Hier ook wakker om 03.00 uur! En nog steeds want meneer ligt al wel in bed maar heeft de hik, dus dat wordt nog wat begint zo wel weer te brullen dat hij wakker is Fotografie is idd wel een lastige sector, je zal echt voor jezelf moeten beginnen en veel naamsbekendheid opbouwen en dus veel reclame maken.
Whahaha! Ze begint nu gewoon weer te pruttelen! Laat dr toch nog ff liggen, maar ze is al zo aan t zoeken en op dr handjes aan t sabbelen... En windjes aan t laten. Klein monstertje! @ Joyce; voor jezelf beginnen is erg moeilijk; je moet echt alles aanpakken. Lijkt me ook niet echt leuk...
Haha lief hè dat sabbelen op de handjes. Ik laat Benjamin ook vaak nog ff pruttelen, totdat hij laat merken lang genoeg gewacht te hebben En die windjes, haha daar lag mijn neefje gisteren helemaal dubbel om bij Benjamin. Iedere keer was het ff stil, laat meneer een scheet Ja lijkt me ook heel moeilijk, maar heb al een ondernemingsplan enzo gemaakt op school en tijdens mijn opleiding veel er over geleerd en via het UWV kun je geloof ik ook hulp krijgen bij het starten dus dat is wel fijn. Maar zal nu wel of alleen op locatie moeten of een pand gaan zoeken, want ik had eerst de studio thuis, maar dat is nu de babykamer geworden haha. Of we moeten uitbouwen
@Joyce, Je eigen bedrijfje in fotografie leuk zeg. Tygo is met mijn ouders naar koningin Julianatoren dus die heeft in elk gval al een leuke dag. Jens ligt op bed te slapen dus die zal wel weer pas om 11 uur wakker worden. Volgens mij heb ik het enigste slaapkopje hier. Hij slaapt van 23.00 uur tot 7.00 uur. En na de fles van 7.00 uur slaapt hij weer verder tot 11.00 uur. na de flessen van 's middags is hij een goed 1 1/2 uur wakker en gaat dan weer lekker slapen. Vanmiddag naar het CB ben echt heel benieuwd hoeveel hij weegt.
@jewe. ik heb ze gewoon nog een keer gebeld.. ze werken door tijdens de bouwvak maar wel met minder mensen. ze belt me vandaag/morgen terug of ie erbij zit...want er schijnen een aantal wagens terug te komen. heb jullie gelezen. maar had n huiluur hier dus moet echt even wassen en stofzuigen voor t straks helemaal niet te harden is!
Haha volgens mij ook Jewe! Heerlijk zo'n slaapkopje Benjamin heeft vannacht van 19.00 tot 03.00 geslapen. En wij maar wachten tot hij kwam voor de fles van 23.00 Hij is vanaf 07.00 alweer wakker en huilerig.. Alleen mama ligt lekker en niks anders punt uit haha. Maar vind het zo warm met de draagdoek! En de BB wil ik nog niet..
@joyce. is ie nog gaan slapen? vermoeiend hoor als ie niks wilt. @jewe. en wat woog je ventje? kinderwagen is onderweg uiterlijk het einde vd week heb ik m hopelijk is ie nu wel goed gemaakt. Lekker zn slaapkop. Hier was dat alleen in het begin ze krijgt nu wel wat meer patroon niet echt vaste tijden maar wel dat je kan zeggen 'savond na tussen 19.30-21 uur slaapt ze tot de volgende morgen muv de late en nacht voeding (die is vaak rond 22/23uur en 4uur) en 'morgens is ze heel wakker en ergens tussen 12-15 slaapt ze vaak 3 uurtjes. maar tijden verschillen wel nog erg. zo net ff mn volle emmer geleegd bij mn vriend. was t ff flink zat. vooral de bv kost zoveel energie en tijd. en echt alles komt op t moment mijn bordje behalve koken niet. ben gewoon moe en erg toe aan even iets voor mezelf.
@ Lin, fijn zeg dat je je kinderwagen eindelijk terug krijgt mag ook wel ondertussen! Hopelijk nu alles goed. En een knuf voor jou! @ Jewe, hoe heeft tygo het gehad vandaag? En hoe was het op het CB vandaag? Heerlijk zeg dat hij zo goed slaapt! @ Joyce, zo dat is ook lang geslapen zeg! Ik maak dr voor de fles van 22.00/23.00 wel altijd wakker eigenlijk. Ben bang dat ze anders om 1.00 en 4.00 komt. Alleen overdag dus ook fijn aan het rommelen geweest. Wij moesten vandaag ook naar het CB, ze weegt nu 4035 en is 55 cm
Jens weegt nu 4656 en 56cm. @lin, fijn dat je kinderwagen onderweg is. Hopelijk is hij nu goed. @diddlemouse, n is ook een lange dame of niet?
