uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Netjes Joyce, iedere 4 uur. J komt nog iedere 3 uur! Oh lenen de buren de auto?! Ach die snappen dat toch wel? En daarnaast is het jullie auto.
    Ja ik denk dat ze dat gezegd heeft tegen papa. Mopke... Na de volgende voeding ga ik naar de supermarkt wandelen. Ah ze wordt wakker, precies op schema! ;)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @eevie, ah wat lief. Meisjes zijn meestal papa kindjes he.

@joyce, neem aan dat ze dat wel begrijpen en anders maar niet. Jullie kleine is belangrijker. Ze moeten al blij zijn dat ze de auto mogen lenen. Dat zou ik al niet eens doen. Ben je niet bang dat er iets mee gebeurd?

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ja echt heel goed elke 4 uur, ben trots op m'n mannetje :D
    Maar elke 3 uur met bv vind ik ook heel knap hoor!

Ja die snappen het wel, zij hebben zelf ook een kleine van 1,5 dus die kunnen zij dat wel voorstellen gelukkig.

Alles was gelukkig helemaal goed met Benjamin. Hij had een kleine babyvirus dat zich uitte in uitslag. Goed de temperatuur in de gaten houden en het moest met een weekje weg zijn.
    Ben zo opgelucht hihi :) de arts vond hem een mooi stippeltjespatroon op z'n buik hebben haha. Hij heeft zelfs nog even gespeeld met hem ;)

Ja zo dacht ik er ook over Jewe! Het is toch ook mijn auto.
    Ergens ben ik daar wel bang voor hoor! Ik zou het ook niet zo snel hebben gedaan, maar mijn vriend is te lief en zegt altijd gelijk ja.

Oh er huilt een knuffelmonster boven, maar even in de draagdoek doen ;)

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Fijn dat t niks is Joyce!!
    Hier gaat t goed. Ben vanmorgen lekker naar de supermarkt gewandeld met de wagen. Toen n flesvoeding en nu ligt ze al n uur te tukken in de wagen. Ze ligt te dromen; dan piept ze zo zielig!
    Oh t regent. Moet naar boven rennen om de ramen dicht te doen!! Xx

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    zo te lezen gaat t goed met iedereen:)

auto uitlenen.. ben ik ook niet van:)

hier de eerste prikjes gehad.. vond t zo zielig en ze heeft nog nooit zo hard gehuild.. nu wil ze al1 maar bij me liggen.
    goed gegroeid trlouwens 5760gr en 58cm
    4 weken terug was t 4735 en 53cm
    geboren met 3330!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hè bah prikjes. J moet ze ook over 4 weken, ben blij dat Eevieman mee gaat. Vind dat zo zielig! En ze kan tegenwoordig heel hard huilen! ;) Soms ligt ze te slapen en dan opeens begint ze keihard te huilen. Moet dan ook echt getroost worden, en als ze rustig is slaapt ze weer door. Heeft dr ogen dan niet open gedaan!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ja dat doet n ook weleens. en dit huilen was een 10voud daarvan! echt zo sneu.

Pff mag ik even advies?

zondag waren we daar, amper binnen trekt ze n al bijna uit dr maxicosi. Gelijk vragen"mag ik er?" joh we zijn nog niet weg.
    Gaf de vriend van mn moeder nog de opmerking dat ze amper geslapen had die nacht omdat dr kleindochter kwam... (ik geloof het nog ook)

Echt een beetje vervelend. maar vandaag had ze me 2 keer gebeld voicemail (ik denk dr is brand ofzo).
    Dus ik bel terug. Ja dat er bij haar in het zwembad op die en die dagen babyzwemmen was en dat we dat dan samen konden gaan doen. (ze woont 35km verderop). Had ze het al steeds over in mn zwangerschap en toen aangegeven dat ze even een beetje rustig moest doen.
    Dus ik zeg:"nou als er gezwommen wordt doen we dat met zn 3tjes en niet met oma dat komt later wel. (ze is 8 weken kom op he)...
    Zegt ze, ja maar dat is nooit in het weekend en dan kan n (mn vriend) toch niet mee. Dus ik weer nou dr is echt wel wat in het weekend maar wat jij wil gaan we niet doen. Zucht!!!
    Is het niet genoeg dat ze al 1 dag gaat oppassen in de week? Ik wordt er een beetje stapel gek van haar
    We gaan trouwens dan op zondag morgen met vrienden van ons zwemmen. Die hebben 2 kinderen en 1 onderweg en een heel leuk zwembad voor kinderen tm 4 jaar is dat dan 's morgens (extra warm water) maar ik heb helemaal geen zin om haar alles te vertellen dus heb dat ook niet gedaan.

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo net terug van een dagje ziekenhuis met reece, heb eindelijk medicijnen tegen de reflux. Nu duimen dat het snel werkt. Moet ook meer jbpm toevoegen aan de voeding, maar dan kan ik mijn dr brown flessen niet meer gebruiken. Waar kan je de born free flessen kopen?

