Update: Ze komen nu al een half uur om de 6 minuten, de laatste was 5 minuten. Vind de krampen nog wel goed te doen, maar ze zijn wel pijnlijk/gevoelig. Kijk het nog even aan voordat ik de vk ga bellen. Twijfel omdat het niet ongelofelijk veel pijn doet haha maar daarentegen voelde ik alle harde buiken die ik altijd bleek te hebben ook helemaal niet. En nog geen (licht) bloedverlies, slijmprop of vruchtwater.
Ik hoef pas te bellen als ik een uur lang echt om de 4-5 minuten herkenbare weeën heb. (ik kon het echt herkennen zei ze ) Spannend Joyce! Hopelijk zet het goed door!!
@Joekie, Ja hier ook bellen bij een uur lang om de 5 minuten krampen/weeën. Ik voel ze wel echt opkomen, een minuut aanhouden en dan weer afzakken. Daarom twijfel ik ook of ik straks moet bellen, maar ik ben dan ook hele erge menstruatiepijnen gewend (echt 3 dagen ziek van) en deze zijn wel pijnlijk en lijken er veel op, maar vind het nog te doen zeg maar. Maar omdat ik ook nooit door had zoveel harde buiken van 80-90 op de CTG te hebben.. Ik weet het niet haha Zal wel zien wat de vk straks zegt als ik bel Misschien dat ik gewoon moet wachten tot het pijnlijker wordt, maar dan weet ik dat in ieder geval
Hier lijkt het een beetje af te zakken. Heel de dag om de 7 a 10 min en nu lijken ze minder pijn te gaan doen, dus het zal wel net als bij Tygo heel lang gaan duren.
Joyce, ik zou wel bellen voor 12 uur denk ik... Dat kunnen ze net voor het slapen gaan nog langs komen als ze dat wel besluiten.. Spannend hoor!! Hoe is het nu?
Ooh balen Jewe! Hopelijk zet het toch door! Hier net de vk gebeld, die zei nog even wachten tot ze om de 3 minuten komen en ik wat bloederig slijmverlies heb. Dan weer bellen en dan kwam ze en konden we gaan beginnen. Spannend! Moest nu lekker gaan ontspannen, een douche nemen en lekker gaan slapen en mijn rust pakken.
Ja echt wel!! Haha ja ga ik zeker doen!! Haha pff zeg dat maar tegen die kleine man van me, die houd ons zo lang in spanning!
Hi; hoe gaat het allemaal met jullie....? hier; had gister ook weeen, kleine naar me moeder en vannacht series weeen gehad, uiteindelijk in slaap gevallen nu....mentruatiepijn. Ga strakjes me kleine maar weer ophalen. Balen vals alarm en het lijkt allemaal zo echt.
Update vanuit hier: niks.... Ben benieuwd of de kleine er al is, Joyce! Kapedi; jammer dat t niet door heeft gezet.
Hier vannacht ook nog steeds hevige weeën, uiteindelijk in slaap gevallen en het lijkt nu ook weer afgezakt. Nog wel elke 4-5 minuten pijnlijke kramp, maar minder heftig. Misschien moeten we niet meer gaan slapen zodra het begint Kapedi haha
Jeetje wat een gemene streken van die beebs! Haha Laten ze je denken dat het zover is en vervolgens zakt het weer af... Maar echt waar, het moment van de waarheid komt dichtbij Kan nooit pang meer duren Hier BIB en alles rustig. Beetje té rustig naar mijn zin zelfs...voel em wel maar niet zo vaak... Tsja, en wanneer ga je dan de vk bellen hé? De vorige ctg besloot de kleine te gaan gymnastieken... Ook zo lullig..
Hier t zelfde verhaal Joekie! Ik voel ons meisje vandaag ook minder en ben dat niet gewend. Maar nog niet dat ik de vk ga bellen. Hopelijk zet t bij de rest wel door! X
Echt he! Wat een pestkoppen krijgen we Hier is de beeb ook veel rustiger dan gisteren, toen schopte hij telkens als een wee weer afzakte, lekker Nu is hij ook super rustig! Hopelijk hebben we straks allemaal een babyboom dit weekend Zet het bij alle rommelende dames lekker door en is het bij jullie stilte voor de storm!
He balen dat het bij niemand echt doorzet! Hier ook nog niks dus al mn missies zijn voltooid Vanacht mag ze komen
Nou lullig Joyce, voor iedereen trouwens....We kunnen elkaar allemaal een handje geven. Hier is het ook een komen en gaan van weeen maar niks zet door. Bah grrrr. Nou ja misschien morgen. Fijne avond
Ja inderdaad Kapedi, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Heb ondertussen al aardbeien kwarktaart in de koelkast staan en brownies in de oven, smullen straks! Zit er een beetje doorheen, dus ff m'n gedachten ergens anders zetten..
Nou idd lekker balen bij iedereen. Ben vanmorgen nog maar even snel naar de kapper geweest met Tygo. Die kon ook nog wel een knipbeurtje gebruiken en aangezien de kleine toch nog niet wil dat maar gedaan. Daarna nog even lekker naar het tuincentrum gefietst met Tygo en nog wat plantjes voor de tuin bij gehaald en een grote bos bloemen voor mezelf. En 3 dozen aardbeien mjam!
Oh lekker aardbeien! Hier zijn intussen de brownies bijna op Heb trouwens ineens een heel drukkend gevoel rechts bovenin m'n buik, net onder m'n borsten, zo rond de bh rand. Ben ook heel benauwd. Heb ook veel pijnlijke harde buiken. Is de kleine gewoon lekker aan het duwen? Of beginnen we zo weer opnieuw? Pfff ben er misselijk van