@Lin, hij sliep van 15.00 tot 19.00 en is nu nog steeds wakker na zijn fles van 19.00.. Pff.. Fijn dat je wagen toch nog zo snel terug komt! En geloof best dat je er ff doorheen zit. Praten helpt dan echt wel. Laatst ook gedaan hier, vriendlief helpt nu wel wat meer, die deed helemaal niets en verzon steeds dingen te doen zodat hij niets hoefde te doen qua verzorging. @Jewe en Diddlemouses, goed gegroeid dus! Ook lange kindjes hihi @Diddle, ik heb Benjamin 1x wakker gemaakt voor de fles van 23.00 en hij heeft toen de hele nacht rond gespookt, dat doe ik dus niet weer haha. Hij slaapt de laatste dagen erg goed snachts, heel blij mee. Nu overdag nog @Hier, Benjamin is nog steeds onrustig na zijn fles van 19.00. En dan begon onze buurman net ook nog stenen te slijpen in de tuin Benjamin moet eigenlijk om 23.00 weer een fles, maar kijk het ff aan. Hij dommelt steeds weg dus hoop eigenlijk dat hij zo lekker in slaap valt. Goede nacht allemaal
@ eevie, iedere 1,5 uur is idd wel vaak, hopelijk maakt ze nu een goede nacht. @ joyce, en kwam B nog zelf om 23.00? Noa is idd een lange slanke dame
Pff dat is idd vaak Eevie! Hopelijk slaapt ze nu lekker door! @Diddle, nee! Hij sliep weer door tot 03.00! Zijn ritme komt langzaam maar zeker weer terug! Ben zo blij haha. Nu moet hij de rust nog weer vinden en minder huilen en meer slapen hihi
Oh wauw, ik hoor nu voor t eerst pruttels!! Als ik haar echt goed geluid hoor maken moet ze eruit, want anders is ze meteen overstuur van de honger. Het zal de warmte wel geweest zijn. Ah daar hoor ik haar!!
Wat goed van J! Denk idd de warmte, ze zal het wel nodig gehad hebben hoop dat je nu nog lekker ligt te slapen. Ik ben me vast aan het voorbereiden op B's huilmomentje haha. Die begint om 6.30 en duurt tot een uur of 11. Als het niet langer is
Hoera, ze is nu pas weer wakker! Heerlijk. Het was een zware avond waarin ik de bv weer vervloekt heb, maar wat n nacht!!
Hahaha schijnbeweging Wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Hier een overstuur mannetje, hij moest vanochtend heel veel spugen Ligt nu lekker tegen mama aan te dutten
Wow goede nachtjes! Hier ook! Ze heeft doorgeslapen!! 00:00-06.15! Toen een uur wakker en ze ging weer slapen en slaapt nog! even heel trots Knap jezelf ook gelijk van op zeg. Hier een bol dametje Flesje lukte gisteren weer niet. Heb mn vraag op t forum bij de lactatiekundige gezet. Misschien weet die nog wat want heb alle algemene tips al gehad... O ik heb zo raar gedroomd. Ik zat op mn werk op een vervangende afdeling waar ik helemaal niet meer heen hoef. Maar ik moest toch. N was nog niet ad fles en ik moest werken en kreeg gelijk een berg werk terwijl ik niet eens even bij kon lezen mn mail kon fiksen en van alles regelen (wat je moet doen je eerste dagen is toetsen aanvragen). Ik ging huilen en overstuur en maakte me heel erg zorgen over N en het drinken. Zucht* gelukkig maar een droom. @joyce. Nog 50 minuten dan is ie stil(?)(!) Veel drinken komt door het warme weer trouwens. Hier ook! Fijne zonnige dag!
@Lin, Yaay ook goed geslapen! De kindjes doen het goed! En wat een nare droom. Je maakt je onbewust misschien toch nog erge zorgen over N als je straks weer gaat werken. B sliep om 10.00 uur al! Wel tegen mij aan, maar hij sliep! Hij is nu trouwens alweer wakker, hoor gebrul door de babyfoon en zie armpjes rondvliegen haha