uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Balen Eevie, hopelijk is het snel weer weg.

Hier net weer een flesje gedaan, meneer doet er sinds een paar dagen ineens zo'n 30 minuten over ipv 10 :p nu met van te voren en tussendoor verschonen (hij is erg schoon, na elke plas of poep brult hij dat z'n luier vies is, kan echt elke 2 uur wel verschonen met de baby dry luiers en heb nooit een echt volle luier) zelfs 45 minuten bezig geweest!
    Zo even lekker wandelen naar het oh zo saaie winkelcentrum haha

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @eevie. Okay nou anders kan je toch altijd even bellen als je het niet vertrouwt..

@hier. vandaag bij de huisarts geweest. N greep ineens gillend naar dr oren als ze dronk. Bleek niks te zijn. Gewoon erg last vd prikjes en daardoor uit dr doen. geen spruw/ooronsteking etc...
    Pff ze kan wel echt gillen hoor, ben het na 3 dagen bestwel beu. Het is niet de hele dag maar wel een aantal uren.. ze heeft dr echt last van. Hopelijk knapt ze snel op.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @joyce. nou maar snel zindelijk worden dan! kost wel een vermogen zo. Hier verschoon ik voor elke voeding en als we ergens heen gaan doe ik ook een schone luier.
    Lekker mannetje dus met kusjes en schone luier:)

4. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, wat sneu N zo uit haar doen. Hopelijk knapt ze snel op!
    Ja iedereen zegt het! Hoop wel dat hij snel zindelijk is haha, mag ook wel, meneertje smetvrees hihi :p kost idd veel luiers pff!

Maar wel een heerlijk ventje hoor, de uitslag trekt mooi weg en hij begint zich echt beter te voelen. Wordt steeds vrolijker hihi. Hij deed vanochtend bij mijn vriend tijdens een kusje op de mond zijn tongetje naar buiten, en mijn vriend gelijk: Heh bah! Hou die tong binnen! Viesterd! En Benjamin maar lachen :D Heerlijk jong :D

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat n rust hier deze nacht! Hebben alle mopkes doorgeslapen?! Die van mij niet hoor; ze kwam om 2 uur en nu, maar dat wist ik. Ze sliep al om 22.00! Heb dorst maar ik moet straks nuchter naar die echo. :(

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo wat kunnen jullie lekker kletsen, ik heb helaas niet zoveel tijd.

@Doorslapen; Nou niet echt hoor. 21.00/00.30/03.30/07.30. Hij komt om de 4 uur ook s nachts.
    @borstonsteking; dan heb je harde bulten die warm aanvoelen
    @Huishouden; Ik stofzuig elke dag en dweil ook elke dag. Heb elke dag was en hang het in de avond op. Koken elke dag en elke dag boodschappen en 1 keer in de week de grote boodschappen.

Ryan heeft de spatiebalk gesloopt van mijn laptop, dus typ niet zo handig.ga ff kijken hoe ik hem kan maken.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Benjamin slaapt snachts ook niet meer door, kwam vannacht om 5.00 uur. Hij komt nu elke 4 tot 6 uur snachts en overdag elke 4 uur. Hoop dattie dat wel snel weer gaat doen. Zo vervelend, had er nog op gerekend dat hij doorsliep, en dus afgesproken na een flesje ;) nu zitten we dus onderweg met een luier en een fles haha ;)

8. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, succes met de echo!

@Kapedi, handig van Ryan! Hihi. Hoe gaat het nu met Reece? Merk je al iets verschil nu met de medicijnen? Of heeft dat ff tijd nodig?

Over een uurtje lekker met m'n kleine man naar de stad samen met een vriendin en haar zoontje. We gaan wandelend, hopelijk hou ik het vol hihi ;)

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo vanmorgen de echo gehad, ik heb gelukkig geen galstenen. Nu dus met de huisarts bespreken hoe verder, want t zal maagzuur geweest zijn.
    Straks lunchen met 2 meiden van de gym en hun dochtertje. :D Wordt n hele onderneming, want ik ga voor t eerst alleen met de auto en J weg! Wel erg gezellig!

10. Blays

Blays Niet meer actief

Haha tegelijk Eevie :D
    Fijn dat de echo goed was en je geen galstenen hebt.
    En ook lekker weg vanmiddag :) ik ga ook voor het eerst alleen lang weg met Benjamin, spannend maar wel gezellig!
    Veel plezier!

