@jewe. Ja ben even naar de winkel gelopen vanmorgen is iets van 15 minuten geweest. Vond het inderdaad warm. Ze had korte mouwen aan. Ze ligt trouwens nu in n boxpakje met korte mouw en korte pijpjes geen romper eronder. kamertje. Ja hier slapen we op de begane grond en wonen op de 1e etage. Dus de slaapkamers zijn koel en de woonkamer warm. Vind t echt lekker. Zit babyboom te kijken wordt dr net een kindje geboren zit ik emo te doen... dusss @Eevie. O lekker mamatijd. Geniet ervan! Flesje. Vanavond ging het weer goed met de fles. Verse melk wil ze dus wel ontdooide melk niet. Ga zo de vriezer maar leeg halen want ze lust het niet ontdooit. t smaakt en ruikt ook anders. Over een week of 3 gaan we afbouwen dus misschien de eerste tijd de melk mengen met moedermelk zodat ze went. (mocht ze ook fv weigeren dan) Badje heeft goed gedaan hier
Hier heeft de kleine de hele dag in zijn rompertje met korte mouw gelegen. Wel sokjes aan. Het is echt warm voor die kleintjes zeg! Ik heb de bondolino als draagzak. Die is wel ergonomisch. Heb hem nog niet gebruikt vanwege de warmte. Misschien dat ik het vanaaf eens op mijn gemakje ga proberen tijdens zijn huiluren...
Ooh heerlijk Eevie! Ik wil ook zo graag mijn nagels laten doen hihi Maar wij gaan altijd naar Duitsland daarvoor, en moeten dan eerst nog een paspoort voor de kleine aanvragen enzo.. Gedoe, dus gaat er nog niet echt van komen de komende tijd. Het is ook spannend hoor, ook voor je mannetje. Ik vond het ook heel spannend de dag nadat de kraamzorg hier weg was. Manlief werkte gewoon weer van 6 tot half 6 dus ik was ook gelijk de hele dag alleen met B! Maar alles is helemaal goedgekomen haha Ga er lekker van genieten meid! @Jewe, wist niet dat ze eigenlijk voor 3 maand en ouder zijn! Wel dat je ze er niet te lang in moet hebben. Apart dat hun dan zeggen dat ze geschikt zijn voor vanaf een gewicht van 3,5 kilo.
Hi lievies, Sorry dat ik even niet ben geweest. Had last van de babyblues geloof ik. We hebben het zwaar haha. Reece komt om de 2 uur voor een voeding en blijft dan een uur wakker waardoor ik vooral snachts gemiddeld 3 uur in totaal slaap en mijn andere kleine man wordt wakker zodra Reece in slaap valt, dus het is even doorbijten....Ik klaag niet uhum. Hij krijgt trouwens nu 900 c op een dag, erg veel. Grotere flessen wil hij niet, hij wil er 9 van 90+3 drinken pff. Knorren, huilen e.d. jullie kleintjes ook zo in hun slaap. Telkens denk ik dat hij wakker is en dan slaapt hij gewoon. Kan zelf soms ook niet slapen van alle harde geluiden die hij maakt. Hij heeft het soms ook zuur lijkt me. Mooie foto`s van je kleine meiden hoor @Draagzak; Heb de marsupi en Reece is ook nog geen 3,5 kg. Hij zit er goed in. Ik doe een petje op @CB; Mijne komt maandag voor de zuigelingenintake. Ben benieuwd. @Jonge mama`s; Vind jullie helemaal niet zo jong, was ik nog maar zo jong snik ...word bijna 31. Hoop dat ik binnenkort weer kan komen kijken, mijn dagen duren te kort en dat terwijl dat nachten zo lang zijn. Hoe kan het? Bye bye en ff een foto van van de week.
Hè Kapedi, wat vervelend dat het zo gaat. Kun je geen lactatiekundige inschakelen? Misschien heeft die tips? Hier gaat t wel goed. Gisteren had J n huiluurtje; ze wilde echt niets en vooral niet bij mijn vriend. Uiteindelijk heb ik haar overgenomen en viel ze in slaap. Mutske. Nu ligt ze in de box te boxen tegen de mobiel. Ze houdt t goed vol! Drinken doet ze s nachts om de 4 uur. Ze komt dan écht op tijd, netjes op t uur. Ik zie dr ogen nu ook lichterblauw worden. Ze is overdag wel veel wakker, is dat bij jullie ook? Mag ik vragen hoe t met jullie gewicht gaat? Ik zit al weer op m'n oude gewicht, zou ik dan nog meer gaan afvallen?!
