uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    wat achterlijk. je moet bij CB ook nooit zeggen dat je het 'zwaar' vind ofzo. Daar blijf je namelijk altijd mee lastig gevallen worden.
    Bleh zou de volgende keer gewoon zeggen, of ze nog dr werk gaat doen want dat je nog meer te doen hebt!

2. Blays

Blays Niet meer actief

Ja belachelijk hè!
    Heb haar ook heel duidelijk gezegd dat de kleine ongelofelijk gewenst is en dat we elke minuut van hem genieten

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vind dat je zoiets niet moet vragen.
    Mij vroegen ze ook "is het wel gepand" id zwangerschap, nou ja zeg.
    Enne ik ben 28;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb weer paar mooie scheetjes voorbij zien komen!!

CB: heb aangegeven dat ik alleen afspraak voor de prikjes wil en verder geen oproep hoef voor tussentijdse controle. hou niet van de gebemoeial van ze met vreselijke opmerkingen en verkeerde adviezen.

kreeg bij D toen ook opmerking dat ik zo jong was en dat ik mn jeugd eigenlijk weggooi bla bla bla. nou heb t gehad met ze, kom voor prikjes en thats it

5. Blays

Blays Niet meer actief

Jij ook al Roozjuh? Waar halen ze het lef vandaan
    Kan me heel goed voorstellen dat je nu alleen voor de prikjes gaat

Oh die vraag kreeg ik ook heel vaak Lin! Ook zo stom, ookal was het niet gepland, het is welkom anders vertel je het toch niet zo vrolijk? En ik neem aan dat de meeste mensen met een vaste relatie heel bewust kiezen voor kind

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ja precies wij waren al een keer eerder zwanger geweest was niet goed gegaan. beide zwangerschappen waren 'geplant' zn raar woord heel welkom klinkt beter. Nou ja een bewuste keuze inderdaad. Vind het onbeschoft en gebemoeial als je zoiets vraagt. En stel dat t niet zo is dan nog maakt dat toch niks uit en ga je dat ook niet aan iedereen melden lijkt me.

Ben nu wel benieuwd hoe oud je dan bent want zoals het CB tegen je doet vind ik wel bijzonder onbeschoft.

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hahah volgens mij zie ik het in je nickname al:) lekker snugger dus.
    nou je bent 23 dan.. nou ja dat vind ik helemaal niet zo jong.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier vandaag ook weer intake gehad van het cb. Hier zitten gelukkig alleen maar leuke mensen dus heb nog nooit problemen met ze gehad.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier vd week ook de intake gehad maar hier gelukkig ook nooit problemen met ze gehad.
    Ook niet toen bleek dat Lot wel langzaam met alles was en we nog niet wisten wat de rede was. Later liepen we bij de fysio, neuroloog, KA en Dieetist en hebben hun zich er verder nooit mee bemoeit.

Maar vervelend Joyce, en zo jong ben je niet eens!

10. Blays

Blays Niet meer actief

Ik wordt 23 in September, dus vind mezelf niet eens zo heel jong hoor.. Als ik nou 16 ofzo zou zijn geweest..

Ben het helemaal met je eens Lin, al helemaal in jullie situatie als het al een keer mis is gegaan. En inderdaad, geplant is een heel raar woord er voor, alsof je plant van nou, in oktober wordt ik zwanger..

Ach ja, gelukkig hoeven we er maar 1x per maand heen haha

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @joyce. Nou lekker laten kletsen. Je bent er aan toe of niet en anderen moeten zich dr lekker niet mee bemoeien. Zou als ze volgende maand weer zo doet er echt iets van zeggen hoor. Van ik kom hier voor controle en niet om dit soort onzinnige gesprekjes te voeren.

Ik heb de draagzak binnen. Had er een van babyborn hier op zp gekocht voor 30 euro. Echt ziet eruit als nieuw en dat is ie zo te zien ook. Mn wandelwagen is stuk en weg voor reparatie dus wel fijn dat ik toch even weg kan!

Iemand ervaring mee? Ben net even weggeweest (scheen de zon niet) maar nu schijnt de zon hoe bescherm je die kleine ertegen dan? Heb dr wel ingesmeerd maar id wagen heb je de kap hier niet en de petjes enzo zijn allemaal veel te groot...

