uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Kapedi, vervelend hè! Ik wordt er op zulke momenten ook echt moedeloos van. Blijf maar luiers verschonen, is hij weer ven stil. Dan een klein flesje proberen, bij me dragen, van alles! Benjamin heeft nu ook zo'n moment en weet het ook ff niet meer.

Jewe, ik baal er ontzettend van! Hij wou net nadat ik een beetje boos was geworden erover hem zijn flesje doen. Nou hij weet na 4 weken nog niet eens hoe dat fatsoenlijk moet. Ik moest de fles al maken en Benjamin had zijn lippen er helemaal niet om en alleen het puntje van de speen in z'n mond. Had dus ook niet de hele fles leeggedronken en werd na 15 min. Weer wakker voor de rest, wat doet meneer? Hoppa speen derin! Kind snapt er niks van want die weet dondersgoed hoeveel hij altijd drinkt, nu dus helemaal overprikkeld doordat alles anders gaat. Pfff...
    nu loopt hij weer met de deur te smijten omdat de kleine dus zoveel en zo hard huilt..
    Ben er echt helemaal zat van, had echt verwacht dat hij wel veel zou meehelpen maar dat valt me behoorlijk tegen. Hij wil alleen in het weekend knuffelen met de kleine en de rest kan ik doen.
    Pff zal er wel weer de hele nacht wakker van liggen.. Als Benjamin me al niet wakker houdt.. Arme schatje..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb je de simpele flesjes met de gewone speen of de Calma fles van medela?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, Jammer dat het zo gaat. MOet wel zeggen dat ik nu ook wel het meeste doe hoor. Merk dat hij meer naar onze oudste trekt en daar veel mee bezig is omdat hij daar natuurlijk meer mee kan als man zijnde. Maar gelukkig doet hij wel gewoon de dingen die moeten gebeuren uit zich zelf. Verschoont gewoon luiers, maakt en geeft flesjes en vaak is hij de gene die er 's nachts uit gaat. Ik kan heeeel moeilijk wakker worden ;)

4. Blays

Blays Niet meer actief

Haha heerlijk Jewe! Vooral dat hij er snachts uitgaat! Als ik 'te lang' blijf liggen tikt hij me aan en zegtie: schaaat hij huilt.. Ja dat hoor ik ook ;)
    Snap ook wel dat hij nu ook veel met jullie oudste bezig is. De kleine krijgt al veel aandacht en met hem kan hij inderdaad meer.
    Wel super fijn dat hij je toch nog zoveel uit handen neemt!

Kapedi, wat soms bij Benjamin ook nog wel eens wil helpen is zijn buikje heel zachtjes masseren. Rondjes draaien met de klok mee. Maar dan wel als hij even iets rustiger is en niet zo hysterish, want dan brult hij gewoon door haha
    En fietsen met de beentjes. Of als hij ligt de beentjes en het kontje heel iets optillen en dan zachtjes op en neer wiegen.
    Of op zijn buikje leggen. Werkt hier nooit zo lang maar bij oma sliep hij gelijk 3 uur, de dondersteen.
    Pff ff denken wat ik nog meer allemaal doe haha

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi, ons meisje had om 22.15 de laatste voeding en nu pas is ze er weer! :D fijn!! Ik vind n voeding rond 3 uur altijd goed te doen, want dan is de volgende lekker pas in de ochtend. Fijn!!

Wat balen dat er n aantal kindjes zo veel hebben gehuild. Die hebben veel te regelen gehad!! hoop wel dat ze nu lekker liggen te slapen.
    Wij dragen J vaak over de arm als z onrustig is. Hoofd bij elleboog en buikje in je hand. En dan maar wandelen, wiegen en wat schudden met dat kontje. Alleen moet je dat niet te snel na t en doen. ;)

Eevieman is nu nog 1 week vrij eb dan moet hij weer gaan werken. Ik ben benieuwd hoe t dan gaat. Hij doet wel echt veel, zegt er ook bij dat als t goed gaat met mij het ook beter gaat met zijn dochter. Wel erg lief. Imhij vindt deze leeftijd ook leuk, dus dat scheelt. Ik moet wel zeggen dat ik m s nachts en s ochtends zo veel mogelijk ontzie. En poep doen we samen. ;)

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning ladies,

Nou mijn kleine man viel om 23.00 in slaap, wel flesje om half 1 en kwart voor 4 geloof ik en daarna was hij ook onrustig. Heb vanmorgen weer een schepje jbpm bij de voeding gedaan. Moet straks om 09.00 bij de fysio zijn. Rent vanmorgen mijn andere kleine man naar de tv, glijd hij uit tegen de tafel met zijn hoofd....Gaatje. dus mijn man zit nu met hem bij de EHBO. Lekker ochtendje weer.

