Hoi allemaal! Ik ben vanmorgen om 5 uur bevallen van een zoon! Gister om 23 uur begonnen de weeën. Binnen no time kon ik ze niet meer opvangen en kwamen ze om de drie minuten. Vk gebeld, die kwam gelijk. Ik bleek al vijf cm ontsluiting te hebben en we moesten keihard rijden naar het geboortehuis. (Zit wel in het zh maar gewoon alleen met eigen vk) Niet zo'n prettige rit met weeën om de drie minuten. Daar aangekomen acht cm. Ze hebben het bad nog even vol laten lopen en daar heb ik een tijd in gelegen. Helaas kreeg ik geen echte pers weeën dus ik moest persen vooral op eigen kracht. Dat lukte niet zo dus toch weer op bed gegaan. Om vijf uur is tie geboren. Helaas kwam de placenta niet los. Ik werd overgeplaatst naar de verloskunde en toen werd het dus een klinische bevalling. Iedereen drukte keihard op mijn buik en ik hield het niet meer van de pijn. De bevalling had minder pijn gedaan als de bevalling van de placenta. Het lukte niet en ik verloor flink bloed. Het ok team werd van thuis uit opgetrommeld en ondertussen moesten ze op mijn buik blijven drukken zodat mijn buik niet volliep met bloed. Toen het ok team binnen kwam voelde ik een wee en floepte hij er opeens uit Erg blij natuurlijk. Ik mag een volgende keer alleen nog klinisch bevallen. De kleine doet het super. Borstvoeding komt goed op gang en hij is erg tevreden, slaapt veel. We zijn nog in het zh maar mogen wel vandaag nog naar huis. Meiden die nu bezig zijn, veel succes! Als je je kleine op je buik krijgt maakt het alles weer goed!
Hey joekie gefeliciteerd met jullie zoon. Pfff denk je het zwaarste te hebben gehad krijg je dat gedoe met de placenta. Geniet van elkaar in elk geval.
Namens Kapedi stuur ik jullie dit mooie berichtje!!! Hallo, mag ik even storen ik ben om 15.15 geboren. Ik heet Reece Raphael en weeg 3220 gram. Mama en ik maken het goed.
Hoera!! Kapedi én Joekie al bevallen en 2 mannetjes erbij!! Gefeliconteerd meiden!! Hopelijk gaat t goed met jullie. Nog niks van Joyce, hopelijk heb jij je kleine ook snel, meis!! Jewe, ze laten je wel lang lopen zeg! Hopelijk komt t uit zichzelf op gang! Poeh, vind morgen toch wel spannend worden hoor.... Nog 1 avond bezigheidstherapie en dan morgen bellen. Hopelijk hebben ze plek.
@Eevie, ze vroeg zelf of ik gestript wilde worden. Nou liever niet maar doe toch maar Ze bood aan dat het dit weekend ook gehaald kon worden maar dat heb ik afgeslagen. Wil eerst gewoon even kijken of het strippen iets doet en dat het misschien vanzelf op gang komt. Zaterdagochtend mag ik eventueel nog een keer bellen om gestript te worden. Maandag ochtend heb ik ook nog een afspraak staan om nog een keer gestript tet worden en dan maken ze ook een afspraak in het ziekenhuis voor controles en een verder plan.
@ Joekie, jaaaaa gefeliciteerd!!!! Wel heel erg hoe het is gegaan met je placenta. Hoe gaat het nu met je? En ben ook erg benieuwd naar de naam en gewicht en alles van je zoontje! Nu lekker genieten! @ Kapedi, jaaa, jij ook gefeliciteerd met je zoon! En ook lekker genieten! @ Ingeping, bedankt voor het melden! @ Jewe, hopelijk werkt het strippen!
Hier eindelijk een berichtje van ons! Na een hele moeilijke en vooral zware bevalling voor onze kleine man en mama is hij er dan eindelijk! Om 19.30 uur geboren, Benjamin Peter Glismeijer. Hij weegt 2870 gram en is 51 cm lang. Benjamin drinkt al erg goed aan de borst en ligt nu lekker samen met mama en papa in bed te genieten. We gaan zo lekker in ons eigen bedje slapen want het was een erg lange dag.
Hoera!!! De derde man op 1 dag!! Gefeliciteerd Joyce! Wat vervelend dat het een zware bevalling was, maar als ik het zo lees geniet hè nu al van jullie ventje!! Hier ieder uur wakker. Behalve dat ik veel naar de wc moet, heb ik ook echt last van m'n buik. Ik denk m'n darmen, zo voelt t. Dan maar rechtop zittend slapen. Over 3,5 uur bellen, hopelijk kan ik nog wel even tukken!
@ Joyce, gefeliciteerd!!!! Vervelend dat jullie zo'n zware bevalling gehad hebben, hopelijk nu alles goed en kan je lekker gaan genieten! @ Eviee, succes!!!
@joyce, gefeliciteerd met jullie knul. Leuke naam stond ook bij ons op het lijstje. Geniet maar lekker van elkaar. @eevie, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Zet hem op meis. Nou hier alleen veel buikpijn van het strippen en veel slijm verlies en dat was het. Nou ja dan maar de laatste die moet bevallen.
Hoi, ff uit t zh; lig nog wel ff Heb al 3cm, vliezen gebroken en nu n infuus. Vind t wel spannend... Vanavond of morgen meer nieuws. Xx
Hi gefeliciteerd joekie en joyce en go eevie denkaan je. heb gister een stortbevalling gehad binnen een uur had ik ging ik van een kleine 3 cm naar 10 en was erg heftig. Rest volgt latermag zo naar huis. Kom morgen ff checken.
@Joyce. Gefeliciteerd met je kleine man! @Evie. Spannend! Fijn dat je al 3cm hebt! (daar deed ik 1,5 dag over ) Komt goed
Heel veel succes Eevie!! Je kan het meid! Kapedi, hihi bij mij ook binnen een uur van 5 naar 10 cm! En net op tijd want toen ik belde dat ik al 4x de drang had om hem er echt uit te persen zeiden ze dat ze het bed voor een spoedkeizersnee al klaar hadden staan op de hal en me net wilden ophalen! Kleine man kon niet tegen de wee opwekkers en zijn hartslag daalde telkens tot onder de 50 en viel ook heel vaak heel lang weg. Oh ik was de hele tijd zo bang hem te verliezen! Ik trok het niet meer, telkens dat hartje dat weg viel en dan al die mensen in de kamer.. Telkens moesten de wee opwekkers uit voor hem en zodra hij weer bijgekomen was moesten ze weer aan van de gyn en begonnen we weer overnieuw. Ook tijdens het persen ging het niet goed en ze hebben mij ingeknipt en hebben B met de vacuüm pomp eruit gehaald. Hij doet het nu heel goed, moet nog wel wennen aan de borst maar we gaan het proberen Zal eens kijken of ik zo een foto kan plaatsen van hem ^^ @Jewe, het zet dan toch wel iets in gang, hopelijk zet het snel door! @Joekie, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus bij deze lekker gaan genieten!