12. Blays

Blays Niet meer actief

Ja doe ik ook echt wel!

Ik heb dezelfde draagzak! Heb hem alleen nog niet gebruikt, mag pas als ze 3,5 kilo zijn ofzo.. En vorige week woog Benjamin nog 2720, dus durf het nog niet aan.
    Qua bescherming zou ik het ook zo niet weten eigenlijk.. Ben ik ook wel benieuwd naar :D

Wel vervelend dat je wandelwagen kapot is! :(

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ja n woog maandag 4735 dus kan nu wel. ja gebruik wel een hydrofieldoek met wasknijpers (online gevonden) vind een zonnescherm niks (die kan je kopen)
    en anders een hoedje maar alles is dr te groot nog..

14. Blays

Blays Niet meer actief

Ja daar zat ik ook al aan te denken, zo'n hydrofiel. Zou ook verder niet echt wat weten..
    Misschien dat Jewe wat weet als expert zijnde :D

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    N heeft bultjes in de nekje hals en wangen. Lijkt op warmte uitslag. Ze ligt al heel de dag in dr romper zonder mouwen en een katoenen kort broekje.. Kamertje is koel (beganegrond en zonnescreens) Ga dr zo maar in een niet te warm badje doen. Echt zielig. Vraag me af ook of het geen zonneallerie/ zonnebrandallergie (dat heb ik namelijk zelf ook) Had zwitsal gebruikt of uitslag van spugen? doet ze ook regelmatig na de voeding een mondje terug geven...
    Ze wil ook elke 1,5 uur drinken aan de borst dus ze heeft t duidelijk warm.

16. Blays

Blays Niet meer actief

Ah zielig :( Klinkt inderdaad als warmte uitslag.
    Misschien dat een lauw badje idd wel helpt.

B heeft nog wel gewoon een polo met korte mouw erbij aan, maar is de hele dag wakker geweest. Denk ook door de warmte. Heb hem lekker beneden gehad, daar is het lekker koel, boven is het zo warm. Hij ligt nu wel in bed maar heb zijn deur open gehouden en de ramen op onze kamer wagenwijd open, kan het toch een beetje doorwaaien voor zover het waait.
    Zit er aan te denken toch maar een dunnere deken op bed te doen. Hij slaapt wel gewoon de 3 uur door.

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier is t CB ook vandaag geweest. Geen bijzonderheden, J. doet t ook heel goed. Ze is overdag wel meer wakker, maar vanaf 4 uur slaapt ze dan meer. Ik kan de klok bijna gelijk zetten; 3 uur na de start van de voeding komt ze weer!
    Morgen ga ik voor t eerst alleen weg voor 1,5 uur, J blijft bij Eevieman. We vinden het allebei spannend! Ik heb gekolfd, dus er ligt 160ml melk klaar. Moet meer dan genoeg zijn, toch?! :S Pfff.... Echt heel spannend!!

18. Blays

Blays Niet meer actief

Spannend Eevie! Hihi ik denk dat ze daar wel genoeg aan heeft ;)
    Wat ga je doen? Heel veel plezier in ieder geval alvast! En het gaat vast en zeker allemaal goedkomen hoor ;)

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi; mamatijd! Ik ga m'n nagels bij laten werken! Heb gelnagels en heb de afspraak al n week verzet omdat J zoveel te laat was, dus t is hard nodig. Ook goed voor mij; haar alleen laten, zelf weer auto rijden, even tijd voor mij. Maar ook moeilijk; ze is nog zo klein. Wie weet slaapt ze de hele tijd, haha! Eevieman vindt t ook spannend. Hij is nog niet zo lang met haar alleen geweest, dus dat word wennen. Maar wel goed voor als we straks weer gaan werken.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @babybjorn, die zijn eigenlijk pas geschikt voor kindjes vanaf 3 maanden. Voor die tijd trekken ze zich nog helemaal in elkaar en in de draagzak worden ze in een onnatuurlijke houding gezet. Babybjorn is ook maar om eventjes in te dragen, zijn niet ergonomisch. De heupjes krijgen de meeste druk omdat ze niet in een kikkerhouding zitten.
    Qua kleding als het warm is zo min mogelijk. Ze krijgen de warmte van de zak en jou warmte. Voor het hoofd iets van een zomerhoedje.

Deel Deze Pagina