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh wat was dit n heerlijke middag!! We hebben bijna 4,5 uur op t terras gezeten en geluncht en gekletst. Heerlijk gewoon even mezelf zijn en niet alleen maar mama zijn. Heb zó genoten!!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heerlijk! Ik maak regelmatig dat soort 'dates' met een aantal moeders hier in Grunn die ik van een ander forum ken. Dan meeten we gewoon bij Ikea, de kinderen vermaken elkaar, de jongsten zitten in de draagdoek, en wij heerlijk kleppen en koffie drinken. Soms ben ik pas om 3 uur thuis na 'ontbijten' bij Ikea (ja locatie, duh, maar zo makkelijk met kinderen...).

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ eevie, nog last van je borst?
    Fijn geen galstenen. En klinkt als een heerlijk middagje!
    Noa had ook niet doorgeslapen hoor, maar Lisa ook niet ivm met de onweer dus die vond het reuze interesant zo'n fles midden in de nacht ;)

@ Joyce, hihi dan gaat het idd hard met de luiers.
    Noa had gister nacht en dag een rommeldagje en bleef maar poepen, heb zeker wel 10-12 poepluiers verschoont.

@ Lin, vervelend zeg dat ze zo ontzettend last heeft van dr prikjes. Hopelijk volgende x echt minder.

Hier ook weer de hele dag op pad geweest met mn meiden. Dat arme kind krijgt amper de kans overdag in dr bedje te slapen, ben de afgelopen 2 weken bijna elke dag op pad ;)

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zucht... Weer om 02.00 en nu.... En dan is ze ook nog ns super onrustig; ze wil dr hoofd draaien of zet zich af met dr benen of duet met dr vuisten tegen m'n borst. En dat mét m'n tepel nog in dr mond. Grrr

15. Blays

Blays Niet meer actief

Hier ook een heel onrustige nacht gehad. Om 2.30 uur een voeding en daarna niet meer geslapen. Nu net om 07.00 weer en nog steeds wakker en heel erg vervelend. Pfff. Hoe kunnen mannen (nja, die van mij in ieder geval) door dat gehuil en gedoe heen slapen?

Gistermiddag was heel gezellig trouwens. Even lekker weg van de dagelijkse sleur van thuis zitten en alleen maar flesjes en volle luiers. En Benjamin was heerlijk stil de hele tijd dus heb echt even kunnen genieten :)

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Jullie zijn niet de enige.Gelukkig verloopt het niet onrustig bij mij. Reece ging lief slapen om 20.00 en heb al slapend om 21.45 en fles gegeven toe 00.30/04.15/07.15. Heb echt een hongerlap pff.
    Leg reece nu elke avond om een vaste tijd in bed en dan komt hij er niet meer uit. Heerlijk de avond weer voor mezelf. Medicijnen slaan aan, me kleine kan weer lachen.

Lekker dat de uitstapjes bij jullie goed zijn gegaan.
    @diddle;hier ook weinig thuis...
    @Eevie;Fijn dat het geen galstenen zijn.
    @joyce;mijn man slaapt ook overal doorheen hoor ;)

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    even heel snel! Want heb t even drukkies. (woonkamer moet leeg) vloer gaat id olie morgen, tassen inpakken (we gaan 2 dagen weg),

Maar ik wil toch even vertellen dat gisteren vond er een HELE FLES in is gegaan! (speen maatje 2 bij papa) Ben zo blij en trots...
    Vervolgens heel de nacht doorgeslapen (nu dikke stuwing)

JEEEE

Ik reageer later ben even drukjes.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wat goed Lin, super!!!!

Ook hier een heel onrustig nachtje gehad, ze wilde echt niet meer gaan slapen na dr fles ;)

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goh ik was dus niet de enige met een slechte nacht! Ik heb helaas ook n mindere dag; J is veel wakker, wil vaak drinken en is erg onrustig. Ben kapot! Nu is ze wel gezellig bij papa, dus ik ga ff tukken denk ik. Heb net tich maar n fles gegeven, in de hoop dat ze dan ff slaapt. We gaan t zien!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    en toen wilde ze weer geen fles... zucht

Deel Deze Pagina