uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, ja we gaan zo uit eten, douchen en dan heerlijk naar bed! Laatste nachtje rust hihi

Haha we hebben allemaal mama plakkers! Van begin juni wordt het eind juni! :p

Hoe is het met jou en de kleine?

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ow uit eten! (jaloers!) lekker hoor. Wij gaan vrijdag zelf sushi maken want echt uit eten lukt nog niet zo makkelijk.
    Geniet van je voorlopig laatste etentje:)

Spannend is het he. Goed dat ze geen risico willen nemen zou zelf ook niet willen wachten tot het niet meer goed zou gaan. baby dr uit!

Ja hier gaat alles goed. lekker aan het wandelen met de beeb elke dag een flink stuk ( goed voor de lijn)
    BV gaat ook lekker eindelijk na die overproductie die ik had gaat t nu goed.
    het is echt wel vermoeiend maar zn super gevoel en ervaring kan t niet uitleggen. Gaat gewoon goed. Visite komt mondjes maat wat we wel fijn vinden want vind het heerlijk om met zn 3e te zijn.

Ow ze wil eten...
    Succes!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Volgens mij ben ik de laatste van het cluppie die mama wordt haha.

Jullie allemaal heel veel succes de komende dag(en) met bevallen dat jullie maar heel snel jullie kleine wondertjes in jullie armen mogen houden.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh lin wat heerlijk dat het zo goed gaat! Ik heb net de wandelwagen uit de schuur gehaald en in huis gezet.
    Kan niet wachten om de kleine erin te leggen en te gaan wandelen!! :D
    Heerlijk!!

Ik heb op het moment wat last van wat zeurende pijn in de buik.
    Niet gecombineerd met harde buiken dus volgens mij kan het ook wat spanning ofzo zijn... Geen idee!
    Het heeft in elk geval geen golfbeweging zoals ze weeën omschrijven.

Stiekem hoop ik dat dit het begin is van een bevalling vannacht.. Maar dat zal wel teveel hoop zijn denk ik ;)

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zou het besmettelijk via internet zijn dat we hier allemaal boven de 41 weken lopen :D

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hoop eigelijk meer dat dat bevallen van jullie besmettelijk is...dan mogen jullie me met alle liefde besmetten ;):D

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, heel veel succes voor morgen!!
    Fijn dat ze actie ondernemen.

@ Joekie, succes met het strippen, hopelijk werkt het!

8. Blays

Blays Niet meer actief

Heerlijk dat alles nu zo goed verloopt Lin!
    Mag ook wel!!

Ik hoop met je mee Joekie!!
    Hier ook weer wat krampen, maar dat kan ook van het inwendig onderzoek komen. Zou wat zijn als hij nu ineens besluit spontaan te komen haha

Vast niet Jewe! Ik denk dat we dit weekend allemaal mama worden!
    Hihi ik wil je wel besmetten, maar niet met de ongeluk die ik erbij heb :p wil je morgen best wat virtuele weeën toe gooien :p

Dankje Diddlemouses! Hoop dat het net zo snel gaat als bij jou haha

Kapedi hoe issie bij jou?

Hier denkt de ene buurman dat hij er rond 8 uur al is, de ander pas om 16 uur haha
    Ben nog steeds best zenuwachtig maar dat komt omdat ik niet weet hoe mijn lichaam reageert en ik flauwval gevoelig ben ;)
    Maar hij zal er toch uit moeten! Haha

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, komt vast allemaal goed. Je kunt toch niet meer doen als jezelf er gewoon aan overgeven en je zult zien hoe sterk je bent dat het gewoon goed komt. Het is nu alleen even dat je nu precies weet wanneer het gaat komen en dat brengt natuurlijk ook spanning met zich mee...komt goed meis zet hem op morgen.

10. Blays

Blays Niet meer actief

Dankje :)
    Klopt inderdaad dat het gewoon komt omdat ik weet wanneer het gaat gebeuren.

Hihi m'n vriend vroeg of hij de kinderwagen ook alvast mee moest nemen :p

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2231 Eevie, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    Hoe voel je je, Joyce? Hopelijk heb je nog lekker gegeten en een beetje kunnen slapen!! Tja de kinderwagen hoeft niet mee, maar de maxi cosi... Die hadden we gisteren ook voor de zekerheid in de auto gezet. Spannend meid. Ik ga heel erg aan jullie denken vandaag!! Hopelijk wordt t n mooie bevalling! Laat je weten hoe laat je er moet zijn?