@mannen; Ik doe eigenlijk alles....Mijn man heeft totaal geen geduld en puft al als reece 5 tellen huilt. Daarnaast werkt hij 5 dagen en voetbalt hij in de selectie dus traint 3 avonden in de week en gaat ook nog naar de sportschool. Wanneer zie je hem dan? Uhhh 1 avond in de week en op zaterdag. Dus ook met onze mannen kan ik je een handje geven Joyce ;), een voordeel.....Je kan het heel goed alleen redden en je hebt niemand nodig. Dat geeft mij ook een fijn gevoel.

Ik ga wandelen naar de arts. Tot.....Tja wanneer ik weer een momentje tijd heb haha.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    PS: Heb draagdoek, wrijf wat af op zijn buikje...Heb er eelt van ;) en fietsen kan hij al als de beste......:)

8. Blays

Blays Niet meer actief

Het is idd fijn te weten dat ik het allemaal alleen kan redden Kapedi!
    Jammer dat je man zo veel weg is, maar wel fijn voor hem dat hij wat afleiding heeft als Reece weer zo huilt. Mijn vriend heeft ook erg weinig geduld. We hebben wel erg veel gemeen :D
    Haha en hier ook eelt van het wrijven en een fietskampioen!

En ook zoals Eevie beschrijft zo rondlopen, vinden ze fijn als ze last hebben van hun buikje.
    En anders een ritje in de auto? Daar vallen ze vaak van in slaap.
    Werkt je cd ook niet meer? Ik heb hier gisteren ook 20 minuten in de Maneschijn gezongen, haha.
    Wat ik de laatste dagen ook doe is weer een warme kruik in z'n bedje leggen zodat het bedje lekker warm is als hij erin gaat na de fles. Dan schikt hij ook niet wakker als hij ineens uit mama's warme armen in een koud bedje ligt.
    Wat Benjamin ook heerlijk vind is tegen je aan liggen (hoofd tussen m'n borsten, mannen) en dan lekker over z'n ruggetje kriebelen.
    Hoor ook van sommige mensen dat ze een doekje over het hoofdje heen leggen zodat ze geen prikkels meer krijgen.

Wat sneu van Ryan! Je hebt je ochtend wel weer gehad, pff!
    Hopelijk valt het mee en heeft ie er snel geen last meer van!

Eevie, ik vond/vind het ook altijd fijn als de nachtvoeding rond 3.00 is! Om dezelfde reden hihi
    Leuk dat jullie de poepluiers samen doen! Hier was het laatst, schat! Hij heeft gepoept! Stond ie daar met die beentjes in de lucht vasthoudend en een groot vraagteken boven z'n hoofd :p

Benjamin viel gisteren met wat tegen sputteren ook rond 23.00 uur in slaap en werd tegen 6.00 uur weer wakker. Gelukkig!
    Morgen gaat hij al vroeg naar oma want blijkt dat we morgenmiddag visite krijgen, was vriendlief even vergeten te zeggen.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    de calma. maar die snapt ze niet. heeft die tommy tipple nog nut dan?

Kan het niet dat ze de fles koppelt aan de pijn id mond (door de spruw die ze had?)

Hier echt kapot. ben zo moe! vannacht drukke boel hier. en vandaag heeft ze denk bij elkaar 1,5 uur geslapen (steeds 20 minuten ofzo)
    de tuin is wel klaar, oma is wezen helpen!
    ben helemaal stuk nu!

dus papa mag het overnemen want ik ben moe!

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Kapedi en Joyce, sterkte met jullie huilende mannetjes, hopelijk gaat het vandaag alweer beter.

