@ jewe - wat leuk zeg! Je doet dus al volop ideeen op! Krijg je nog een beetje extra korting? Sommige dingen wil ik op marktplaats kopen. Ik heb daar al hele baby-kamers te koop gezien. Maar nieuw vid ik eigenlijk wel het leukste
@ Arnoe, ik ga heel veel nieuw kopen. Het enige wat ik van mp af ga halen is de kinderwagen, dat scheelt echt te veel !! En een wiegje.. Die gebruik ik alleen maar voor de eerste paar weken zodat onze uk lekker bij ons op de kamer kan blijven.. @ Jewe, ooo lekker, ik wil daar nu ook werken.. Dan koop ik elke dag iets voor mezelf. En je krijgt nog korting ook !!!
@ Firefly - Een wiegje, ja das wel leuk. Ik twijfel of ik er eentje zal kopen omdat je hem idd zo kort gebruikt. Maar het is wel mooi & fijn om de baby dichtbij eerst op de eigen kamer te hebben. Trouwens super gaaf dat je nieuwe huis in december wordt opgeleverd. Dan zit je precies in de meest energieke fase (als je dat zo mag noemen, het is natuurlijk relatief...) van de zwangerschap en heb je nog ruim tijd om heea te doen. Echt leuk hoor! Het een nieuw begin: baby, huis etc. Super leuk!
@ firefly & Jewe - 's Avonds doe ik nu al een trainingsbroek aan. Ik ben gezegend met een slanke taille, maar heb sinds vier weken echt een opgeblazen buik. Lang leve de darmen.... De riemen die ik dagelijks omdoe doe ik met plezier af 's avonds. Het is dat ik weet dat je de babybuik nog niet KAN zien, maar het lijkt alsof ik 14 weken zwanger ben als ik in mij pyama (?! ben ineens vergeten hoe je dat schrijft... ook suf) sta.
Ja het is ook de perfecte timing.. Ik denk en geloof dat het zo moest zijn.. ( te zweverig? ) heb onze uk ook bij me gekregen op mijn verjaardag.. Dus dit is het mooiste verjaardag kado dat ik ooit heb gekregen !!
Whow! Ik krijg bij het lezen van je berichtje kippenvel! Wat mooi zeg! Erg bijzonder dat je je kleine op je verjaardag hebt gekregen!
Hi kletskousen ! @ Jewe: wauw, werken in een babywinkel, wil ik ooook! Koop je je helemaal blut of steekt je man/vriend daar een stokje voor, haha? @ Firefly: ik geloof het helemaal hoor dat het zo moest zijn, kan toch niet anders! @ Arnoe: oeh, idd dilemma verhuizen of blijven...hele verandering dus als jullie gaan verhuizen, spannend! Wij hebben vorig jaar een oud huis gekocht en al helemaal verbouwd dus babykamer is ff een behangetje/verfje en inrichten maar! We willen niet weten wat het wordt dus daar hoeven we niet op te wachten . Weer om 5 uur wakker geworden voor de wc, en daarna alleen maar liggen krabben omdat mn eczeem niet weg wil. Had het zooo gehoopt door de hormonen, misschien komt dat nog. Dus deze week de dokter bellen wat dan wel mag want wordt anders GEK die 8 maanden!! Vandaag veel meer last van buikpijntjes, zeurend en trekkend. Hebben jullie dat ook? Ben ook benieuwd maandag hoever ik werkelijk ben...
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 19oktober eline joan; eerste echo 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 31oktober colinde;eerste echo 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
@ Uk - Gaaf een oud huis! Ik ben helemaal gek van karakteristieke panden. Helaas zijn wij beiden geen klussers, dus vermoed ik dat mochten we ooit zo'n huis kopen dat het dan stiekem nieuwbouw is in oude stijl. Hopelijk trekt je eczeem snel weg! Lijkt me erg vervelend, wellicht dat de dokter een zwangerschaps-vriendelijke remedie voor je heeft!
eczeem ?? nou heel erg vervelend !! hoop dat het snel weg trekt hoor ik weet al niet meer wie wat getypt heeft haha zwangerschapsdementie
@mamavanamarrilyis: Ik heb gisteren mijn intake gehad bij de verloskundige en op 25 oktober een vroege echo... aangezien jij graag het lijstje bijhoudt Is het niet een idee hier een club van te maken? Kan je eventueel ook met meerdere topics werken... vind ik persoonlijk wel gezellig. Hoe denken jullie erover???
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 17oktober vlinder1986; intake VK 19oktober eline joan; eerste echo 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK vlinder1986;eerste echo 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 31oktober colinde;eerste echo 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
@MVA, wil je mij op de lijst zetten: 26 okt intake VK. @Uk, Het eerste wat m'n man zei was we kopen geen nieuwe kinderwagen....eh dus ja hij steekt er soms wel eens een stokje voor haha! Ach ja dan kopen we maar een nieuwe aanvullende bekleding voor de Bugaboo...al zou ik de Joolz Day kinderwagen ook wel graag willen... Ah eczeem vreselijk. Mijn zoontje heeft er ook heel erg last van. Lijkt me vreselijk als je steeds zo'n jeuk hebt. Hopelijk wordt het straks een stuk minder door de hormonen. Anders lekker op vakantie gaan naar Curacao ofzo dat klimaat deed wonderen voor mijn zoontje @Firefly, mooi verjaardags cadeautje. Wij zijn druk aan het verbouwen in ons huis en dat wil ik eigelijk klaar hebben als we de 20 weken echo krijgen zodat het enige waar ik me nog druk om hoef te maken de babykamer is.
Zijn jullie ook zo moe? Ik ben de hele dag zo ontzettend moe!! Loop steeds te geeuwen en voel me futloos.
@ Eevie & Trotse mama - vervelend! Moe en vriendinnen van de wc zijn niet de meest fijne kwaaltjes van zwanger zijn! Hopelijk gaat het snel over en zijn de ergste eerste 12 weken voor jullie zo voorbij!
Had ik nog niet gezegd... maar ik vind het top dat je dat doet! Erg leu kom van iedereen te zien wie wat gaat doen en hoever ' ie is. Dank je wel voor het bijhouden!