Pffff.... J is al de hele dag huilerig en wil iedere 2 uur weer drinken. Erg vermoeiend. Nu slaapt ze even, ben bang me te bewegen want dan gaat ze vast weer huilen. Vind dit echt moeilijk. Volgende week gaat Eevieman weer werken, zie daar toch wel tegenop. Ik ben dan nog 2 maanden thuis. Alleen... Zo voelt dat nu. Dadelijk kan ik t niet... Ze heeft ook nog geen ritme, dat maakt de dag zo onvoorspelbaar... Sorry ik zit te klagen. Xxi
Ze zal vast last hebben van de warmte. Hier gaat alles al als vanzelf, maar vriendlief was dan ook al na 4 dagen alweer aan het werk, en er is hier wel een ritme (het komt weer terug! Yes!) maar Benjamin is ook de hele dag wakker. Vandaag gelukkig stil, maar vaak ook vrijwel de hele dag erg huilerig. Het is even wennen alleen, en soms heel vermoeiend en stressen, maar als ik jou zo hoor over je vriend zal hij je vast heel goed helpen zodra hij weer thuis is van z'n werk
@eevie, komt echt goed meid. Vak gaat de dag nog beter als de man weer is werken. Je kunt dan lekker je eigen ritme volgen endan volgt die kleine vanzelf.
Hier ook een super nacht gehad! Heb gewoon 7 uur kunnen slapen Wel een flesje gehad om 2.30 maar binnen het uur lag ze weer op bed! Heerlijk! daar knapt een mesn van op @ Evie, he niet zo onzeker! Tuurlijk kan jij het zelf ook, je zult zien dat je er zo aan gewend bent. En je bent niet alleen, je bent samen met je meisje en idd je mannetje zal jou nog genoeg helpen na zn werk. Nog even een fotootje van mijn trots <3 Bekijk bijlage 262596
@diddlemouse, wat een mooie foto zeg. Daar mag je zeker trots op zijn op drie van die prachtige dochters.
Thanks meiden... Je kunt zo lang bezig zijn met zwanger raken en hè voorbereiden op de komst van je kindje, maar als t er dan eenmaal is dan voelt t soms net alsof je niks weet. T zal ook vast wel goed komen. Ik vind t altijd jammer als onze vakantie samen afgelopen is! J heeft trouwens om 21.15 voor t laatst gedronken en komt nu weer. Ze was beneden in m'n armen in slaap gevallen en is zonder te pruttelen boven in dr wieg verder gegaan. En t is nog wel zo warm boven! Hopelijk slaapt ze dadelijk ook weer verder!! @diddl; wat n mooie meiden!!
@Diddle, wat een prachtige foto van een stel prachtige meiden! Mag je zeker trots op zijn! @Eevie, het komt allemaal goed, echt waar. Je doet het nu al super! @Hier, net pas een voeding gehad! Benjamin heeft een uur langer geslapen Moest hem wel eerst 2 uur lang in slaap wiegen omdat hij zo'n last had van de warmte (lekker om dan tegen je bezwete mama aan te willen liggen haha), maar hij werd pas om 03.55 wakker!
@Joyce, Lekker een uurtje langer geslapen lekker hoor. @Eevie, Soms zou het wel eens makkelijk zijn als ze de handleiding zouden bijvoegen he bij de geboorte. Hier een minder nachtje gehad en dat lag niet aan Jens of aan Tygo maar meer aan de verschrikkelijke hitte op zolder. Het is heel snel warm daar dus zit er serieus aan te denken om een airco te laten plaatsen. Jens heeft gewoon tot half 8 door geslapen ipv 7 uur. Manlief werkt vandaag maar lekker een half dagje dus vanmiddag gaan we lekker naar de Tilburgse kermis.
Met deze warmte naar de kermis?! Jij durft! Hier weer n goede dag; J drinkt wel vaker ivm de warmte, maar ze is wel tevreden. Die handleiding zou heel fijn zijn, maar ik denk dat de onzekerheid toch blijft, haha! Je wil t gewoon zó goed doen.
Tilburgse kermis was erg gezellig. Tygo had de tijd van zijn leven. Het was gelukkig niet zo heel druk dus het was goed te lopen. Op sommige stukken stond wel een koel briesje dus dat was wel lekker.
Waaaaaaahhhh!!! Ze heeft doorgeslapen!! Om 23.00 had ze dr laatste voeding en ze wordt nu pas wakker!! Wauw! M'n bed is wel nat, want ik lek maar wauw! Hopelijk is ze dadelijk niet overstuur van de honger! Oh mijn knappe kleine ding....
Wat goed Eevie! Wat zullen jullie lekker hebben geslapen haha Jewe, fijn dat het dagje kermis leuk was! Gelukkig ook niet zo druk, is altijd fijner. Hier, Benjamin heeft veel last van de warmte. Gisteren bijna de hele dag geslapen en savonds dus wakker. Net pas om half 5 wakker geworden ipv om 3 uur. Hele tijd huilen, zo zielig. Hij ligt nu net weer te slapen. Mijn vader komt zo de tuin doen haha dat onkruid hier is echt erg. En vanmiddag komt een vriendinnetje langs Weten jullie trouwens wanneer baby's hun echte oog kleur hebben? Lees heel veel verschillende dingen op internet (van 3 weken tot 2 jaar dus nogal ruim haha)
Gelukkig vandaag de laatste echt warme dag Joyce!! Onkruid wieden met 31 graden?! Poeh! J heeft ook echt last van de warmte; ze drinkt veel en sliep gisteren ook de halve dag. Wij hebben wel lekker geslapen. Schrok er wel van; ben echt eerst gaan kijken of t nog wel goed ging!! Vanmiddag naar het CB.
@eevie, wat goed! Lekker hoor. hopelijk houd ze deze traditie erin. Ik zit nu even lekker bij de kapper. Tygo is zwemmen op het kdv en Jens heb ik even bij opa en oma gelaten. die knipbeurt is echt nodig zeg maar.
Hier ook een doorslaper gehad. van 00.15-07.00! eergisteren ook al gaat wel ok zo O kapper, dat ga ik dinsdag doen ben 14 weken al niet geweest.. succes met t onkruid!
Heerlijk Jewe! Even mamatijd. Mijn haar mag ook wel geknipt worden, maar dat doe ik pas als ik weer ga werken. Nu kan t vast en dan is t daar te kort voor.
o ogen.. hier waren ze donkerblauw toen grijsblauw en nu worden ze steeds lichter en ik dacht zelf dat t wel tot 6 maanden kon veranderen..
Dat kan nog na jaren veranderen hoor. Zoon van mijn vriendin had tot zijn 2e blauwe ogen, nu prachtig donkerbruin, pas overtuigend bruin toen hij ruim 3 was. Mijn dochter had donkerblauwe ogen (zoals elke baby), en daar komt steeds meer grijs en groen doorheen. Haar ogen zijn steeds lichter geworden eigenlijk. Ik zie de verandering pas echt nu ze 2 is!
Hi, Ik leef nog hoor, afgelopen 5 dagen naar het strand geweest dus haast niet thuis geweest, ik ga het weekend de laatste 8 pagina s lezen. doei doei