uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2601 Eevie, 23 jul 2012
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
    Nou ik zit er klaar voor maar ze wordt nog niet echt wakker. Kennelijk hebben we toch weer te veel gedaan en was ze overprikkeld. We kwamen na de bbq thuis en ze heeft alleen maar heel hard gehuild. Schone luier en voeden werkten even, maar verder alleen maar huilen. Maar weer in bad gedaan en toen was ze even rustiger. Uiteindelijk was ze echt uitgeput, maar duurde t nog n tijd voordat ze bij Eevieman in slaap viel.
    Ah ze is wakker; hij heeft haar verschoond. Mopke toch... Zo zielig als ze zo overstuur is.
    @ Joyce; slaapt hij nog of zit je ook te voeden?!
    @ Lin; ik snap m! Ik ga t na komende week proberen. Hopelijknpakt ze bij jou ook snel de fles.
    @ Jewe; klinkt gezellig!
    @ Diddl; ik kan t me ook voorstellen hoor, dat je ze liever thuis hebt. Zeker als ze nog jong zijn. T is alleen zielig, huilende kinders om 3 uur s nachts op kamp! Wij bellen eigenlijk nooit de ouders; meestal is onze troost genoeg. We doen ook altijd n bedritueel voort slapen ( in groep 5/6 hoor, want 7/8 vindt dat niet stoer, haha!!). We lopen alle kinderen langs, sommigen willen ingestopt worden of nog even n omhelzing, even vragen of ze een fijne dag hebben gehad en zeggen dat ze lekker gaan slapen. Dan lichten zo veel mogelijk uit, voorlezen, licht uit en slapen. Dan hebben ze al mogen keten hoor! De tweede avond wil altijd iedereen n knuffel, haha! We krijgen altijd van ouders terug dat ze t zo fijn vinden dat we daar aandacht aan schenken. T is ook nogal wat, met 60 man logeren! ;) Maar goed, als ze dan al ns ergens geslapen hebben, is t wel makkelijker.

@ bh, ik heb nog steeds G van mezelf, alleen is de omvang groter. Heb echt n fantastische bh van Mammae, zit heerlijk!!

2. Blays

Blays Niet meer actief

Ik mocht een uurtje later Eevie :D 4.00 uur was de kleine man wakker :D
    En nu helaas alweer 20 minuten...

Zielig hè als ze zo overstuur zijn. Had Benjamin laatst ook, je wil dan alles doen om ze te helpen maar ze hebben maar 1 uitlaatklep en dat is huilen. Hopelijk heeft ze nog wel een beetje lekker geslapen net.

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Fijn dat je n uurtje later mocht,'aar wel n Bertje jammer dat t daarna zo kort was!! Eevieman had weer n kruik in bed gelegd; ze heeft heerlijk liggen slapen! Nu weer voeden, dus dat is ook n mooie tijd. Tja t is jammer dat kindjes niet met n ritme geboren worden ;)
    J zit trouwens helemaal onder de pukkeltjes; schijnt van de borstvoeding te komen. Ziet er zo zielig uit! Ze heeft er geen last van, maar t is net alsof ze ziek is. En dan krijgt ze nog rode vlekken van warmte... :(

4. Blays

Blays Niet meer actief

#2604 Blays, 23 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2012
    Fijn dat de kruik heeft geholpen! :D
    Is ook wel heel lekker zo'n warm bedje ;)

Zielig hè die pukkeltjes! Heeft benjamin ook. Wel sneu dat ze et dan ook zo warm heeft dat ze daar ook vlekjes van krijgt.

Benjamin zwerft sinds gisteren door het bed heen, wordt steeds boven de deken wakker ;)

Er blehrt weer een monstertje door de babyfoon, even knuffelen.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    pukkels=baby acne vd hormonen is met + - 7 weken over (hier ook gehad)

eevie. de hoeveelheid is 150ml per 24 uur per kilo. dan moet jezelf even kijken wat de kleine wil aan aantal voedingen dan weet je hoeveel ml per keer.

lekkere n8 gehad! wel vanmorgen aan t huilen..

weegschaal is kapot gevallen. ga zo voor een bbq en een weegschaal bij de marskramer kijkren. even langs bartsmit voor n autostoel speeltje en boodschappen doen.

groetjes!

