uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De ogen van J worden ook steeds lichter. Ze mogen van mij ook zo donkerblauw blijven. Zó mooi!! Maar ze zal blauwe ogen hebben; dat hebben wij ook.
    Onze prinses doet t goed; een 10 van t CB! Ze weegt nu 4700 gram en is 55cm. Ze heeft n kleine aardbeivlek op dr rug en n ooievaarsbeetje op dr oor. Vandaar dat ze te laat was; de ooievaar heeft haar te lang vast gehouden! ;) Verder alles top. Was n vriendelijke arts. Ze zei over t stoppen met bv dat wij ook nog n leven hebben en dat fv t wel makkelijker maakt ;) Prima om te stoppen als ik de ochtend en avond nog houd. Voelt fijn!

2. Blays

Blays Niet meer actief

@kapedi, oh heerlijk! Ik wil ook heel graag nog een keer naar het strand maar dat is hier niet zo dichtbij ;) Ongeveer 2 uur rijden haha

@Eevie, fijn dat je zo'n aardige arts had! Hier ook een hele fijne gelukkig. Gelukkig is het straks niet meer zo warm!

@Onkruid, mijn vader heeft zo'n bosmaaier iets, dus die haal zo alles weg hihi. De tuin was weer zomerproof in een half uurtje :D

@Ogen, Benjamin had hele donkerblauwe ogen, die worden nu heel iets lichter en er komt een beetje groen aan de binnenkant door. Lijken nu heel veel op papa's ogen, die heeft precies hetzelfde alleen heel iets lichter blauw. Ik heb bruin/groene ogen dus ben heel benieuwd. Hoop dat hij die mooie blauwe ogen blijft houden! :D

@Doorslapen, al wel moe vanaf 19.00 maar werd steeds wakker en van +- 21.30 tot 4.30 geslapen.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    even ego.
    wagen opgehaald maar was nog steeds aan het zwabberen.. dus lopen bellen en doen. kort gezegd na een hoop gezeik krijgen we over 2 weken een nieuw onderstel! zucht..

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hè Lin wat balen. Kun je niet gewoon n andere wagen kiezen? Zou geen vertrouwen meer hebben in deze wagen.

Vraagje; welke fv gebruiken jullie? En gebruikt iemand hypo allergeen? Wij hebben nl veel kans op allergieën.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, wow wat goed zeg, heerlijk!!!!
    Fijn je meisje helemala goedgekeurd!
    Hier ook een aardbeivlekje op dr rug en een ooievaarsbeetje op dr ooglid!
    Fijn dat je een fijne arts hebt. Je hoort zo vaak gezeik over het CB, hier zijn ze ook heel relaxed.

Ik gebruik de H.A. voeding van nutrilon.

@ Lin, ohh bij jou ook al zo'n lekker nachtje!
    * is lichtelijk jaloers ;)*
    Pff schiet dus echt niet op met je wagen!

Gister met Lot naar de neuroloog geweest.
    Die was niet tevreden over dr.
    Hij had dr vorige x de tijd gegeven om zich te ontwikkelen maar hij vind dat dat niet voldoende gebeurt is.
    Ze loopt natuurlijk nog als een kindje wat net leert lopen dus dat was niet positief.
    Ook viel het hem tegen dat ze nog niet kan rennen.
    Ze loopt zeker een jaar achter en dat verschil had ze al moeten inlopen eigenlijk.
    Hij wil nu toch een MRI-scan maken om te kijken of dr spieren goed aangestuurd worden.
    Dit moet onder volledige narcose gebeuren.

Hij vond dr ook nog extreem flexibel in dr gewrichten. Je kan haar beentje echt bewegen in dr knie, kan ik niet goed uitleggen maar bij Lisa gaat dat idd niet.

Voor de MRI-scan zit wel een flinke wachttijd dus dat horen we nog.

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @diddl; wat balen dat hij niet tevreden was. Weet je hoe t komt dat ze achterloopt? (misschien heb je t al ns verteld hoor?!) Is er ook iets wat ze kunnen doen aan de achterstand of is dat afhankelijk van de MRI?
    Zit er veel verschil in de h.a. Voedingen? Ik mort trouwens flesjes van 120/4 maken. Lijkt me zo veel! Ik ga t morgen proberen.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jammer, toch weer n voeding! Maar goed, dat is niet zo erg.

8. Blays

Blays Niet meer actief

Hier om 4.30 weer wakker! Worden straks hOpelijk langere nachtjes als meneertje wel weer om 19.00 in slaap kan vallen als het minder warm is :D

@Eevie, wij gebruiken gewoon de kruidvat eigen merk voeding, de standaard. Hebben eerst wel de ha gebruikt toen we overgingen op fv maar wij hebben geen allergieën dus konden gewoon over op de standaard.
    En 120/4 is normaal hoor hihi. Het lijkt veel maar zoveel drinkt ze nu misschien ook wel uit jou borst :D Benjamin krijgt sinds een paar dagen 150/5 maar drinkt die niet altijd helemaal leeg. Maar soms heeft hij aan 120/4 gewoon lang niet genoeg.

