@kapedi, ben je al bij het cb geweest? Misschien dat zei nog wat advies voor je hebben? Durf bijna niks te zeggen maar hier echt een door slaper. Hij huilt ook weinig alleen als het bijna etenstijd is. Vanmorgen was zo schattig. Hij begon echt geluidjes te maken en lachjes zo lief!
Haha het is je vergeven Lin Misschien moeten onze kindjes eens meeten met Jens, dan kan hij ze eens even vertellen hoe ze moeten doorslapen en papa en mama helemaal vrolijk en energiek kunnen maken hahaha
Ik wil straks trouwens toch naar de drogist, Benjamin heeft volgens mij echt veel last van krampjes. Hij brult heel hard na de fles, krijgt helemaal een rood hoofd, gebalde vuistjes, beentjes omhoog trekken, rond kronkelen, boeren gaat soms heel moeilijk en hij laat nog steeds heel veel scheetjes die hem gewoon pijn doen Zo zielig Hoop dat dat hem dan een beetje rust geeft.. En wat lief van Jens! Ik kreeg net trouwens wel een glimlach en een knipoog van Benjamin tijdens de fles, ook zo schattig Oh en we waren dus gisteren bij mijn schoonouders, en toen heeft ze Benjamin gewogen (wel met kleertjes) en toen woog hij gewoon 4,2 kilo! Pff of die weegschaal klopt niet of meneer is in 2 weken tijd bijna verdubbeld in gewicht haha. Hij woog toen hij 1 week was 2720 gram, dus dan zou hij al 1,5 kilo zijn aangekomen :O Mijn kleine slanke mannetje wordt straks een klein propje hihi
@eevie. haha n is al 6,5 week! en heb nog kraamvisite.. was wel een leuke cadeautje. Lief kleertjes en een rammelaar. En mn nichtjes en tante waren nog wel gezellig ook. Vanavond nog een oom en tante en dan hebben we dat ook gehad. Verwacht nog een paar mensen maar die moeten nog bellen. Wij doen maar 1 avond per week kraamvisite door de week in de ochtend is geen probleem en het weekend liever niet en als het niet anders kan zaterdag middag even.. @joyce. inflacol werkt hier goed. ik moet t ook weer halen want door de spruw was t flesje 'besmet'. (ze hebben ook cinababy maar daar zit alcohol in en die werkte hier ook niet) Spruw is bijna weg maar je schijnt nog even te moeten door behandelen dus heb vanmorgen een nieuwe lading bestelt. Geen zin in dat het terug komt. Als het weg is gaan we met de fles beginnen. ik ga n op bed leggen, de wasopvouwen en dan zelf ook nog even wat slaap proberen te pakken. Ben erg moe en t is toch rot weer. Vanmiddag naar de apotheek (hopelijk kunnen we lopend) We hebben een leenkinderwagen dus is kijken of ik hem inelkaar krijg
Heb inderdaad goede dingen gehoord over Infacol en Cinababy! Wat is eigenlijk het verschil tussen beide? Las iets over dat Infacol de kleine luchtbellen samenvoegt naar grote luchtbellen, waardoor die makkelijker zijn weg te boeren door de baby. En Cinababy moest de luchtbellen gewoon helemaal weghalen ofzo?
Wij gebruiken idd ook Infacol, de pijn is wel minder. Ik laat haar tijdens de voeding ook 2 of 3x boeren. Ik heb wel het idee dat ze nu soms te veel drinkt, want ze geeft nu wat vaker een mondje melk terug. Zo zielig; ze valt steeds in slaap, maar maait dan met dr armpjes en is dan weer wakker. Slapen jullie kindjes wel eens op hun buik? Ze heeft t eigenlijk nodig om in te bakeren, maar ik wil geen plat hoofdje en dat moeten sommige kindjes ontwennen. Ik denk echter ook dat ze n buikslaper is, want ze ligt t liefste op mijn buik te slapen. Dan tukt ze rustig 3 uur achter elkaar!!
Buikslapen hier niet. inflacol zit niks in kwa suikers, alcohol en zorgt inderdaad voor dat ze makkelijker boeren en windjes laten. cinababy werkte voor geen meter hier maar ze zeggen dat 1 van de 2 werkt.. Hier zit wel toevoegingen in. O je hebt ook nog iets met abc maar dat weet ik niet precies..
Net erug van de drogist, heb de Infacol meegenomen. Nu hopen dat het werkt Ik laat Benjamin ook altijd tussendoor boeren tijdens een voeding, hij geeft het dan zelf al aan dat er lucht dwarszit door vieze gezichten te trekken haha Hij is trouwens weer eens verwend, komt er geen kraamvisite, krijgt hij wel een knuffeltje van de man van de drogist haha
Oh en buikslapen, soms. Maar alleen als ik hem in de gaten kan houden. Hij heeft gisteren 3 uur lang op zijn buik getukt in het ledikantje bij oma. Hier doet hij dat vaak maar een half uurtje en dan wil hij andersom met zijn hoofd maar dat lukt hem nog niet goed.. Dan is hij net halverwege het draaien, en dan valt hij met zijn neus in het matras en dan wordtie verdrietig en moet hij geknuffeld worden.. Kleine aansteller haha
J kan haar hoofd goed draaien, dus ik wil t toch ns proberen. Ik merkte bij de Infacol trouwens wel dat J véél hele natte poepbroeken had. Soms 4 per dag!! Nu krijgt ze om de voeding een halve pipet ipv iedere voeding n hele pipet. Dat is kennelijk de goede dosis. En s nachts krijgt ze t niet, omdat ik t vergeet. ik zou t dus proberen en evt kijken of hè de dosis iets miet verminderen.
