Het meiden zaterdag om 16:55 ben ik bevallen van een prachtige zoon Jens. Hij weegt |4180 gram hollands welvaren. kom snel uit gebreid kletsen
Jeetje firefly wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterke in deze moeilijke tijd. Hoe kom je zo'n verlies ooit te boven wat een nachtmerrie.
Jeetje firefly... Wat verschrikkelijk! Ik moet heel erg huilen om jouw bericht! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
@Firefly. Jeetje meid ik zit ook te huilen. Dit komt echt even binnen als een bom. Wat ... (ik weet er geen woord voor). Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen. Kippevel. Heel erg veel sterkte en je bent altijd welkom om je verhaal te doen of je hart te luchten! Liefs
Lieve Firefly, Heb er geen woorden voor, zit met tranen in mijn ogen... Alle sterkte van de wereld! Ik zal een kaarsje branden voor jullie kleine meid!
Breekt even in# Firefly kom je even heel veel kracht en sterkte wensen, hier zijn geen woorden voor...Breekt weer uit...
@Firefly; Wat een vreselijk bericht, weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte. @Jewe, Eevie; Van harte met jullie kindjes. Aardige bink Jewe mijn god. En Eevie wat een lieve leuke naam. Heb even kippenvel van het bericht en nu een berichtje typ met een condoleance en felicitatie. Heel raar gevoel. Iedereen heel veel geluk en gezondheid en ngomaals firefly heel veel sterkte dikke knuf
breekt ook even in Firefly, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje S.elina. Met tranen in mijn ogen moet ik je helaas ook condoleren met dit enorm grote verdriet. Wat ongelooflijk en niet te bevatten. Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorm grote, veel te grote, verlies breekt weer uit
Firefly... krijg het koud bij jouw bericht. Ik kan eigenlijk geen woorden vinden... Wat een intens verdrietig bericht, wat moeten jullie je lesg voelen. Enorm veel sterkte gewenst, dit verlies is bijna niet te dragen.... dikke knuffel
firefly gefeliciteerd met jullie dochter ! helaas ook gecondoleerd ! vreselijk nieuws dit ! wat moeten jullie verdrietig zijn ! kippevel toen ik het bericht las wat vreselijk nieuws ! veeel sterkte met dit grote verlies !
Firefly, ik ken je niet. Maar ken eevie via een amder topic en hoorde over jullie dochtertje. Ik wil jullie alle kracht toewensen die jullie nodig hebben! Wat vreselijk oneerlijk
Firefly, Kippenvel loopt er over mijn hele lijf! Dat is het ergste wat hè als ouders kan overkomen Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Lieve Firefly, woorden schieten tekort om je te troosten met dit enorme verlies.... Heel veel sterkte voor jou en Firefly-man in deze moeilijke tijd.
@ Firefly. Woorden schieten te kort voor jullie enorme verlies. Echt een brok in m'n keel. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe met het verwerken van jullie verlies. Dag lieve Selina!
@ Firefy, wat een verschrikkelijk bericht.. Jeetje ik krijg er gewoon helemaal kippevel van. Weet even niet wat ik erop moet zeggen. Heel heel veel sterkte iig... @ Joyce, fijn dat het zo goed gaat met Benjamin. En al zo goed slapen, jeetje. Hier krijg ik max. 5 uur slaap op eenn nacht, maar goed dat wordt vast gauw beter. En fijn hoor zo'n lieve kraamphulp en vriend, helemaal top! @ Jewe, jaaaa gefelciteerd!! (wat heftig om dit te typen na het nieuws van Firefly...) Maar idd een flinke boy al. Hele leuke naam, past precies bij zn grote broer! *Zie nu dat Kapedi hetzelfde gevoel heeft na 2 van die tegenstrijdige berichten...*