BEVALLINGSLIJST 7 juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 10 juni Eevie 12 juni Diddlmouses Joekie 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe Bevallen!! 2 juni: Lin is bevallen van een DOCHTER. Ze heet Nienke. (39.2) 14 juni: Lief of stoer van een DOCHTER. Ze heet ?. (40.0) 16 juni; Diddlemouse van een DOCHTER. Ze heet Noa. (40.4)
Volgens mij mis ik nog wel wat hoor, ben niet zo goed in lijstjes. Ik weet niet meer wanneer mama van a/ peekaboo is bevallen, weet alleen dat hij Damien? heet toch? Nou mochten jullie meer info kunnen aanvullen. @Joyce; Hoe gaat het? @Firefly; Wat erg, ik ben echt een leeghoofd aan het worden, kan me gewoon niet herinneren of je bent bevallen, nee toch? Sorry, ik denk dat de gebroken nachten me opbreken haha, ben echt een leeghoofd.
@ Lief of stoer, van harte met jullie dochter! En goed gedaan, toch nog zelf en ook op de uitgerekende datum! @Diddlemouses, jeetje dat is dan echt snel gegaan. Fijn dat het zo ging als je wilde met je meisjes thuis. En mooi popje hoor Lekker gaan genieten jullie! En inderdaad Jewe, de jongens laten wel op zich wachten! Haha dat zeggen ze wel over jongens he Kapedi @Hier, net thuis van de verjaardag. Hele dag wel wat krampen en ze worden sinds 18.00 uur wat sterker. Zit alleen niet echt een ritme in, let er ook niet zo zeer meer op eerlijk gezegd Hoe is het verder bij jullie?
Thx allemaal! Mn meiden zijn ook helemaal blij met hun zusje. Ze zijn niet weg te slaan bij dr @ Lief en Stoer, gefeliciteerd!! Wat goed op de uitgerekende datum!
Gefeliciteerd Lief of Stoer!! Ook al n meid Geniet er lekker van. Jongens trager hè... Word bijna bang dat dit n jongen is ipv meisje!!
BEVALLINGSLIJST 7 juni mamavanAmarylli 10 juni Eevie 12 juni Joekie 14 juni Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe Bevallen!! 2 juni: Lin is bevallen van een DOCHTER. Ze heet Nienke. (39.2) 4 juni: elina joan is bevallen van een ZOON. Hij heet Jamie Dean (? wk) 14 juni: Lief of stoer van een DOCHTER. Ze heet ?. (40.0) 16 juni; Diddlemouse van een DOCHTER. Ze heet Noa. (40.4)
Firefly is volgens mij inmiddels ook bevallen alleen heeft ze dat hier nog niet gemeld. Het laatste berichtje is al even geleden en toen had ze harde buiken... Mamavan amarylli kan ik nergens terug vinden...
Zij heet peekaboo. Daymiën is op 5 juni geboren met 38+4 weken. Ik ga gewoon voor het hoogste aantal weken!! Ben nu wakker, moest natuurlijk plassen, maar vind het ook wel spannend om naar het zh te gaan. Gewoon omdat ik niet weet wat ze zullen zeggen. Als alles goed gaat laten we het zo en gaan we woensdag terug. Ik heb echter zelf het gevoel woensdag te gaan bevallen...
Spannend Eevie, heel veel succes straks! Hoe laat moet je op het zh zijn? Zul je zien, is nu alles goed en beval je woensdag spontaan zelf! Hier ook alweer een tijdje wakker.. Weer veel pijnlijke krampen en harde buiken.
Gisteravond trouwens wat grappigs meegemaakt met m'n vriend.. Stonden we onder de douche, pakt ie mijn buik aan de onderkant en tilt hem ineens helemaal omhoog Ik zo: Hey joh! Wat doe je?! Hij: Ik wou voelen hoe zwaar hij is! Schat, nog eventjes, dan kan je hem optillen en vasthouden en voelen hoe zwaar hij is
Hi morning, Hier nog steeds beeb in buik, geen verandering...Ik gok op morgen na mijn strippoging....Oh kleine roept, hij is wakker. Tot vanmiddag. Hoe is het met jullie?