Benjamin al een dagje naar oma, zou er toch niet aan moeten denken :)

Ik doe hier ook eigenlijk alles zelf (nouja heb natuurlijk wel 2 hele goede kleine helpers ;)), vriendlief zien we op het moment doordeweeks bijna niet. In het weekend neemt hij weleens een flesje over maar meer ook niet eigenlijk.
    Avonden en nachten doe ik ook maar dat vind ik ook niet meer als logisch aangezien hij werkt en ik thuis ben.

@ eevie, lekker zeg dat manlief nogsteeds thuis is, volgens mij genieten jullie volop van jullie prinsesje, heerlijk!!

@ kapedi, hoe is het nu met Ryan?
    Jou man ook veel weg dus, en idd alleen maar fijn dat je je alleen kunt redden toch!

Hier gaat vriendlief ook best regelmatig voor een maand (of 2) naar het buitenland dus wij zijn ook wel wat gewend.

@ Lin, oei dat is weinig slaap, heb je het overleefd vandaag?

Hier een apart nachtje gehad.
    22.30 laatste fles
    00.30 alweer wakker
    maarja wilde er niet zo snel al een fles geven dus dacht ga beneden met dr zitten en dan rek ik het wel maar toen viel ze na een uurtje dus in slaap bij me en bleef slapen toen ik dr in dr bedje deed.
    En toen werd ze dus pas om 4.30 wakker!!
    Dus gewoon 6 uur zonder voeding!
    (We zaten weer op om de 3 uur snachts)
    Ben benieuwd naar vanacht!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @LIn, dat is apart want de calma is echt voor bv kindjes. Een flessen kind kan daar niet uit drinken omdat die dat vacuum aanhappen niet kent. Ze moeten op dezelfde manier aanhappen en drinken en er komt geen melk meer uit als ze het vacuum loslaten net als bij de borst.
    Tommee Tippie kan ook dat die wel pakt omdat de speen heel breed is en ze dus groot kan aanhappen net als bij de borst maar kan zijn dat het te snel gaat voor d'r omdat een gewone fles weer een hele andere drinktechniek heeft.

@Diddlemouse, Hopelijk slaapt ze vanacht weer zo lekker door.

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    okay

ja ze wil gewoon helemaal geen speen in dr mond. papa is nu weer aan het oefenen want eerder lukte het wel met avent en nu na de spruw niet. we begrijpen dr niks van...

We hebben dr net maar wakker gemaakt want ze sliep v,a 19.30 al... en had om 18.45 de laatste voeding gehad. denk dat ze doodmoe was. hele tijd wakker geweest.

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lastig zeg, dat geprobeer met flessen! Ben erg blij dat J de aventfles pakt!
    Weet niet wat er vanmiddag was, maar ze huilde zó hard! Waarschijnlijk kramp, maar zelfs op de arm werkte niet... Eevieman heeft n badje gemaakt en toen werd ze wel rustig. Daarna sliep ze weer 4 uur en na de voeding tot nu ook weer. Hopelijk slaapt ze zo weer goed!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ eevie, arme N. Hoop voor je dat ze vanacht goed geslapen heeft!

En de rest natuurlijk ook!
    hier was ze weer gewoon om 2.30 wakker, ach ook netjes.

15. Blays

Blays Niet meer actief

Diddle, ik moet er ook nog niet aan denken hoor! Hahaha
    Maar oma is zo'n zeur ;)
    Hij was laatst eindelijk in slaap gevallen na een hele dag huilen en toen kwam ze langs om te kijken en knuffelen dus ik zei liever niet, hij is zo onrustig geweest en ligt nu eindelijk in z'n bedje. Toen ze nog hier was was alles goed, maar een paar dagen later zei ze tegen m'n vriend dat ik Benjamin van haar weghield en ze hem nooit mocht zien van mij :$
    En laatst was ze hier, was Benjamin net 2 weken zegt ze: nou de laatste keer dat ik hem zag was ook al 3 weken geleden! Pff ja hoor oma ;)

Daarom haha
    Maar wil toch niet te lang weg blijven ;)
    Een paar shirts halen en klaar, terug naar m'n mannetje!
    Ze wou eigenlijk al dat we hem vanavond al lieten slapen, nou nee dankje, vind dit als heel wat hoor!

Kapedi, hoe is het nu met je mannetjes?

Lin, vervelend zeg! Hoop dat ze snel een fles vind die ze goed hapt!

