vind je ze nog met stofzuigen. Ik wil het ook gewoon op tafel zetten op een etagere. Heb ook nog van die chocoladeflikken liggen met muisjes erop en een zakje met wit blauwe hartjes. Vind dat altijd wel leuk om alles een beetje mooi te decoreren en uit te stallen. Hebben jullie ook alle versieringen en zo al in huis? Heb zelf een geboorte bord gemaakt voor in de tuin en heb ballonnen wit en blauw die ik voor het raam wil neer gooien alsof het muisjes zijn zeg maar. Heb ook nog een grote vlag voor aan de vlaggestok en verder wat vlaggeslingers en decoratie voor binnen enzo.
@Jewe, ja ik vind het ook leuk om alles leuk te decoreren Hahaha dat is wel zo met beschuit met muisjes! Wij hebben hier alleen nog maar wat slingers voor binnen, wil ook nog ballonnen en een vlaggenslinger voor buiten kopen. Ik vind zo'n raamsticker ook heel erg leuk!
@Eevie; jammer dat ze niet kon strippen. @versiering;hier enkelt een slinger voor het raam "hoera een jongen", verder niks ...ik hou niet zo frutsels in me huis @lekkers; hier ordinair beschuit met muisjes, maar zit me nu wel ineens te bedenken dat ryan dan ook wil en dat wordt natuurlijk niks....Dus misschien morgen nog maar even iets anders kopen.
Hier dit x wel een raamsticker Slingers en ballonnen heb ik nog liggen van de vorige keren, toen nooit gebruikt. Ben ook niet zo vd frutsels eigenlijk maar zal ze dit x wel gebruiken, denk dat mn meiden dat wel leuk vinden. @ Jewe, leuk zeg zelf een geboortebord gemaakt, daar willen we zeer binnenkort natuurlijk wel een foto van zien!
Ik heb n naamslinger gemaakt, met stoffen vlaggetjes. Die hangen we voor t raam van haar kamertje. Verder heb ik wel ballonnen en slingers van m'n moeder gekregen, misschien dat we die in de huiskamer hangen. Pfffff.... Ik wil zo graag dat ons mopje komt. Wachten is zó klote!
@Versiering: Zelf nog helemaal niet aan gedacht... maar ga in het geboortehotel bevallen, dus ik laat de versiering maar aan de familie over, die zorgen er wel voor voor als ik thuis kom. Of niet, boeit me niet zo @Lekkers: Ik denk dat ik ook slagroomsoesjes ga halen en die ga dippen in de chocola met wat roze muisjes, lekker makkelijk. Heb geen zin om teveel moeite te doen, ga ik straks al doen @hier: Nog niks.. kleine is vannacht erg druk geweest, waardoor ik van 2 tot 3 wakker was en daarna alleen maar nachtmerries had vandaag wel af en toe voelen schuiven en mini schopjes, maar een stuk rustiger.. DUS HOOP DAT ZE VANNACHT KOMT! hahah maar heb eerlijk gezegd het gevoel dat ze van het weekend van komt.. maar goed we'll see, kan niks anders doen dan afwachten
Morning, Zitten alle baby`s er nog? @Hier; Alles nog rustig. Mijn man is vanaf vandaag lekker vrij, dus wel makkelijk en gezelliger. Kom vanmiddag nog even checken ENNNN ik doe de 40 weken wave
40 weken wave voor Kapedi! En deze beeb zit er nog; dus BIB! (heb ik geleerd ) BIB kan ook inmiddels voor Ben Ik Beu staan...
40 weken wave voor Kapedi Die heerlijk 3 weken thuis is met manlief. Hopen dat de baby snel komt des te langer kan manlief er de hele dag van genieten.. @Eevie, haha ja daar zou het ook voor kunnen staan ja dat BIB. Hier vanacht heel de nacht op de wc gezeten, man wat voelde ik me beroerd. Had echt zo'n buikpijn en later werden het krampen dus dacht zou het? Uiteindelijk maar naar bed gegaan en eigelijk meteen weer in slaap gevallen. En vanmorgen wakker maar alles weer rustig en af en toe wat lichte krampen dus wie weet gaat het nog doorzetten.
@Eevie; Snap ik dat je het beu bent zeg, pff... @Jewe; Rot die voorweeen weer dan, die baby`s van ons willen gewoonweg die tl verlichting niet zien van het ziekenhuis. En sfeerverlichting van thuis blijkbaar ook niet @Joyce en Diddle, Celinac; Hoe gaat het?
@ Jewe, balen van het gerommel vanacht, of heeft het toch nog doorgezet vandaag?? @ Kapedi, jee 40 weken!! Lekker hoor je man 3 weken thuis nu! Hier ook alles nog rustig. Ook minder gerommel de laatste dagen. Vanmorgen dus zelf mn kleine grote meisje uit kunnen zwaaien voor dr 1e schoolreisje *slik* Missie 1 volbracht!!
Hier ook nog steeds BIB! Wel wat druk op mn onderkantje en zo af en toe wat pijnlijke krampjes, maar niet iets waarvan ik zeg het zou kunnen gaan gebeuren Net lekker een gebakken visje gehaald, of nja 3 gebakken visjes @Kapedi, yaay 40 weken! En heerlijk je mannetje nu vrij. Hopen dat jullie snel samen kunnen gaan genieten van je beeb @Jewe, ben inderdaad wel benieuwd naar je geboorte bord! Vervelend van je nacht zeg, hopen dat het inderdaad doorzet. @Diddle, kleine meisjes worden snel groot he. Ze heeft vast heel veel plezier vandaag en ze is snel weer terug!