@Joyce; Fietsen met de beentje, maar dan de beentje aan de onderkant vastpakken en een voor een tegen zijn buikje drukken en allebei de beentje vastpakken en tegen zijn buikje drukken en dan naar links en naar recht. dit is om de romp te verlengen. Ook doen we een oogspelletje....voorkeurskantje afdekken met je hand en stimuleren naar de andere kant te kijken zonder dat je tegen zijn hoofd duwt.

Hoe was je dag Eevie zo alleen?

Heb wel alles gelezen maar was een chaotisch dagje dus de rest houden jullie van me tegoed.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, is de rest van de dag ook goed gegan? Vast wel he!
    Zie je er nu minder tegenop omm alleen te zijn?

@ Joyce, pff niet handig allemaal van je vriend.
    Fijn dat het meeviel met B. bij de ha.

@ Lin, ach zo sneu he die prikjes.
    Flinke meid al hoor!!
    Vervelend zo'n opdringerige moeder, vind het wel super dat je er nu al gewoon wat van zegt! Hoop voor je dat het goed gaat met die dag oppassen (is hier helemaal verkeerd gegaan dus ik zou er niet meer aan moeten denken..)

@ Kapedi, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Joyce; hoe is t nu met b??
    @ Lin; poeh lastig, zo'n sm! Tja, wat kun je doen? Ik denk dat het geel goed is dat je nee zegt. Ik zou ook gewoon aangeven dat ze echt wel n keer met jullie mee kan gaan zwemmen, maar dat je geen babyzwemmen gaat doen. En blijven aangeven dat je rust wilt voor n!
    @ Kapedi; Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

T ging helemaal goed vandaag; J was ontzettend lief. Ze heeft veel geslapen en was tevreden als ze wakker was. Geeft de burger moed!!

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks meiden.

@didlm. in welke zin verkeerd? En hoe heb je het dan nu geregeld?

@hier. drama! 38 graden koorts alleen maar gillen en echt huilen met tranen. Zit nu paracetamol in gaat t iets beter mee maar vind het maar zielig! (dus even een korte reactie van mij)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, ach gossie zo klein en nu al zo ziek. Tygo heeft gelukkig nooit geen last gehad van zijn prikjes hopelijk heeft Jens het ook niet.
    Sterkte en beterschap voor je prulleke.
    Babyzwemmen met je sm...eh hoe komt ze erbij? Goed dat je meteen je grenzen aan geeft en duidelijk nee zegt als je ergens niet mee eens bent.

@Eevie, Tuurlijk ging het goed vandaag. Als mama doe je het altijd goed ;)

@Kapedi, Fijn dat je nu eindelijk de medicijnen hebt gekregen die hij nodig heeft. Hopelijk slaat het snel aan. Ik haal de Born Free flessen bij Babyplanet maar die zijn precies hetzelfde als de dokterbrown. Alleen zijn het brede flessen. De drbrown flessen hebben ook een speciale papspeen voor hele dikke voeding: de Ycut speen.

@Joyce, Gelukkig dat het mee viel met de plekjes.

Hier weinig nieuws eigelijk. Alles gaat zijn gangetje. We zitten gewoon lekker in ons ritme. Lekker saai dus!

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mmmm n voeding om 02.15?? Ok! Hopelijk slaapt ze tot minimaal 6 uur door!!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ eevie, hopelijk maakt ze na de fles van 2.15 een lang slaapje dan!

@ jewe, heerlijk toch lekker van genieten!

@ lin, wat sneu dat ze er zo,n last van heeft, sterkte.
    En ik pb je even ;)

Hier weer geslapen van 23.00-4.30 netjes dus.

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Helaas, alwéér wakker... En ook echt honger; ze valt m'n borst nog net niet aan!
    @diddl; ik geef nog bv maar bouw t nu af. Was t s nachts maar n fles; ze lijkt daarna langer te slapen!
    @jewe; ik wil ook n ritme!! ;)

Ik heb nu voeding 3 vervangen (12.00 uur) en straks nummer 5 of 6 (rond 18.00). Dus idd zo ongeveer om en om zoals Lin geloof ik zei.

Nou ik ga nog even slapen totdat Eevieman eruit mort!

16. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi, fijn nu eindelijk medicijnen of de reflux! Hopelijk slaat het snel aan! Helpen die oefeningen een beetje? Apart dat je zo z'n romp kan verlengen hè.

@Eevie, super dat alles goed is gegaan! Zie je wel dat je het wel kan ;)

@Lin, heh bah prikjes. Beterschap met je moppie.
    En goed van je dat je nu al zo duidelijk nee zegt!

@Jewe, heerlijk toch zo lekker in het ritme :D hier begint het ook weer terug te komen, alleen doorslapen is wat korter dus hop dat dat ook snel weer op de 8 uur zit dan is het ritme weer helemaal terug.