Eevie, zielig hè als ze zo huilen. Gelukkig heeft het badje even helpen ontspannen. Hoop dat ze nu lekker slaapt! En jij natuurlijk ook!

Hier, grappig ik ben wakker maar Benjamin slaapt nog haha het ritme zit er bij mij in maar meneer heeft besloten lekker door te slapen.
    Hij had vandaag wel veel dorst, kwam weer om de 3 uur voor een fles van 135cc, zal wel een groeispurtje hebben.
    Heb vandaag ook de draagdoek gekregen! Heerlijk! :D
    Benjamin vind hem ook super, hij was huilerig, lag erin en viel zo in slaap :D wel nog ff wennen met knopen en erin doen haha

Hoop dat jullie allemaal heerlijk liggen te slapen :D
    Ik doe m'n ogen ook weer docht, kleine boef leek net wakker maar slaapt alweer. Kijken hoe lang hij het zo vol houdt! Slaapt al vanaf 22.00 :D

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo de eerste voeding zit er weer in. Best netjes van 01.45 naar 05.30. :)
    @diddl; wik genieten idd volop van onze prinses. Eevieman ook. Loopt gerust uren met haar op z'n arm rond als ze pijn heeft. Ben benieuwd hoe dat is als hij weer gast werken.
    @joyce: Ik geef J ook niet zo maar af hoor. Ze is zo prikkelgevoelig. Als ze slaapt, dan is dat zo. Wil niet dat ze van hand tot hand gaat. Alleen de directe familie houdt haar vaker vast.

Oh de zonsopgang is weer zo mooi vandaag! Voordeel van de vroege voeding!

17. Blays

Blays Niet meer actief

Wat goed van J Eevie! Lekker geslapen dus!

Net Benjamin achtergelaten bij oma. Zo zielig, hij was zo aan het huilen :( pff :(

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo de zon schijnt, dat is in ieder geval prettig. Wij hebben een redelijke nacht gehad. Fles 21.00 / 02.00 / 05.30. ik teken ervoor. Meneer slaapt al de hele dag op een flesje van 09.30 na. Wat in te halen van de afgelopen dagen. Fysio ging goed gister. Ga voor Reece een speltafkussen aanschaffen voor zijn reflux en voorkeurshouding ben benieuwd of het werkt.

Slechte mama Joyce dat je hem nu huilend achterlaat...hihi grapje,geniet ervan vandaag.

Oh oh ik hoor hem.....doei

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

nu weer lekker terug bij je mannetje joyce.
    fijn zo'n oma, zou ze een goeie aan mij hebben ;)
    en uit logeren zou ik ook zeker nog te vroeg vinden hoor vind ik zelfs voor lisa nog te vroeg en die is al 4 ;)
    mijn meiden hebben dus nog nooit ergens anders geslapen en dat wil ik graag zo houden ;)

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, weer lekker terug bij je kleine mannetje. Was het goed gegaan bij oma?
    Laten logeren zou ik ook nog niet doen hoor zo klein nog en ze hebben nog zo weinig ritme. Tygo is pas 2x uit logeren geweest. De eerste keer was hij pas 2 maanden oud toen hadden we een bruiloft van mijn beste vriendin dus toen wa hij van 's ochtends 11 uur tot de volgende dag bij mijn moeder. Wat voelde ik me verschrikkelijk toen ik hem weg bracht.

Draagdoek ook al in gebruik. Heerlijk. Jens valt meestal ook meteen in slaap als hij in de doek gaat. En ik moet zeggen vind hett zelf ook heerlijk om dat lijfje zo leekker tegen me aan te hebben tijdens hett wandelen.

@Diddlemouse, Behalve dat ik ze nog te jong vind om zomaar ergens te slapen viind ik het ook gewoon niet nodig om me kinderen ergens anders te laten slapen als het niet nodig is. Soms kan het wel eens niet anders maar anders gebeurt het hier ook niet.

Morgen heb ik een babyshower bij een goede vriendin dus dat gaat weer een dolle boel worden :D Dus morgen is manlief alleen thuis met de jongens....kijken hoelang het duurd dat hij belt:D

@Kapedi, oh best een redelijk nachtje zo netjes. En vandaag ook goed gegaan verder? Helpen de medicijnen tegen de spruw een beetje?

Deel Deze Pagina