uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, was idd wakker door een voeding en snachts gaat ze niet gelijk slapen na een voeding dus dan maar even kijken of er nog nieuws was.
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!!

@ Joyce, was even spannend dus en nog geknipt en de pomp erbij, brrrrr!
    ben benieuwd naar fotos van jullie beebjes!

Hier overigens steeds fotos in mn album (of FB) maar dan moeten julie wel vriendjes worden.

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ff snelle update! Weeënopwekkers deden hun werk goed, kreeg flinke weeën, dus op n gegeven moment werd dat uit gezet. Had ze toen nog steeds en de rugweeën werden zó heftig dat ik ze niet meer weg kon puffen. Ik was in 4 uur maar 1 cm vooruit gegaan! :( Lichte paniek en verdriet en veel pijn.
    Nu lig ik met n ruggenprik in m'n bed en ik voel me zó veel beter! Vóór de ruggeprik had ik nog steeds maar 5 cm, erna 8!! Dus nu is t wachten... Ze komt iig vandaag!!
    (heb dit ff uit t andere topic waar ik schrijf, geplakt)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je bent er bijna meis. Bij tygo heb ik ook een ruggeprik gehad en dat was na 2 dagen weeën echt een opluchting.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier zijn de weeen ook begonnen. Ze worden steeds pijnlijker maar er zit nog geen regelmaat in. Hopelijk gaan ze deze keer gewoon doorzetten.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    go eevie! (herkenbaar dat t niet opschiet fijn dat je pijnstilling hebt)

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  7. Blays

Blays Niet meer actief

Wow go Eevie!
    Pijnstilling hielp bij mij ook erg goed met de ontsluiting! Het helpt je toch ontspannen te blijven en dat helpt heel erg met ontsluiten!
    Heel veel succes meis! Je kan het! Straks ben je lekker aan het genieten van je meisje op je borst!

Oooh Jewe hoop zo dat het doorzet!
    Dan zijn we volgens mij allemaal mama voor het weekend!
    Zet hem op!

8. Blays

Blays Niet meer actief

Diddlemouses, ja we hebben de hele dag in de stress gezeten, iedere keer dat hartje zo drastisch zien dalen en wegvallen.. Brrr..
    Maar hij is echt een kanjer! Hij doet het super en is heel rustig.

Alleen wil het aanhappen en blijven zuigen aan de borst niet zo, heb te vlakke tepels, dus heb hem net ge finger feed nou heb hem nog niet zo gulzig gezien haha hij begon op een gegeven moment aan z'n eigen pinkje te sabbelen in de hoop dat daar ook melk uit kwam haha

Ik zal zo eens wat foto's van de camera op de laptop zetten
    Vanaf de tel lukt het niet om ze uploaden

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hoop het zo jewe dat het bij jou nu ook doorrzet!!

@ eevie, fijn dat de pijnstilling goed zn werk doet!
    Hopelijk heb je je meisje nu al in je armen!

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds,
    Wij zijn om 21.23 de trotse ouders van J.uliëtte geworden. Verhaal komt later, ben onwijs moe, maar ze dronk net al! Was n snel en heftig einde, maar ze is fantastisch!!
    X

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Eevie. Van harte meid! Komt lekker bij en geniet van je meisje:D

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Gefeliciteerd Eevie, geniet ervan!!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gefeliciteerd eevie. Lekker bij komen van de bevalling en genieten van je kleine meisje.

Hier heel de nacht weeën en nog steeds maar heb niet het idee dat ze ook echt voor ontsluiting zorgen. Straks maar even de vk bellen kijken of ze nog een keer kan strippen of misschien de vliezen kan breken.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Sterkte Jewe!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Duimen voor JEWE!

16. Blays

Blays Niet meer actief

Eevie gefeliciteerd meid! Wat een prachtige naam!

Ooh Jewe ik duim zo voor je! Ook jij wordt dit weekend weer mama dat weet ik zeker!

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Meiden, hier ben ik 12-06 bevallen van onze prachtige dochter S.elina. Helaas mocht ons meisje maar 6 dagen bij ons blijven.
    Vlak na de geboorte stopte ons meisje met ademen, ze hebben haar een half uur moeten reanimeren. S.elina werd opgenomen op de IC. Uit de MRI bleek dat ons meisje geen hersenactiviteit had ten gevolgde van het lange zuurstoftekort. Daarom hebben we moeten besluiten ons kleine meisje te laten gaan. We zijn intens verdrietig en moeten alles nog verwerken. De vraag waarom ons meisje niet bij ons mocht blijven zal altijd blijven. De artsen weten niks.. en konden niks..

18. Blays

Blays Niet meer actief

Nog geen nieuws, hoop dat je lekker aan het genieten bent van je knulletje Jewe!

Hier gaat alles goed, de wond van de knip hersteld goed. Hij was iets open gegaan maar zag er vandaag al beter uit.
    We zijn toch overgestapt op de fles, mijn tepels blijken niet goed te zijn voor bv en Benjamin doet het geweldig op de fles!
    Hij slaapt ook heerlijk door 's nachts, hopen dat dat zo blijft :D
    De kraamhulp is echt top. Mijn vriend heeft de eerste dagen steeds wat bij gehaald in de middag (tepelhoedjes, haarlotion, flesvoeding etc.) terwijl ik sliep en zij doet dan echt het hele huishouden, super! Ze is geweldig met Benjamin en legt alles zo goed uit.
    Ben ook zo trots op mijn vriend, hij doet zoveel voor me nu ik niet zoveel kan ivm de wond van de knip waar ik best wel wat last van heb. En hijis echt een geweldige papa, zo lief. Smelt iedere keer als ik mijn twee mannen zie hihi

19. Blays

Blays Niet meer actief

Jeetje Firefly wat ontzettend erg!
    Oh zit hier met tranen in mijn ogen :(

Gaan ze nog verder onderzoek doen, naar de oorzaak waarom ze is gestopt met ademen?

Hele, hele dikke knuf meis!

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Joyce, nee dat wilden we niet. Ze wilden een sectie doen maar de kans is zo ontzettend klein dat ze daarachter komen. Dit wilden we ons meisje dus niet meer aandoen.. We krijgen wel over 6 weken uitslagen van haar bloed.

Deel Deze Pagina