@Lin, balen zeg! Kun je geen andere wagen nemen? Zou er idd geen vertrouwen meer in hebben..

@Diddle, jeetje wat jammer dat hij niet tevreden was dat ze niet snel genoeg ontwikkeld. Hopelijk kun je toch een beetje op tijd die mri maken, dan weet je misschien waardoor het komt. Wel vervelend dat dat onder narcose moet, hou ik zelf niet zo van :(

@Hier, Heerlijk hè even die regen :D heb lekker de ramen open staan en ff afkoelen :D

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

jaaa, hier voor het eerst doorgeslapen!
    23.00 - 5.00, kleine kanjer!!!
    en dat terwijl ik gister dehele dag onderweg ben geweest en ze de juist de hele dag in de kinderwagen geslapen heeft.

noa krijgt ook 120+4 maar daar laat ze vaak nog wat van over.
    (al merk ik nu dat ik best een 150+5 had kunnen geven na zo'n nacht)

@ eevie, lot heeft een hele zwakke spierspanning. ze is hypermobiel (extreem enig) waardoor het haar allemaal meer moeite kost. maar uit de mri moet blijken of er meer aan de hand is.

de h.a. voeding schijnt wat lichter teijn en minder te verzadigen. maar zou toch zeker voor die gaan als er allergieen voorkomen.

@ joyce, ik hou ook niet van narcoses...
    ik ben mn paard verloren tijdens een narcose, ik weet wel dat een kind geen paard is maar toch....

sorry dat ik zonder hoofdletters typ maar zit even niet handig met noa.

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat goed dat er weer 2 lang geslapen hebben! J kwam toch weer om de 3 uur, maar wie weet gaat ze langzaamaan doorslapen.

Nog n vraag; welke fles gebruiken jullie, die niet te snel loopt? Ik heb nu n Aventfles, maar weet niet of die te snel gaat. Gekolfde voeding doet ze er prima mee.

@ Diddl; ik ben benieuwd wat er ui de MRI komt. Hypermobiliteit is echt niet fijn, dan kan er toch ook van alles makkelijk uit de kom schieten?

@ Joyce; heerlijk he die regen! Wij hebben alles open gezet! Gelukkig is ons huis beneden erg koel, dus kunnen we daar lekker zitten. Hopelijk sis de kleine man vandaag uitgerust na zo'n goede nacht!

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo heb weer een beetje bijgelezen ;)

@Lin; Wat een gedoe met je wagen. Hoop dat ze je een beetje tegemoet kunnen komen, je hebt er een hoop geklooi van gehad.
    @Diddle; Jeetje, had je het verwacht van je kleine meid. Volledige narcose is ook wel heftig voor zo n kleintje toch?

@Kleur ogen: Reece zijn ogen worden steeds lichter, ik heb hele lichtblauwe ogen en Ryan ook dus ben benieuwd hoe het gaat worden.
    @Doorslapen; Hij doet het aardig, na zijn urenlange huilbuien in de avond van half 7 tot half tien valt hij meestal om 22.00 in slaap tot nu een uur of 4 en dan komt ie om 8 uur weer.

@Hier; Reece heeft nog steeds spruw dus maandag naar mijn eigen arts , die was op vakantie. Loop ook nog steeds bij de fysio...Gaat wel goed. Heb allemaal tips voor zijn voorkeurshouding. Volgende week ook medicijnen bespreken voor de reflux, het lijkt erger te worden dus moeten nu wel actie ondernemen.

@Voeding; Hij krijgt friso voor hongerige baby`s met jbpm en zit inmiddels op 150+5, soms 5 voedingen en soms 6.

Volgens mij heb ik het belangrijkste nu wel weer gehad haha, deze week wordt het minder weer dus zal jullie niet verwaarlozen.

Tot snel

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Fles; heb nu de dr brown flessen met speen 2, maar dat laatste komt doordat ik jbpm toevoeg.

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De eerste fv zit erin!! Gewoon met n kleine Aventfles. Ze heeft 95ml gedronken. Ze deed er wel lang over, want ze viel steeds in slaap! Nu tukt ze nog steeds, maar van mij mag ze wel wakker worden. Heb volle boobs, haha!!
    @Kapedi; die spruw is hardnekkig?!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wagen. nou dit is gewoon een foute wagen. mn neefje heeft dezelfde en die is prima. verder zijn we zelf lang en kan deze duwstang wat hoger en hij is klein opvouwbaar dus past ook in onze 2e auto de toyota aygo. het is echt een fijne wagen de maxicosi mura 4 maar dr zit gewoon een fout in de wielen. schijnt dat meer mura;s en musty's dat hebben. ik wil die met goede wielen:)
    Wat betekenen die 150/4? 150 ml in 4 voedingen? of wat is dat?