@Kapedi, dat is inderdaad veel! Benjamin drinkt zo'n 7 flessen van 100cc, maar drinkt ze lang niet altijd leeg. Vaak maar 2 keer per dag, de andere keren drinkt hij zo'n 70-80cc. Misschien maakt Reece nu een groeispurt @Slapen, Benjamin is heel stil als hij slaapt. Soms zie je op de babyfoon ineens een arm omhoog vliegen en dan denk ik dat hij wakker is maar dat doet hij ook in zijn slaap haha. @Wakker, Benjamin is overdag ook erg wakker al vanaf het begin. Ook erg huilerig de laatste dagen. Vandaag wil hij absoluut niet in bed, in de box gaat het nog. Maar oh wee als ik even weg ben om te plassen, dan ligt meneer te brullen, pfff. Hij is erg vervelend vandaag, sabbelt lekker op zijn speen, trekt hem er vervolgens zelf uit en begint dan te brullen dat hij zijn speen kwijt is.. Sufferd, doe dat dan ook niet! Haha Hij ligt nu constant te brullen, weet ff niet meer wat ik nog meer kan doen, hij heeft een schone luier, volle buik, genoeg boertjes gelaten, als ik hem knuffel is het niet goed, in bed is niet goed, de box nu ook niet meer pfff.. @Gewicht, ik zit nog (lang) niet op mijn oude gewicht. Tenminste, vorige week nog niet, heb me nog niet weer gewogen maar heb ook niet het idee dat er veel meer af is. Geen idee of je nog meer zal afvallen.
@kapedi, oei dat zijn idd lange dagen zo vooral omdat je er nog een hebt rond lopen. En voeding voor hongerige babies? Misschien dat hij daar langer op verzadigd is? @joyce, misschien een regeldag? Krampjes? @eevie, nou bofferd alweer terug op je oude gewicht. Hier bij lange na nog niet.
Ja ga wel ff kijken voor die voeding voor hongerlapjes idd. Oh ik hoorde trouwens dat babies rond de 2 weken "landen op aarde" zoals de artsen het noemen. Dan zijn ze heel plakkerig en willen bij je zijn. Ze krijgen dan pas het besef dat ze ergens anders zijn dan in je buik. Reece heeft er ook last van. Ik ben 12 kilo kwijt nog 8 te gaan. Buik is al wel bijna plat, benen nog in ieder 4 kilo haha
Regeldag kan, hij drinkt vandaag wel veel meer dan normaal. Misschien ook last van de warmte en idd dat 'landen op aarde' denk dat hij nu alles een beetje begint mee te krijgen enzo. Hij wil nu alleen maar op mijn schoot liggen. B ontwikkeld trouwens 1 flapoor haha 1 oortje vouwt de hele tijd dubbel en hij trekt er ook aan als hij weer aan het brullen is. Hij heeft nu 1 oor heel mooi tegen zijn hoofdje aan en de ander staat een beetje bol haha gekkerd. Hoop wel dat het weer bijtrekt
@ Lin, vervelend zeg dat je wandelwagen nu al kapot is! Maar Jewe heeft gelijk, de babyborn is pas vanaf 12 weken EN 3,5 kilo. Niet alle kindjes van 12 weken zijn al 3,5 kilo vandaar dat ze dat er ook bij zetten. Ik heb hem ook en bij Lisa wel regelmatig gebruikt want die wilde absoluut niet in de kinderwagen liggen, bij Lot heb ik hem bijna nooit gebruikt. @ eevie, lekker even wat voor jezelf doen! Beviel het? En hoe vond eevieman het? Ik zit ook weer op mn oude gewicht maar ik val niet verder meer af, denk dat dat per persoon kan verschillen. Ik moet donderdag een dagje naar het ziekenhuis met Lotte dus dan heeft mn vriend een dagje vrij genomen om thuis bij Noa en Lisa te zijn. @ kapedi, zware nachten (en dus ook dagen..) voor jou! En idd dat heb je met een 2e (of 3e ) je kan na een vroege ochtendfles niet weer even lekker gaan slapen. Hier ook regelmatig dat Noa rond half 5 komt voor dr fles en om half 6 zijn Lisa en Lot hun bed weer uit.. wat een schatje ook, lieve foto!
