uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Eevie; kan nooit lang meer duren
    @Jewe; Zo balen ook. Ik zit ook al thuis sinds januari, soms wel even gehad met het niks doen. Op ons gemakje straks op zoek naar een leuke job.

@hier; Zo kleine lekker naar de creche, de zon schijnt, straks heerlijk lunchen met mijn man en dan op naar de stripfabriek en hopen,duimen, verlangen naar de eerste echte weeen....Haha echt raar dat je gewoon zit te hopen op een hoop pijn.

Zal vanmiddag nog even laten weten hoe het is gegaan.

2. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, hopelijk zet het een beetje door! Je bent in ieder geval al weer een stukje verder op weg, hier nog niks van de slijmprop gezien!

@Jewe, balen van je baan! Ik zit ook al vanaf Januari thuis en wordt soms ook een beetje gek hoor. Lekker lang genieten van de kleine en dan rustig een nieuwe baan zoeken.

@Kapedi, heel veel succes! Hopelijk brengt het alles op gang!

@Hier, zo veel pijn in mijn onderrug. Omdraaien in bed gaat zo moeilijk, voel dan alles kraken en knarsen, bah!
    Was ook alweer vroeg wakker, net nog ff 2 uurtjes bijgeslapen :)
    Zo ff over de markt lopen en lekkere broodjes halen. Dan huisje beetje opruimen en verder met de beentjes omhoog.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kapedie sussen vanmiddag bij de vk!
    Hopelijk werkt het strippen!

Veel dames waar het rommeld maar geen bub zie ik :(
    Hier ook een bib maar alles ook rustig!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje meiden, schiet niet op bij jullie he!

@ Jewe, balen zeg!! Wat voor werk deed je?

Waar gaan wij dalijk trouwens verder kletsen? Weer met dit kleine clubje?

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik werk(te) in een babywinkel.

We kunnen straks een nieuw topic openen bij bevallen. Daar klets ik ook nog steeds bij de april 2010 mama's. Dus kunnen we een topic met juni 2012 mama's openen.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Oja tuurlijk werk(te) je daar, dat wist ik wel ;)

Ja precies doe ik ook met nov.09 maar er is natuurlijk al dat grote topic van juni 12
    Doen we erook nog een kleintje bij?
    Volgens mij is die andere straks weer bijna niet bij te houden.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Misschien net zo gezellig om gewoon weer rustig verder te kletsen met hetzelfde groepje. Vond dat andere topic zo druk en niet bij te houden dan haak ik al snel af.

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Schiet niet echt op nee!! Dit wordt gewoon vrijdag inleiden. Krampen zijn weg, maar dat slijmgebeuren niet. Bah!! :) Morgen weer CTG en vk. We gaan het zien!

@ Jewe; wat balen van je baan!! Werk jij bij de KF? Die is failliet hoorde ik?! gave winkel, maar wel erg duur....

Ik vind het wel gezellig om met dit kleine clubje verder te kletsen. Ik vind het andere topic ook te groot, dat houd ik allemaal niet bij hoor. Eerst maar eens zorgen dat al die BIB's BUB's worden!! ;)

xx

9. Blays

Blays Niet meer actief

Ik zeg ook gewoon met dit kleine clubje verder kletsen :)
    Dat andere topic gaat idd te snel en ik haak ook al telkens af.. Dit is net zo gezellig :D

@Diddle, schiet inderdaad niet echt op! Balen!

@Eevie, hihi nog steeds slijm aan het verliezen? Hier nog steeds he-le-maal niets.. Wel weer krampen maar dat heb ik tegenwoordig zo vaak dat ik er niet meer van op kijk ;)

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Een grote teleurstelling vandaag, strippen lukte niet, niet dat het potdicht zat, maar ze kon er niet goed bij. Had wel ontsluiting , maar haar vingers waren te kort ofzo grrr.
    Morgen om half 2 controle ziekenhuis.
    Verder alles rustig hier hoor.

@bevallen topic; ja gezellig :)

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Kapedi, balen dat het strippen niet gelukt is. Misschien dat ze het morgen in het ziekenhuis nog proberen?

12. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi, balen zeg! Misschien dat ze idd morgen in het zh kunnen proberen.

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hè jammer Kapedi! Hoop dat het in het zh wel lukt!
    Joekie en Joyce; wanneer gaan ze bij jullie ook al weer iets doen? En wat?

Hier geen nieuws. Behalve veel slijm (moet dan steeds aan de ghostbusters denken...) en wat harde buiken geen verandering. Morgenochtend weer n CTG en naar de vk dus we zien t wel weer!

14. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

spannend hier dames !!
    veel succes ! hopelijk allemaal snel een beebje om vast te nemen !!
    ik duim voor jullie !

liefs xxxx

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kapedie wat balen zeg! Je stelt je er toch een beetje op in en dan lukt het niet :( Hopelijk doen ze in het ziekenhuis nog een poging?

Eevie succes bij de verloskundige! Fijn dat ze een CTG maken, wordt hier niet gedaan tenzij je erg ongerust bent.

Hier gaan ze donderdag voor de eerste keer strippen.
    Ben benieuwd. Vriendin zei dat ik moest vragen of ze mijn vliezen wilolen breken als strippen niet wil maar weet niet of ze daar zomaar mee instemmen.. Vraag het me af!

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Joekie; dat doen ze hier niet. Strippen kan pas als je wat ontsluiting hebt. Als ze hier officieel gaan inleiden, dan strippen ze vanaf 1cm ontsluiting en anders krijg je gel om dat op gang te brengen. Zodra je dan iig 1cm hebt, breken ze je vliezen pas en krijg je weeënopwekkers. Ik zou daar denk ik niet zo maar voor gaan, bliezen breken zonder ontsluiting. Je lijf is dan nog helemaal niet bezig of er klaar voor!

17. Blays

Blays Niet meer actief

Krijg morgen (nou ja, straks) een echo en controle of alles goed is daar binnen.
    Donderdag gaan ze kijken bij de vk of ze kunnen strippen en gebeurt er dan nog niks wordt er vrijdags gekeken voor een afspraak in het ziekenhuis, of er wordt dan een afspraak gemaakt met het ziekenhuis.

Ik zou zelf ook niet kiezen voor het breken van de vliezen zonder ontsluiting enzo. Je lichaam is er dan echt nog niet klaar voor.
    Volgens mij breken ze hier sowieso de vliezen niet bij het strippen, ook al vraag je erom.

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Nog geen kleine baby`s geboren hier. Wat een feest toch een week extra zwanger zijn haha.
    Ik denk dat we voor maandag wel allemaal mama zijn, of ze worden allemaal op dezelfde dag geboren.
    @Eevie; Succes zo

@Hier; half 2 en ik ben heeel benieuwd wanneer er een plekje is voor inleiden. Vrijdag nog een tweeling en anders krijgen we kreeften.

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Daar had ik nog niet bij stuk gestaan Kapedi!! Toen ik n positieve test had, zag ik dat weekend allemaal dingen die met tweelingen te maken hadden. Ben niet bijgelovig, maar was toen ff bang dat we n tweeling zouden krijgen (zag zelfs 2 ooievaars samen!!). Maar toen ontdekte ik dat t t sterrenbeeld zou zijn. Maar nu wordt t misschien n kreeft! En n echt zomerkindje... :D

@ Joyce; jij was ook gezellig wakker! Als je vandaag controle hebt, kunnen ze dan niet meteen proberen te strippen?

Dadelijk kijken of het strippen iets gedaan heeft.
    Het is écht n vreemd idee om te weten dat ik vrijdag sowieso ga bevallen! Dus idd, maandag ben ik zeker mama!!

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jewe, vraagje aan jou als expert. Ik kan onze joolz niet inklappen. Je moet m ontgrendelen, n goeie klap geven op de duwstang en dan inklappen. Die klap kan ik niet geven; ik ben niet sterk genoeg. Eevieman kam t wel. Kan ik m ergens oliën? Nu kan ik m nl niet zonder Eevieman meenemen!! :(

Deel Deze Pagina