6. Blays

Blays Niet meer actief

Benjamin heeft al bijna 2 weken geloof ik al last van baby acne. Het trekt nu een beetje weg. In het begin was het zo erg, zijn hele gezichtje was rood en overal zaten kleine bultjes. Nu valt het gelukkig heeeeel erg mee en zie je nog maar een paar pukkeltjes.

Om 11 uur lekker wezen wandelen, in de hoop dat meneer in slaap zou vallen maar hij vond het vel te mooi buiten haha. Eenmaal thuis begon hij dan ook weer te huilen ;)
    Net maar weer een flesje gedaan (na 3 uur ipv 4) en hij heeft maar de helft opgedronken natuurlijk, pff. Maar zal ook wel door het warme weer komen.
    Het is echt heerlijk weer he :D

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ze zit nu tussen de 7&8 voedingen per dag, dus dan zou ze tussen 95 en 110ml moeten hebben?

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik weet niet wat ze weegt?

Je doet dan
    Gewicht ? x 150= ? : 8 voedingen= ? ml per voeding.

Met 5 kilo doe je dan bijvoorbeeld
    5x150=750ml per dag : (7of8) =

Kom je inderdaad ongeveer rond de 100ml per keer uit.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    pff ego.

kinderwagen duurt nog 2 weken! hij is alweer 1,5 week weg. straks is mn verlof voorbij heb ik m terug ofzo...zucht klote babypark!

*ego uit*

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ben idd van 5 kilo uitgegaan. Weet niet wat ze nu weegt. Vrijdag gaan we t horen! ;) ik hang dr zo ff in de draagdoek, dan kan ik t eten van vanavond voorbereiden. We gaan maar weer bbqen met dit weer.
    Wat balen dat de wagen er nog niet is. Wat was er mis mee??
    Wanneer moeten jullie weer gaan werken?

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Het is altijd een beetje tricky om dit soort sommetjes voor bv te gebruiken. Je geeft bv toch? Gewoon kijken wat ze opkan. Of ga je over op kv? Dan heb ik niks gezegd :p;)

Ik moet trouwens 9 sept weer werken, maar ik begin een week eerder :( Ik sta namelijk 9 september meteen weer voor een collegezaal met 50 studenten, dat moet ik voorbereiden dus. In mijn verlof :x (nee, ze kunnen het me niet verplichten, maar regelen dat ik vervanging heb voor die ene week kost mij meer tijd en gedoe dan het zelf doen ;)).

12. Blays

Blays Niet meer actief

Wat een gedoe zeg! Wat is er kapot aan? Hoop dat je hem straks wel helemaal goed terug hebt, en op tijd zodat je er nog even lekker van kan genieten!

@Werk, ik heb geen baan meer en geen recht op ww (om 2 weken die ik verplicht vrij moest nemen, wtf?) dus zal in de bijstand moeten, ik denk nl niet dat ik zo snel nog een baan kan vinden en oppas ofzo kan regelen ;)

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    wagen.
    de wielen voorin zwabberen enorm waardoor die instabiel is. heb er 1 week meegelopen zonder probleem en toen begon t...
    toen 1.5wk weggeweest naar de leverancier.. nog niet gemaakt. toen hadden we een leenwagen waar we niks mee konden. in de reiswieg stuiterde ze, de wagen paste niet normaal in de astra station laat staan in de aygo. er waren geen adaptors voor mn maxicosi dus gedoe. toen 2.5u ruzie gemaakt id winkel toen mn eagen nog steeds zwabberde. want ze zouden m weer opsturen. kreeg ik een splinternieuwe mouse wagen met adaptors voor maxicosi. die mouse past ook is aygo:)
    maar ging vandaag bellen... zou nog 2weken duren. maar was gebaseerd op niks want bellen hoe t ervoor stond kon niet..

