@Kapedi, Ben benieuwd wat ze er op het cb van zeggen. @Joyce, Fijn dat de infacol lijkt te werken bij Benjamin. @Eevie, Balen van je nacht. Hier was het vanacht ook bal. Na zijn fles van 23.00 uur klaar wakker tot 00.00 uur toen geslapen tot 3 uur in zijn eigen bedje maar wel steeda huilen tussendoor. Speentje erin gedaan steeds dan was het even goed. Om 3 uur maar een flesje gegeven en bij ons in bed gelegd. Maar de rest van de nacht ook steeds wakker en huilen en maaien met zijn armpjes. Vanmorgen had hij ook een beetje gepoept wat best dik was dus denk dat hij daar een beetje last van heeft.
@Kapedi, heb ook inderdaad het gevoel dat het een boer of poepje is wat hem dan dwarszit, Benjamin boert met de infacol veel sneller en meer en lijkt er rustiger onder. Scheelt echt heel veel. Denk dat het Reece ook wel zou helpen. Hopelijk kan het cb je verder helpen met je hongerlapje Benjamin vind het trouwens niet lekker de infacol haha Lig elke keer weer in een deuk om dat zure gezicht @Jewe, balen van je nacht. Hopelijk gaat het straks weer beter. Net trouwens een uur lang hopeloze pogingen gedaan om meneer in slaap te krijgen, leg ik hem uiteindelijk naast me in bed valt hij in 2 minuten in slaap! Nu nog maar lekker ff naast m'n kleine monster liggen
Mijn laptop was gecrashed dus even geen internet gehad maar we zijn er weer @ kapedi, het zegt niks hoor als hij zoveel drinkt hoeft echt geen beer van een jongen te worden, misschien verbruikt hij gewoon veel. Lisa dronk ook altijd net boven de 30 schepjes en die heeft altijd onder het gemiddelde gezeten qua gewicht. @ Lin, logisch hoor dat je zo blij was dat ze gepoept had, hoe gaat het nu? Netjes het slapen van N. Heerlijk!! @ Firefly, wat een prachtig meisje!!! heel veel sterkte nog wat zullen jullie het moeilijk hebben nu. Veel met slecht slapende babys lees ik, hier gaat het slapen in dr eigen wiegje ook niet echt op het moment. Fijn dat de infacol helpt bij jullie, hier had ik niet het idee dat het hielp. Ook niet meer/dunnere poepluiers erdoor eigenlijk.
hoi hier een vermoeiend nachtje gehad. ze had weer buikpijn dus heb meer dan een uur rondjes gelopen want dan was ze stil... vanmorgen wel uitgeslapen na de ochtend voeding. zo weekboodschapjes halen. hoop dat de spruw snel over is want dr darmen doen nog steeds niet normaal. wel het eerste lachje alweer te pakken zo lief!
Zo'n lachje maakt alweer een hoop goed dan he Maar wel sneu hoor. Scheelt idd bij een 1e wel dat je na de ochtendfles zelf ook nog even kan slapen!
Zo heb een grote pot vaseline gehaald truckje met de thermometer gedaan (was zo gepiept) hop 4 luiers vol! Ze ging gelijk lachen Nu ligt ze lekker te slapen! Ja dat is inderdaad lekker. ik moet er ook nog even niet aan denken aan een volgende. Ik heb nu mn handen al vol!
Nou, ik ga zo maar weer ns voeden. Ze heeft gisteren 3x al na 1,5 uur gegeten. We hebben zelfs zeker 20 minuten samen gespeeld; K hield haar hoofdje omhoog, keek me recht aan en ging gezichten trekken. alsof we echt aan t kletsen waren. Lachjes erbij en soms zelfs geluid. We denken dat ze dus toch n beetje aan t regelen is, ze huilt alleen niet zo veel. Is wel vroeg voor n regeldag toch? Ze is 3,5 week. (er wordt overigens wel gezegd dat we die 2 weken dag ze te laat was, erbij mogen tellen.)
Eevie, als je die 2 weken mee mag tellen kan het best wel kloppen hoor! Ze hebben geloof ik rond de 6 weken ook weer een regendag namelijk. Hier om 4 uur een fles gedaan en meneer is nog steeds wakker Hebben jullie ook soms nog zoveel pijn in de buik? Heb soms nog ineens super veel kramp wat echt veel pijn doet, nu ook weer. Houd dan zo'n 15 minuten aan en zakt dan langzaam weer af. Heel apart.
@joyce, nee geen last van. Misschien toch een keer mee naar de ha gaan. @eevie, leuk is dat ja als ze echt contact met je gaan maken. Ze worden dan ineens zo wijs. Hier gelukkig weer een goede nacht gehad. manlief was gister avond alleen thuis met de kids voor het eerst. Was bij m'n zusje om cupcakes te decoreren was erg gezellig tot manlief belde dat jens heel de avond al aan het huilen was en hij hem niet stil kreeg. Dus toen maar weer naar huis gegaan gelukkig warm we al klaar met versieren. Denk je ook een keer gezellig weg te gaan.