@Diddlm.
    Spannend van je dochter lijkt me zo moeilijk als er iets niet goed is? maak me nu al zo snel zorgen en dan zit je met een wachtlijst. Bleh.
    Ja gaat goed met de nachtjes:) wel heel fijn.
    O ik lees bij jou ook! super:D

@eevie. ik heb gewoon normale kruidvat voeding staan. mocht dat niet goed gaan kan ik altijd nog overstappen. Je hebt een website waar je prijzen en inhoud van de voedingen kan vergelijken. Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs
    ik zou die avent gewoon houden als die goed gaat je kan altijd nog een ander speentje erop zetten met een groter of kleiner gaatje als je merkt dat t anders moet. Hier ook avent (inmiddels ook al andere merken maar dat werkt niet)

@kapedi. bah wat een gedoe zeg. hopelijk kunnen ze wat betekenen.

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow ze hebben bij de c1000 bij 3 flessen robijn wasverzachter nu een robijntje beertje (die witte vd reclame) gratis.
    Echt te lief!

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Lin, 120/4 is (voor mij in ieder geval!) 120ml en 4 schepjes.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, Het is een veel voorkomende klacht van de mura4. Gelukkig krijg je een nieuw onderstel daan zou het eindelijk opgelost moeten zijn.

@Eevie, Hier ook de kruidvat standaard en bij ons komen er ook allergien in de familie voor. Als ik merk dat hij er last van zou krijgen stap ik wel over maar wil het niet al bij voorbaat doen.
    150+5 klopt wel ongeveer. Ligt aan het gewicht van je kindje en hoeveel flessen je geeft. Met bv kun je zoveel geven als je kindje wil maar bij fv niet. 100ccx gewicht van je kindje en dat deel je door het aantal flessen dat je geeft. En als ze de fles niet helemaal leeg drinkt is het ook ok net als bij bv. Genoeg is genoeg.

@Diddlemouse, jeetje heftig zeg voor je meisje. Heel veel sterkte.

@Kleur ogen, Tygo heeft blauwe ogen en Jens heeft tot nu toe ook net als papa en mama dus ik denk dat die van hem ook blauw blijven.

@Kapedi, Jeetje het is wel hardnekkig die spruw zeg. Hopelijk is hij er snel vanaf. Groeit hij verder wel goed?

Hier vandaag op pad geweest voor een nieuwe auto. We hadden nog een vw polo en die werd nu toch echt te klein met 2 kids. Dus we hebben nu een Skoda Octavia stationwagen gekocht. Lekker burgerlijk nu alleen nog een blonde labrador en het plaatje is compleet ;):D Kan niet wachten tot we hem mogen ophalen. Gelukkig voor mij zitten er parkeersensoren in :D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    haha bij mij ook :D

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ jewe, hihi hier een opel astra station (met parkeersensoren, ideaal ;))
    en een bruine labrador, is dat ook goed?

@ kapedi, jeetje nogsteeds spruw balen zeg.
    en reflux, hopelijk heb je de medicijnen snel.

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddle, nee hou ook echt niet van narcoses. Al helemaal niet bij jonge kinderen. En geloof graag dat je er nu meer bang voor bent door wat er met je paard is gebeurd, je kan het idd niet vergelijken maar toch, zo'n groot en sterk dier...
    Weet je ook waarom ze onder narcose moet? Omdat ze anders niet blijft liggen?

@Eevie, ja heerlijk die regen! Hier ook alles los gehad en heerlijk afgekoeld! En de kleine man was lekker rustig vandaag, heerlljk :D Heeft zelfs na elke voeding een uur geslapen ipv wakker te zijn hihi

@Kapedi, wat balen van de spruw zeg. En de reflux die erger wordt, pff. Hopelijk is Reece van beiden snel af meid.
    En wat voor oefeningen moet je doen voor de voorkeurshouding? Ik merk dan Benjamin ook veel op 1 kant ligt, en hang zo af en toe zijn Nijntje muziek knuffeltje aan de andere kant van het bedje, dan kijkt hij daar naar en valt hij zo in slaap.

@Lin, hopelijk heb je straks je wagen met goede wielen :D
    En die 120/4 en 150/5 etc is het aantal ml water en schepjes voeding ;)

@Jewe, Lekker een nieuwe, ruimere auto! :D Wij zijn ook super blij met de Polo Station die we laatst gekocht hebben! heerlijk al die ruimte :D
    Oh en parkeersensoren, handig! Ik moet nog steeds een keer mijn rijbewijs halen ;) Ben nu zo aan huis gebonden, of het inieminie winkelcentrum met 3 supermarkten en 1 drogist ;) Is ook niet wat haha

@Ogen, oooh jullie hebben dus allemaal van die mooie blauwe ogen lees ik wel! :p Jaloers! Die van mijn zijn saai bruin en worden soms ineens heel groen ;) Mijn vriend heeft wel mooie blauwe ogen met een beetje groen, hoop dat Benjamin die ook krijgt hihi vind dat zo mooi, blauwe ogen <3

@Fles, hier Difrax S, heb wel de Avent geprobeerd maar dronk niet fijn hier. Zoog steeds vacuüm.

@Hier, vandaag de Baby doos van Prenatal opgehaald :D Zat alleen niet veel bijzonders in haha. Vond de Blije doos dan denk ik leuker ;)
    Morgen visite van mijn zwager en volgende week heeft mijn vriend onverwachts een weekje vakantie! Zou hij eigenlijk pas over 3 weken hebben, dus heel fijn nu :)

Deel Deze Pagina