Ik moet om 10.45 voor de CTG en om 11.15 bij de vk van het zh zijn. Die zal weer voelen en indien mogelijk strippen. Zou wel cool zijn om woensdag zelf te bevallen! Ik heb altijd gezegd dat ik dacht dat dat m zou zijn. Zo jammer dat ik iedere ochtend weer lees "Nee hier zet t ook niet door." Ben benieuwd wie de volgende is! Lief van jouw vriend Joyce! De mijne is inmiddels zó nieuwsgierig dat hij er n beetje zenuwachtig van wordt, volgens mij. Hij laat t alleen niet zo merken om mij rustig te houden. Serieus; hij doet alles voor me, zó lief. Ben al die tijd verliefd op m gebleven, maar nu... Is het nog 10x meer! (en dat na 7,5 jaar!) (Joekie; ik bedoel mama vanA heet nu peekaboo)
Oh, is dat peek! Zal het later even veranderen. Zit nu op de telefoon Lig nog even tot 10.15 op bed en dan eruit voor een lange dag van huis. Alle spullen mee voor als er wat mocht beginnen Ik geloof er niet zo meer in dat ie uit zichzelf gaat komen hier eerlijk gezegd Jullie hebben ook maar dwarse baby's hoor! Blijven allemaal stug zitten! Fijne dag meiden! Ik hoop vanaaf een bub te lezen
Hier ook nog steeds BIB. Pfff wordt er doodmoe van. Echt heel de week rommelt het al, me buik doet gewoon zeer en beurs van de bewegingen, Tygo luisterd ook al zo lekker de laatste paar dagen...not! Begin er wel een beetje klaar mee te raken. Zometeen nog maar even boodschappen halen dan hebben we in elk geval nog eten deze week als de kleine zich nog wil aandienen deze week.
@Eevie; Succes zo en hoop dat ze je kan strippen.... @Joekie; Ja lekker dwarse kids hebben wij @Jewe; Ryan is ook best druk en luisterd voor geen meter dus weet wat je bedoelt. Dan is het wel vermoeiend zo n dikke buik en rusteloze nachten. @hier; ga zo ook nog even laatste boodschappen doen, ik ga ervan uit dat strippen morgen succes heeft en mijn zoon is ook van de 19e en toen begon mijn bevalling ook met 40+5 dus het moet haast wel zo zijn morgen. Morgen is mijn kleine ook lekker naar de creche dus ik plan het gewoon voor morgen haha. Ga er nog een mooie laatste dag van maken met zijn drieen en hoop dat we morgen met zijn vieren zijn.
@Eevie, heel veel succes alvast! Hoop dat de vk iets kan doen. En dat je woensdag idd zelf bevalt! Ja, als ik al die lieve dingen lees die je vriend doet/zegt Die van mij heeft zo zijn momenten, hij is voornamelijk heel droog, maar dat is denk ik stoer doen haha. Maar als iemand hem vraagt naar de baby begint hij direct te stralen. Echt zo'n twinkel in zijn ogen en een grote lach op zijn gezicht, zo mooi om te zien @Joekie, haha ook lekker nog ff liggen! Ik heb mijn bed verplaatst naar de bank De afstandsbediening voor het kastje van de tv boven doet het niet, en ik kon toch niet meer slapen maar wou nog wel lekker kroelen met de hond en tv kijken dus dekbed naar de bank gesleept haha. Ik geloof er ook niet meer in dat hij uit zichzelf gaat komen hier hoor! Ze vroegen me gisteren nog op de verjaardag of wanneer ik dacht dat hij zou komen.. Nou geen flauw idee! Heb er echt geen gevoel meer over! We hebben inderdaad allemaal hele koppige baby's! Dat belooft nog wat straks