@Joekie; wat lees ik tussendoor?! Ben jij nu bisschoppen wel aan t bevallen?! (ander topic) Oh wat spannend! Succes meis, hopelijk zet t door!

@Jewe; jij niet tussendoor nog bevallen? (net als Diddl ;) )

Ff ego. Hier redelijk geslapen. Bizar idee dat je weet wanneer de laatste dag met buik en eerste dag met kind gaat zijn!
    Uk was s avonds toch weer druk, gerusststelling dus! Heb nu wel wat gezeur in m'n rug, maar nog geen harde buiken erbij dus t zal vast niks zijn. Straks uitgebreid douchen; ik kan nu zorgen dat ik compleet verzorgd in m'n kraambed lig! Stomme vraag, maar hebben jullie down under bijgewerkt voor de bevalling? :) Kan in ieder geval m'n teennagels nog ff lakken enz, haha! En m'n nagels korter (heb gelnagels). Vanmiddag lunchen met m'n moeder en dan is t al bijna morgen. Heb haar echt gevraagd te komen als afleiding. Gelukkig is Eevieman vanaf morgen 5 weken vrij!! :D

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Sorry voor de late reactie. Gister gestript in het ziekenhuis, had 2 cm. Moet me vandaag om half 8 melden voor de inleiding.

Zag alleen ff snel dat jij ook vandaag mag Joyce, ik blijf tot zaterdag in het kraamhotel dus zal in het weekend pas posten hoe of wat aangezien Joyce mijn buddy is en op het zelfde moment zal liggen puffen.

Succes allemaal, als ik zondag kijk zijn alle baby`s geboren :)

Heb geen tijd om uitgebreid te reageren, forgive me ;)

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ben ik nou echt t verste overtijd en ga ik dan als laatste bevallen?! :$
    Jewe, hoe staat t bij jou???
    Succes vandaag Kapedi! Gelukkig toch nog snel n actieplan!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee hoor eevie ik ben de laatste. Hier nog niks aan de hand. Vandaag naar de vk dus hopelijk na vandaag ook enig vooruitzicht op de bevalling.

Jullie heel veel succes in elk geval de komende uren/ dagen.

15. Blays

Blays Niet meer actief

live vanuit het ziekenhuis hihi

5 minuten geleden zijn mijn vliezen gebroken
    ze moest echt wrikken om ze te breken, niet echt prettig.

oooh jij mag ook vandaag kapedi! wat grappig, liggen we dan als buddies te puffen hihi
    heel veel succes meis!

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    3 bevallende meiden vandaag, spannend!
    Lig je dan op n eigen kamer Joyce? Dat vroeg ik me gisteren af! Xx

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, Succes meis!

@Eevie, Ik lag toen met Tygo op een eigen kamertje. Volgens mij is dat wel standaard zodat je met je eigen man een beetje op jezelf je eigen kan doen.

@Kapedi, Je zal het wel niet meer lezen, maar jij ook heel veel succes vandaag.

@Joekie, Ook aan het bevallen? Hopelijk heb je snel je kleine wondertje in je armen of het is er misschien al.

Hoop echt dat de vk iets wil of kan doen vandaag. Maar heb vandaag alweer de minst leuke van het stel die altijd met van die vage uitspraken komt en geen gesprek mee te voeren valt. Nou ja we zien het wel.
    Tygo begint nu ook echt ongeduldig te worden. Hij vraagt elke keer wanneer komt baby nou? Pfff

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou lijkt mij zo onderhand dat ze wel iets kan doen toch, Jewe? In ieder geval kijken om te strippen. Want na 41 weken mag jij beslissen of je wilt bevallen of niet. Dus hoppa, ze heeft je maar te helpen!!
    Fijn dat je dan n eigen kamer hebt. Ik had al n beeld van meerdere zuchtende dames in 1 kamer in m'n hoofd. Freaky!! :$ ;)

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, wordt spannend nu he!!
    Heerlijk zeg dat je man 5 weken vrij is, wat een luxe!!!
    Hier wel alles bij gewerkt down under hoor. Al kon ik het deze x niet meer zien, vind het echt geen fijn idee anders.

@ Kapedi, je leest dit niet meer, maar ik denk aan je!!

@ Jewe, dikke knuf voor jou.
    Hoe was het bij de vK?

@ Joekie, jij misschien nu al mama?

@ Joyce, hihi live vanuit het ZH! Hopelijk gaat het nu snel allemaal voor je!!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ben gestript bij de vk. Volgende afspraak staat voor maandag als het niet door zet dan strippen ze nog een keer. Moet dan ook voor een afspraak naar het ziekenhuis

Deel Deze Pagina