Hwt was heel fijn om zelf even weg te zijn maar ook vreemd. J heeft de hele tijd geslapen en kwam precies voor n voeding toen ik thuis kwam! Ze heeft goed gedronken en ligt nu weer te slapen; erg moe vandaag. Ze heeft gisteravond ook wel heel erg gehuild.
heel verhaal en nu is het weg... zucht Ja, ik heb even niks anders vandaag gehoord dat mn wagen niet te repareren was dus terug naar de leverancier is gaan ze kijken wat ze daar gaan doen (duurt nog zeker 2 weken) en wil toch echt wel naar buiten. Zal er op letten dat ze niet te lang in de bbzak zit dan maar ja soms moet je ook even weg. Ze weegt al wel ruim 4,7 kilo.. Echt een pechweek hoor. Wasmachne, wasrek, wandelwagen, schade aan de auto, stuk muur echt alles in 3 dagen stuk of beschadigd. ik ga even snel een was ophangen.. sorry voor mn ego berichtje!
Fijn dat je toch nog even hebt kunnen genieten Eevie! En wat grappig dat J precies voor een voeding kwam toen jij thuis was! Ze zal het wel hebben aangevoeld Jeetje wat een pech Lin! Wat balen zeg.. Wij gaan zo naar een vriendin van mij, die gaat foto's maken van Benjamin. Ben heel benieuwd. Meneer is alweer vanaf 6 uur klaar wakker en erg hongerig de hele tijd haha. Ik vind zo'n foto waarbij de baby naakt op de arm/hand ligt zo mooi, maar dat gaat hem denk ik niet worden, Benjamin haat het als zijn kleren uit moeten haha. Hoop dat hij zich een beetje gedraagt
Jeetje lin wat een pech zeg. Vervelend dat grote dingen altijd tegelijk kapot gaan. Joyce; Hoe was je fotoshoot? @Hier; hongerlapjes voeding gehaald en heerlijk geslapen vannacht, hij kwam om de 4 1/2 uur. Wat een verademing meer slapen dan 3 uur. Tot snel
E@kapedi, oh wat fijn dat hij nu meer tijd tussen de voedingen laat. @lin, zul je altijd zien dat alles tegelijk kapot gaat. Was hier tijdens de verbouwing van ons huis ook. Het een na het ander ging kapot. @joyce, en hoe ging de fotoshoot? Hier heeft Jens vannacht voor het eerst door geslapen. Van 11 tot 7. Hopelijk houd hij deze trend erin. Was heerlijk in elk geval.
Ja precies nou goed t is niet anders. Hier een goede nacht gehad ondanks krampjes tussen 2.30-4.00 Ze kwam om 22-2.30 (lang wakker) en toen pas om 7.45. Nog geen ritme hier hoor. T is steeds anders maar komt ook door de bv. ik ga even boodschapjes halen voor t weekend! groetjes
Hier ook een goede nacht 23 - 3:30 (!!!!) - 7. Ik wist niet wat ik meemaakte en had vreselijke plofborsten natuurlijk. Verder waren we lekker vroeg op met zijn allen, mijn man heeft het huis al schoongemaakt, ik heb V in de draagdoek genomen en supergezonde muesli muffins gemaakt. Mijn man is nu de weekboodschappen aan het doen met R, en over een uurtje komen mijn ouders. Mijn vader gaat met mijn man voor onze auto kijken, we hebben een Peugeot 307 stationwagon op het oog en vorige week een proefrit gemaakt. Maar ik heb toch liever het oog van mijn vader erbij (heb werkelijk geen hol verstand van auto's, heb zelf niet eens een rijbewijs ). Nu lig ik lekker op de bank met V op haar buik op mijn buik. Ze is eigenlijk echt een buikslaper, misschien dat we maar eens voor een aerosleep matras moeten kijken. Ze rolt van rug naar zij als je haar op de rug legt, en 's nachts slaapt ze dus op haar zij. Ze zoekt zelf de borst 's nachts, zo lief! Ze ligt naast me, en ik werd vannacht dus om halfvier wakker van een zoekend mondje.
@ Jewe, wow jens nu al doorgeslapen! @ Joyce, hoe ging de fotoshoot? Ik vind dat ook mooie fotos idd. heb ze wel met alleen een romper aan, helemaal bloot wilde ik ze pasgeboren ook niet aandoen. Vd week wel bloot fotos op dr buik gemaakt @ kapedi, fijn zeg dat de voeding zo goed geholpen heeft, heerlijk!!! @ Lin, hier ook nog totaal geen ritme hoor en wel Fv @ Evenstar, leuk zeg een nieuwe auto en idd daar zijn vaders dan heel handig voor. Ik ben zelf geen voorstander van op de buik laten slapen, met Lisa hebben we ook echt problemen met slapen gehad, wilde ook ehct op dr buik maar ik vond dat te eng. (ondanks de aerosleep..) Noa vind het ook weer erg fijn om op dr buik te liggen.