werkte iemand van jullie niet in een baby winkel?
    klopt dat ze dit niet kunnen checken? ik wil gewoon weten of ie gemaakt kan worden namelijk...
    betreft de maxicosi mura 4

o werken 15/8 is mn verlof over maar heb nog vakantie tot 26/9:)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, wat balen zeg dat je kinderwagen nou nog niet gemaakt is. Vind het eigelijk niet kunnen dat het zo lang moet duren voor een artikel wat eigelijk nog nieuw is. Hebben ze je ook geen leenwagen aan geboden?

@Eevie, waarom maak je haar 's nachts wakker voor voeding? Ik zou d'r gewoon lekker zelf laten komen. Als je haar elke keer om 3 uur wakker gaat maken dan creeer je zelf een ritme en zal ze om die tijd blijven komen en gaat het nog heel lang duren voor ze gaat door slapen.

Hier ligt alles alweer op bed te slapen dus even lekker met een bakkie koffie in de tuin relaxen.
    Vanmiddag heeft Jens lekker heel de middag buiten in de tuin in de kinderwagen liggen slapen. En Tygo heeft lekker met de watertafel lopen kliederen.
    Morgen gaat Tygo met mijn ouders naar een pretpark dus ben alleen thuis met Jens. 's Middags moeten we naar het cb. Ben echt heel benieuwd hoeveel hij weegt nu.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, ik werkte in een babywinkel. En zeker wel dat ze kunnen checken hoe het ervoor staat. Welk merk wagen heb je?

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Jewe; ik maak haar niet meer wakker, ze komt nu zelf wel. Maar wat dat betreft is ze vrij constant, s ochtends komt ze sowieso meestal rond 6 uur.
    @ Joyce; wat valen van je baan. Wat voor iets deed je?

Ik begin pas 8 oktober weer. Die week 4 dagen werken en dan is t al weer herfstvakantie. Bizar! Dan ben ik bijna 5,5 maand vrij geweest. Pffff. Ben benieuwd hoe t dan is om te gaan werken!
    Ik ga idd fv geven, dus vandaar dat ik n rekensommetje nodig had.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ik heb een maxicosi mura 4.

ik heb wel een leenwagen maar vind het erg lang duren, ze past straks niet eens meer in de reiswieg als dit zo doorgaat. zal je zien is ie niet te maken moet ik straks wachten op levertijd voor n nieuw onderstel...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Reparatie bij maxi cosie is meestal 2 . Maar volgens mij is de werkplaats gesloten tijdens de bouwvak dus vrees het ergste voor je.

19. Blays

Blays Niet meer actief

Nou nou Benjamin slaapt al vanaf 19.00 uur!
    Ben benieuwd hoe lang hij door slaapt (zul je zien worrdt hij zo wakker haha ;))

@Eevie, was niet echt een geweldige baan hoor, was in een wasserij voor ziekenhuizen en verzorgingsinstanties. Kwam daar voor een vakantiebaan en mocht toen blijven. Maar omdat dus mijn cotract veranderde van vakantiekracht naar vaste medewerker moest ik 2 weken vrij nemen en daardoor krijg ik nu geen ww, zo stom.
    Maar wil toch straks verder met de fotografie dus ga me daar nu gewoon op focussen en zorgen dat ik zoveel mogelijk klaar heb daarvoor :)

@Lin, vind het idd heel lang duren zo. Volgens mij kunnen ze wel zien hoe het er voor staat hoor.

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En t is weer 3 uur!! ;) Ik probeer dr zo lang mogelijk te laten liggen, maar ze wordt toch zelf wakker. Dus de kruik weer in bed en dan hopen dat ze straks doorslaapt tot n uur of 6/7.
    @ Joyce; leuk, fotografie! Wel erg moeilijke sector lijkt mij.

Deel Deze Pagina