@Hier, vlekjes lijken al te vervagen in z'n gezicht de rest is nog wel duidelijk te zien. Alleen als hij zich opwindt worden ze weer heel rood haha. Hij is ook alweer iets rustiger en heeft gisteren alweer 2 flesjes helemaal leeggedronken en net 1 bijna dus het gaat al iets beter!
    Gisteren ook visite gehad van een klasgenootje van het vmbo nog, al 7 jaar ofzo niet gezien! Heeft nu ook een kleine van 6 maand, wat een verschil dan zeg met dit kleine poppetje. Maar wat een heerlijk ventje. Bij elk hapje uit het potje zegtie hmmmm.. haha zo lief!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo goede morgen.

@didlmouse. Thanks:)

@Joyce. wat goed dat t ritme weer beter gaat worden.

@Jewe. ja mn moeder wil dat. ik snap het niet ze is echt zo pucherig met van alles wordt er gek van.

@Eevie. o wat goed dat je fv goed gaat. heb je veel pijn/stuwing? ik wil ook afbouwen maar ze waren gisteren op het cb vrij duidelijk. "sommige baby's doen het gewoon echt niet". Ik hoop dat deze pauze week geholpen heeft. even wachten tot n zich weer zichzelf voelt en dan met fv proberen ipv gekolfde voeding.. zucht ik wilde helemaal niet zolang bv geven!:(

Hier gelukkig een goede nacht gehad. Dankzij de paracetamol! Vanmorgen vroeg was het nog 37.4 en nu 37.2 dus flink gezakt.
    (haal paracetamol zetpillen in huis met de prikjes!)
    Ze is nog wel huilerig (en ze huilt alleen met pijn of eten) en 1 beentje is helemaal rood/blauw op de plek waar ze geprikt is:( dus daar mag ik ook niet aankomen.
    Zo zielig als ze niet lekker zijn. Maar het gaat al beter. Ze slaapt wel meer maar we gaan zo gewoon even wat boodschapjes doen.

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2718 Eevie, 31 jul 2012
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
    @lin; ik dacht dat t je smoeder was die wil gaan zwemmen, maar t is je eigen moeder?? Dan zou ik t zéker duidelijk maken. Ze is oma en niet de moeder van N. Wat zielig, die prikjes! Thanks voor de tip; ik mag over 3 weken.
    Ja de fv gaat goed. Ze drinkt nu 100ml en dan valt ze in slaap. Gisteren sliep ze zelfs 4 uur na de fles!! Nu pruttelt ze toch wat meer... Ik heb niet echt veel last van de stuwing, dus misschien dat ik morgen de volgende voeding al laat vallen (die van 18.00). Ben wel bang dat de borstvoeding erg snel minder wordt ofzo... Hoop stiekem dat ik de avond- en ochtendvoeding kan blijven doen. Vind dat toch wel fijn.
    Pakt N bij jou de fles niet?

@ joyce: :) Bizar he; over een maand of 5 doen onze mopjes dat ook!!

Hier alles goed. Was alleen de afspraak voor mn nagels vergeten; ik dacht dat die volgende week was, maar kennelijk hebben we m verzet toen ik zwanger was en heb ik dat niet in mn agenda gezet. Damn, nu moet ik 1.5 week langer wachten en ze zijn al zo lang! oeps!

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, fijn dat het alweer wat beter gaat!
    En onvoorstelbaar he hoe hard het gaat dat 1e jaar.
    Idd met 6 maanden zijn ze alweer zo groot he, Lisa kroop toen al razendsnel heel het huis door, dan is het baby er zo af hoor!
    (Dat is dan weer het enige voordeel van alle narigheid met Lotje, die is heel lang "klein" gebleven.)

@ Lin, oeps dus N. verplicht je nu eigenlijk tot langer Bv geven dan ej van plan was! Hopelijk gaat het na deze week wel lukken met een flesje.
    Fijn dat het al beter gaat met je meisje.

Hier net de nacontrole van de VK gehad. Dus nu is het helemaal klaar. Ze vond me een supermama zei ze, altijd leuk te horen :)

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, bedankt voor de tip van de zetpillen! Ik mag 13 augustus :( Sneu van die blauwe/rode plek.

@Eevie, Fijn dat de fv goed gaat! En dat je weinig last hebt van de stuwing.

Ja zo leuk en al zo anders! Die geluidjes die hij maakte en dat spelen in de box haha zo leuk! En die motoriek al, wat een groe zit er in die paar maand. Inderdaad bizar dat onze kleintjes dat straks ook gaan doen.

@Diddle, Aah supermama, zeker leuk om te horen! :D

@Hier, kleine man slaapt warempel! Al bijna 2 uur! Hij slaapt normaal nooit overdag. Zit echt steeds te kijken op de babyfoon of die wel aanstaat haha.
    Vannacht geslapen van 22.00 tot 4.00 tot 8.00, dus weer een best goede nacht gehad. Kan niet wachten tot hij weer tot 6.00 slaapt haha. Ook wel fijner dat de voedingen dan rond dezelfde tijden zijn, ik moet nu steeds nadenken hoe laat hij nu weer moet haha.

Deel Deze Pagina