Gevonden! Eindelijk! Bij de T van tiet inderdaad, daar viel hij eindelijk op in slaap Ik denk het wel Eevie. Hij wil ineens weer veel vaker drinken en is zo onrustig. En dat terwijl we net zijn flesje rustig aan hebben verhoogd! Pff wat kan die brullen zeg, kleine volhouder ook. Ligt nu nog steeds wakker in z'n bed, maar is eindelijk rustig. Monstertje..
Jewe, fijn dat de nacht gelukkig weer goed verliep! Wel sneu dat hij de hele avond heeft gehuild, hij heeft je vast gemist! Hier is er weer eentje wakker en hyper.. Dacht dat baby's altijd veel slaapten haha Maar ff aan het knuffelen op bank dan maar!
Yes! doorgeslapen! van 23.30-06.15! (ze had om 23.00 uur voor t laatst gegeten en was de hele avond aan t hamsteren geweest) nacontrole gehad. knip was een beetje geirriteerd maar niks geks. net heel mn huis kunnen soppen ze heeft even lang geslapen vanmiddag. @joyce. kan het je ongi zijn? bij mij kwam die 1,5 week terug dus 4.6 weken na de bevalling weer door. (was weinig en kort ivm bv) wanneer zijn die regeldagen nog meer ik dacht bij 10dagen 3 weken en 3 maanden... (maar vaker dus) want hoor ook weleens groeispurts of is dat t zelfde?)
Lin, dat zou ook nog wel kunnen dat die begint te komen! Helemaal niet aan gedacht haha Hoop dat die dan snel doorzet, mijn maag is ook al de hele dag keihard aan het rommelen :/ Lekker zeg dat je hebt doorgeslapen! Groeispurtjes lijken er volgens mij ook veel op. Dan drinken ze ineens meer en daarna ineens weer heel wat minder dacht ik. Hier, heb vanmorgen geld overgemaakt naar iemand voor een ByKay draagdoek. Alleen nu hoor ik dus niks meer Nja, misschien is ze aan het werk en ben ik te ongeduldig Maar eerst reageerde ze ook wel snel en nu ineens niet.. Morgen naar het CB, ben benieuwd. Hoop dat Benjamin zich dan iets meer gedraagt dan dat hij vandaag heeft gedaan haha. Hij slaap eindelijk! Is vanaf 6.30 uur constant wakker geweest en gehuild. Heeft tussendoor heel eventjes geslapen (toen ik dus eindelijk die uitknop had gevonden) maar dat was niet langer dan een uur
Even n bv-vraag. Laten jullie ze 1 borst of 2 leeg drinken? In principe krijgt J er nl 1 per keer. Soms denk ik dat ze niet genoeg heeft gehad, maar deze week spuugt ze na de voeding weer wat uit dus lijkt t dat ze verzadigd is... Tips? Heb overigens besloten om komende week nog volledig te voeden en vrijdag bij t CB n afbouwschema te vragen. Dan wil ik in 8 weken de bv af gaan bouwen, zodat ik voordat ik ga werken er mee gestopt ben. Of in ieder geval met de dagvoedingen. Zou je ook alleen de avondvoeding kunnen houden?. Kan ik dat eigenlijk wel aan het CB vragen?
ja dat kan eevie. ik ga dat ook doen als de spruw weg is. heb t al gevraagd ook hier weer drama. ga stoppen met de nystazine tegen spruw. Het helpt niks en ze moet ervan spugen en ze zit steeds verstopt. Ben er echt klaar mee. Heb op borstvoedings.com gekeken en daar raden ze aan om gentiaanviolet te gebruiken en ook flucanozol te bestellen. (ik ken flucanozol van een vagina si en dat werkt goed) ik heb nu zelf ook pijn als ze drinkt en heb steeds mezelf behandeld en ook n. Maar toch slaat het schijnbaar over. Was me al 2 weken een ongeluk en heb al 2 weken steeds drama's hier. Zo dat is eruit morgen bellen met de HA dat dit niks is. Zucht
@ joyce, ver velend, hier nergens last van maar zou idd best weleens je ongesteldheid kunnen zijn. Hier zitten we weer op 2 nachttvoedingen, is opzich niet erg aleen is mevrouw ook standaard minstens 1,5 uur wakker na een fles, zo worden de nachtjes wel erg kort met 3 uur slaap.... Gister overdag wilde ze ook echt niet slapen, zat niet leker in dr velletje. hopelijk vandaag weer beter
Denk idd aan ongesteldheid, wacht deze week nog ff af Bah bah wat een vies weer! Hele nacht al aan het regenen, hoop dat het straks droog is, moet lopend met de kleine naar het cb! Hier vannacht doorgeslapen van 21.00 tot 04.00!
Oh bah ongesteld zijn! Was zo fijn , niet ongesteld zijn!! Mijn kleine wurm heeft echt n rare avond en nacht gehad. Ze wilde superveel drinken gisteren, zeker iedere 1,5 à 2 uur. Erg huilerig, veel hangen en niks willen. Maar nu heeft ze van 02.30 tot nu geslapen!! N record voor haar. Zou ze misschien meer gaan slapen s nachts?! Ik zet normaal de wekker om haar te laten drinken, maar meestal is ze dan zelf al wakker. Ik ga nu geen wekker meer zetten denk ik zo!!