uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, hier ook een beurse buik :( En vervelend dat je zoontje zo slecht luistert.. Kan me goed voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent.

@Kapedi, ook al een lastig zoontje.. Misschien voelen ze het aan dat jullie nu niet lekker in je vel zitten.
    Hihi moet haast wel zo zijn he! Duim voor je! :)

@Hier, zo bed maar weer opmaken :p
    En dan ook ff boodschappen doen, mocht de kleine idd deze week nog komen.. Al heb ik er een hard hoofd in..

2. Blays

Blays Niet meer actief

Nou, net gebeld door de vk. Kon dus niet eerder komen :(
    Wel woensdag echo om te kijken hoe het is met de uk en mn vruchtwater enzo..
    En dan donderdag controle en strippen als dat kan bij de vk..

Pff duurt zo lang zo :( Had zo gehoopt vandaag of morgen al langs te kunnen komen :(

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi,
    CTG was rustig, de vk in het zh heeft me wel kunnen strippen, maar dat geeft geen garanties. Woensdag het hele riedeltje weer en de datum voor de inleiding staat ook vast gepland. Ik heb nl niet het idee dat mijn lijf dit zelf kan... Maar goed, we blijven weer afwachten!

Jammer dat je niet eerder kunt komen, Joyce... we zitten wel allemaal in hetzelfde schuitje!! Dat geeft dan enigszins troost! ;)

xx

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eevie, ze hebben je in elk geval kunnen strippen dan moet er al iets van ontsluiting zijn toch? Het geeft geen garanties idd maar toch je weet het niet.

5. Blays

Blays Niet meer actief

Fijn dat ze je toch nog hebben kunnen strippen Eevie, dan heb je idd toch minstens 1-2cm ontsluiting voor nodig? Dus er gebeurt in ieder geval wel iets ;)
    Ook fijn dat je de afspraak voor de inleiding al hebt staan, wou dat ik nu ook alvast zoveel zekerheid had!

We zitten inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja ik had al wel iets ontsluiting; n cm ongeveer. T is wel fijn dat de datum geprikt is, maar t is ook beangstigend! Normaal begint t gewoon en dan overkomt het je, zeg maar. Maar nu kan ik er tegen op zien!! Beetje dubbel dus.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Snap ik!
    Maar ook dan overkomt het je, je lichaam heeft gewoon een extra zetje nodig. Bij de een gaat het inleiden ook heel snel, de ander moet dagenlang wachten dus je kunt je wel alvast iets voorbereiden maar je lichaam doet het toch zelf. Komt wel helemaal goed meid :)

8. Blays

Blays Niet meer actief

Mocht ik ook ingeleid worden kijk ik alleen heel erg tegen het infuus op haha. Ben echt een schijterd als het op naalden enzo aankomt.
    En de pijn van de weeënstorm en de persweeën. Maar dat komt omdat ik laatst al zoveel pijn had de hele dag met die weeën en het niks heeft opgeleverd. Hoeveel pijn moet zo'n weeënstorm dan wel niet doen. Maar daar moeten we nou eenmaal doorheen ;)

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Dan vraag je om pijnstilling.. heb ik ook gehad. Het moet er toch uit!
    (die pomp is wel erg fijn ook voor de baby die is de medicatie met 5min ook kwijt)

10. Blays

Blays Niet meer actief

Ja oke ff niet aan gedacht haha
    Maar ze zijn allemaal bloeddruk verlagend, en ik heb al een lage bloeddruk. Weet niet of dat risico's mee brengt. Maar dat zien we dan, misschien is mijn bloeddruk door alle adrenaline wel zo hoog dat het makkelijk kan haha

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo denk ik ook Lin!! Als ik dan tóch ingeleid word, dan is pijnstilling zeker n optie!! En dan dus het pompje, want ik lig dan toch al aan n infuus.
    Tja, n infuus is ff vervelend, maar valt op zich mee hoor. Ik ben ook bang voor naalden, maar ik heb mezelf wel bijna n jaar zelf met hormonen geprikt! Dus wij kunnen dat gewoon Joyce!
    Een weeenstorm hoeft niet perse als je ingeleid wordt. Volgens mij ben ik n kandidaat voor rugweeën; heb nu ook last van m'n rug...
    Vind t ook wel jammer dat ik dan niet in t kraamhotel kan bevallen.

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Eevie; zei je k nog iets over de tijdsduur van het effect van strippen. Mijne zei dat het binnen 6 uur op gang moet komen....Zei de jouwe nog iets?

13. Blays

Blays Niet meer actief

Wow vind ik echt goed van je Eevie! Ik zou het zo eng vinden!
    En ik ben ook een kandidaat voor rugweeën volgens mij hoor.
    Maar het gaat ons gewoon lukken! ;)

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kapedi; nee, ze zei dat t wat op gang kan brengen, maar ook dat je weeën kunt krijgen die niets doen. Daarom proberen ze t wel maar t geeft geen garantie. Vandaar woensdag weer n afspraak!
    @Joyce; ik heb meiden in m'n omgeving die kleinzerig zijn, dus als zij t kunnen, dan kunnen wij t zeker!! ;) We gaan er gewoon voor!!

15. Blays

Blays Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het toch wat doet Eevie!
    Hihi daarom! Het gaat ons gewoon lukken! :D

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    k heb ook zn pompje gehad. maar ook een drama bevalling maar ik kan het echt aanraden. heb t eerste deel zonder gedaan maar opwekkers geven heftigere weeen. Geven ze je ook aan hoor wat de opties zijn.
    mijn bloeddruk is ook niet heel hoog maar je krijgt echt niet zoveel dat het niet goed gaat, zn ding is begrenst.
    Ik had aan het einde niet voldoende aan de pijnstilling meer maar nogmaals ik had een drama bevalling(randje keizersnee)
    Maak je niet te druk over wat als want je weet gelukkig niet van te voren hoe je bevalling zal verlopen.

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik lig weer ns wakker hoor! Volgens mij ben ik m'n slijmprop verloren vannacht. Heb gisteren wel voorweeën gehad denk ik; harde buiken icm gezeur in m'n rug, maar dat is nu wel weg. Hopelijk heeft f in ieder geval iets gedaan.
    Nu wachten tot ik weer slaap....

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Go Eevie go Eevie......:), hoop dat het doorzet bij je.
    @Hier; ook een onrustig nachtje met veel harde buiken e.d.

Kleine zo naar de creche brengen en om 15.00 naar de vk voor het strippen, hoop dat het voor die tijd nog zelf van start gaat....uhum, maar dat zal natuurlijk niet he.

Hoe is het met de rest?

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou die slijmprop komt in delen denk ik. Bah bah, viezigheid! Maar verder niks hoor, geen harde buiken meer en alleen wat licht gezeur in m'n rug. Vanmiddag de stad ff kort in met m'n moeder; iig ff lunchen!
    Hopelijk lukt t strippen, Kapedi!!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eevie, haha lekker he die slijmprop. Zeurende pijn in je rug kan duiden op aankomende weeen.

@Kapedi, Hopelijk heeft het strippen effect en heb je nu snel je kleine in je armen.

Hier gister wat minder leuk nieuws te horen gekregen. Mijn baas stopt met zijn zaken dus na mijn verlof geen werk meer. Echt jammer we hadden zo'n leuk en hecht team die ga ik echt missen. Dus extra lang verlof. En dan langzaam aan maar weer eens kijken voor wat anders want een hele week thuis zitten is niks voor mij ook al kan het bij ons gewoon. Vind het nu af en toe al een crime wat ik vandaag nou weer eens moet gaan doen. ;)

Deel Deze Pagina