uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, Ze kan het dus wel. Heb jij deze fles gegeven? want misschien als jij de fles geeft ze dat niet wil omdat ze van jou normaal de borst krijgt? Dat was bij een vriendin van mij dus het geval.

Lees een hoop gebroken nachten en onrustige dagen. Balen zeg! Afgelopen dagen wilde meneertje overdag ook niet echt goed meer slapen hij schrok steeds wakker en kleine hazeslaapjes steeds. Toen heb ik hem op zijn buik te slapen gelegd en warempel dat doet het hem. Dan slaapt hij lekker door tot de volgende fles. 's avonds slaapt hij gewoon op zijn rug want dan is er niks aan de hand. Gek kind!

Ik zat te denken zal ik een nieuw topic openen bij de mama's? zodat we daar verder kunnen kletsen?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vergeet helemaal te reageren op Kapedi. Wat fijn voor je kereltje dat de medicijnen lijken aan te slaan en je mannetje daardoor weer lekker vrolijk en blij is.

Las ook nog gezellige uitstapjes. Leuk! Af en toe moet je er ook lekker tussen uit en lol maken en niet alleen maar mama zijn hoe leuk dat ook is natuurlijk :D

Morgen gaan we de nieuwe auto ophalen. Helemaal zin in ben het helemaal beu dat geprop in die auto.
    's Avonds gaan we nog even naar de Efteling denk ik. M'n ouders wilden wel bij ons thuis gaan zitten zodat wij even weg konden. Ze slapen dan toch allebei.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Super Lin! :D

Kapedi, wat fijn dat de medicijnen aanslaan!

Eevie, haha ook al zo'n bedenkelijk moppie, Benjamin was aan het huilen, dacht hij zal nog wel honger hebben dus ik geef hem de rest van z'n fles zat nog iets in, zet ik dat ding aan z'n lippen doet ie gauw z'n ogen dicht! Pff haha

Jewe, fijn morgen je nieuwe auto ophalen! Lekker de ruimte straks!

Hier, veel last van de warmte. Vanmiddag weggeweest naar de Prenatal en de Ikea, daarna heeft manlief nog 2 uur lang gewandeld met de kleine want hij was zo aan het huilen. Hij had het zo warm kon de hele dag niet in slaap komen. Hij slaapt nu eindelijk, hoop echt dat we nu weer de nachten door kunnen gaan slapen.

Kregen vandaag ook een kaartje met uitnodiging voor een feestje, eerste wat m'n vriend zei was dat Benjamin dan wel weer naar oma kon, nou echt niet. Hij is nu nog steeds niet helemaal in z'n ritme van de vorige keer en laat dat wat er nu aan ritme inzit niet weer verknallen. Dan blijf ik wel thuis hoor.
    Gisteravond was ze hier ook, wilde perse hem de fles doen, gaat ze foto's staan maken, B helemaal overstuur omdat het zo lang duurde. Toen liep ze na de fles de hele tijd rond en van boven naar beneden met hem en aan opa doen en toen weer naar oma en toen weer opa.. Grrr! Zegt ze ook nog: goh, wat issie wakker hè? Ja duh! Ooh kan me daar zo aan irriteren hè ;)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, ik laat dus niemand anders de fles meer doen. Ook niet door opa en oma. Vooral niet door me schoonvader. Die trekt om de haverklap die fles uit z'n mond waardoor die natuurlijk helemaal over de zeik gaat en dus ook zijn fles niet leeg drinkt. Dus ben er helemaal klaar mee.
    Daarnet waren ze op bezoek en moest ze eerst al 10x wegsturen (hij was in slaap gevallen in de kinderwagen beneden) dat ze hem niet wakker mochten maken en dus ook niet vast houden. Toen begon die weer te miepen over de fles geven. Dat alleen man of ik de fles geven. Vonden ze niet normaal. Jammer dan als ik bv had gegeven wat hadden ze dan gewild? M'n tieten vast houden?

Kan daar zo sjago van worden. Gewoon recht door zee zeggen hoor hoe je het wel of niet wil. Bij opa en oma mogen ze altijd wel wat meer vind ik ook niet erg maar ze moeten wel jou regels respecteren. Zei hebben hun kans gehad met opvoeden nu zijn wij aan de beurt! ;):D

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

AMEN!!!!!

Hier geven ook alleen wij zelf dr fles. Bij de oudste ook die fout gemaakt maar dat gebeurt nu dus gewoon niet meer.

#flesjestijd-alarm*

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Inderdaad amen! Groot gelijk joyce.
    hihi wat herkenbaar allemaal zeg. Niet vd fles maar dat drukke gedoe met je kindje. Overenthousiast noem ik dat. En mega irritant.
    Hier bv maar dan vinden ze het raar dat ik even apart ga zitten. Ergens! duh.
    Ow hier denkt oma trouwens met alles:"maar ik ben toch eigen"... zucht...

Nou flesje wil ze niet maar ze is zo en zo uit dr doen want ze moet kakke maar het komt maar niet.. dus dan wil die fles ook niet. ze heeft dr even geen geduld voor ze had na 10ml ergenoeg van. Nou ja hopelijk morgen dan beter he. Gisteren was ik sporten en gaf papa de fles waar ze 100 uit dronk en vandaag weer papa maar wilde ze niet echt. Maar aan de borst gilt ze ook want ze heeft kramp/buikpijn...

Nieuwe auto! beter:)

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nieuw topic.. ja kan als je de link hier even post anders kan ik het niet vinden hoor!

Ow ik ben er even een paar dagen niet:) doeidoei

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, van VSM hebben ze iets homeopatisch voor als ze niet kunnen poepen. Weet alleen niet vanaf wanneer ze dat mogen hebben.

Ik zal de link hier plaatsen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
  10. Blays

Blays Niet meer actief

Fijn dat jullie er ook zo over denken!! Moet hier echt super super super duidelijk zijn tegen m'n schoonmoeder en dan duurt et nog wel ff voordat ze het accepteert, maar idd met bv zou ze ook niet m'n tiet vasthouden (hoop ik toch whaha)

En Benjamin slaapt nog!!! We zitten nog beneden en durf nu niet naar boven omdat ik bang ben hem dan wakker maak hihi. Hij mag om 03.00 wakker worden van mij, dan heeft hij weer 8 uur geslapen :D nog ff stilzitten hihi stom hè xD

Deel Deze Pagina