o dat wist ik ook niet. hier krijgt ze de laatste voeding en nachtvoeding de inflacol. overdag krijgt ze medicijnen voor de spruw en ook vit d. vind het anders teveel
@Eevie, Jens wordt niet echt happy alsje hem op zijn buik legt, maar Tygo sliep na een week of 4 meestal op zijn buik of op zijn zij. Hij sliep dan veel rustiger en maaide niet zo met zijn armpjes. Is denk ik gewoon even een kwestie van uit proberen of ze het wel of niet fijn vindt. @Joyce, hopelijk heeft hij baat bij de infacol. Hier ook infacol met die difrax flessen had hij ook zo'n last van zijn krampjes doordat hij de spenen steeds vacuum zoog. Nu met de dr brown flessen doen we nog maar een halve pipet per keer. Wel lief van de drogist dat hij een knuffeltje kreeg. Een kinderwagen heeft zo'n aantrekkings kracht op mensen. Echt boodschappen doen kost 2x zoveel tijd omdat iedereen in je wagen kijkt en een gesprekje met je aanknoopt. Soms erg leuk maar als je haast hebt....
Zo kraamvisite zit erop. Lekker samen onder de douche geweest. Toen we klaar waren alles onder geplast en gespuugd. Weer een bergje was erbij. Toen wederom gillen voor eten en nu een uur later ligt ze te slapen.... voetjes omhoog en even niks! Wel leuke cadeautjes gehad vandaag en het viel nog best mee ze waren gewoon gezellig. En allemaal helemaal weg van onze kleine meid. @jewe. Ja, ik was vandaag met de draagzak dan is het wel een stuk minder gedoe. Kan je alleen niet veel meenemen. Morgen moet ik de grote boodschapjes doen en dan zal ik ook wel weer even zoet zijn
Ik had trouwens Benjamin de eerste twee weken altijd op z'n zij liggen, nu wil hij alleen nog maar op z'n rug en heel soms ff op z'n buik. Haha Benjamin heeft zichzelf vandaag ook twee keer achter elkaar onder geplast, suffertje Net bij de voedingen de infacol gegeven, eerste keer was hij gelijk rustig, boerde heel snel na z'n flesje en bijna geen last van krampjes, voeding daarna wel weer veel last maar nu net ook gegeven en hij ligt nu ook redelijk rustig in bed. Het lijkt nu al gelijk een beetje te helpen gelukkig. Hopelijk slapen we vannacht allemaal weer lekker Ooh en poepen gaat nu ook lekker al 3 poepluiers sinds de infacol, ipv hooguit 1x per dag haha Ja een kinderwagen heeft echt aantrekkingskracht op mensen! Vind het stiekem wel leuk, lekker pronken met m'n mannetje hihi
Ik Pronk ook graag met onze prinses!! Ik denk dat ze n beetje aan t regelen is; ze wil alleen bij ons zijn, vij obs slapen en meer drinken. Maar ze kan nu ook opeens contact maken en naar ons lachen. Een duidelijke sprong dus. Infacol werkt binnen 24 uur, hoeft niet op te bouwen. Mocht hij echt waterige poep krijgen, de dosering verminderen. Hier dreef t soms in de luier. Bah!
Oh bah bah! Zal er goed op letten! Hij had eerst 2x echt hele dikke poep en daarna normaal. En hij heeft weer een beetje doorgeslapen! Van 00.00 tot 05.00! En wat goed van J! Inderdaad duidelijk een sprong!
Zo dat is lang slapen!!! J wilde vannacht weer niet in bed, was heel onrustig, heeft ook veel melk gespuugd. Erg sneu. Eerst sliep ze op dr eigen matras met deken tussen ons, dat wilde ze vanaf 5 uur ook niet meer dus toen maar op mij... Dadelijk hopelijk in dr wieg weer!
Zielig hè als ze melk spugen, Benjamin raakt dan ook altijd overstuur zo sneu. Hoop dat ze straks lekker in der wiegje gaat slapen en dat jij dan nog ff wat rust kan pakken! Benjamin is vanochtend heel vervelend, huilen om de fles, maak ik een fles gaat hij op de speen zitten kauwen ipv zuigen pff 3 kwartier bezig geweest over zijn flesje en nu is hij natuurlijk nog klaar wakker. Speentje gedaan voor de zuigbehoefte in de hoop dat hij wel in slaap valt maar hij spuugt of trekt hem steeds uit. Hij krijgt al meer namelijk 120/4 ipv 90/3 dus geef hem nu niets extra's meer. En hij is sinds gisteren heel vaak nat op z'n ruggetje, denk dat de luier hem te klein wordt, straks maar even een maatje groter halen kijken of dat het is.
Hi, Mag vandaag naar het cb dus zal ff het eea vragen. Gisteravond redelijke avond en nacht gehad. Uiteraard om de 3 uur voeden, maar daarna ging die gelijk slapen. Ik gebruik cinababy maar ga ook de inflacol proberen. Wat benjamin heeft dat heeft reece eigenlijk ook. Heb het idee dat er dan een boer of poep dwarszit ofzo, na het poepen is hij vaak een stuk rustiger. Zal straks nog even laten weten hoe het is gegaan. En dat andere voor de darmpjes is abc dolphius....Erg duur maar wel erg goed.