uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kaarten zijde ook eeen tweeling hier ben benieuwd

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat zegt je gevoel zelf ?

3. peekaboo

soms ja
    soms nee
    soms ja maar dat kan niet

maar meestal ja ook gewoon omdat men baarmoeder al bove schaambot uitkomt stukje tusse schaambot en navel verdikt al en bij het gedacht aan een tweeling gaat het kriebelen en verschijnt er spontaan een glimlach

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nou ben heeeel erg benieuwd !!
    En wat nou als het er 1tje is.. Ben je dan teleurgesteld??

5. peekaboo

neeen zeker niet !!! als ik mag kiezen liefst maar 1tje hoor hihi ga men handen vol genoeg hebben aan men twee kindjes dan

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Trek in; hartig ipv zoet
    Oma's kippensoep
    Veel fruit & groente.
    Vorige week ineens trek in n kroketje ;)

Geen trek in; koffie, vlees, bolognese saus

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Okee.. nou je maakt het iig heel spannend.
    Kan niet wachten tot het maandag is. Morgenavond nog werken, en vrijdag een dagdienst, en dan lekker weekend. Dan gaat de tijd hopelijk lekker snel.

8. peekaboo

nou ik hoop dat de tijd snel mag gaan ik word zowat zot van onzekerheid ;) ik mag om 11u40 gaan en jij ?

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ietsje eerder.. 10.45 ! Gelukkig niet ergens in de middag.. pfooee.
    Had eigenlijk as vrijdag al gekunt, maar moet werken dus kon niet.......

10. peekaboo

ik kon niet vroeger de gyn heeft vakantie gehad :( anders was ik allang kunnen gaan

11. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Eline Joan: wat fijn dat je jullie kindje gezien hebt, en het hartje wauw!

@ Helma85: zag dat je gister een echo hebt gehad? En hebben jullie al wat kunnen zien, en het hartje?
    Ben erg benieuwd, maandag mogen wij ook. Ben alleen zo bang dat het hartje nog niet te zien is...

@ MvA: wow, misschien een 2ling. Ook wel heel leuk!

@ Firefly: ook maandag je echo, spannend he! Ik moet om 10.20, hoop zooo dat we een hartje zien. Weekje later gaan we op vakantie, dus anders duurt het wel weer 2 weken voor een nieuwe echo. Pfff spannend, al heb ik er ook wel veel vertrouwen in!

Vanochtend boven de pot gehangen, maar het trok snel weg dus het binnen kunnen houden. Verder echt allesoverheersend moe! Wist niet dat een mens zo moe kan zijn... en heb vandaag op mn werk mn met mn broek open gelopen, whahaha zat echt zo niet lekker. Mn buik is echt flink opgezet! Ben ook benieuwd, trekt dat nog weg of groeit het alleen maar verder en ook meer naar boven??

12. peekaboo

we hebben al met 3maandag de echo maar rik heb hem het laatst :(;)

13. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Thanx allemaal... ik ben ook echt blij dat we een hartje gezien hebben wat klopte... Dat was zo'n geruststelling toen we dat zagen (althans ik durfde eerst niet te kijken toen de vk zei: Kijk een mooi hartje en toen haalde ik me handen voor me ogen weg) ik kan er nog niet echt over uit... We hebben ons kleine iniminie baby gezien JIHAAAAAAAAAAAAAA

Liefs

14. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    Goeiemorgen allemaal!

Heb de laatste dagen lekker meegelezen met het geklets, maar ik kon even geen energie opbrengen om iets te schrijven. Ik ben zoooo moe de laatste dagen! Mn kleine man vraagt erg veel aandacht en alle momentjes rust die ik tussendoor heb kan ik alleen nog maar liggend op de bank doorbrengen. Echt erg! gelukkig nog niet over hoeven geven zoals sommigen van jullie, maar ik ben wel de hele tijd een beetje misselijk. Soms heb ik opeens heel erge honger, maar als ik dan iets gegeten heb voel ik me weer overvol! Raar.. :D

@ Eline Joan: gefeliciteerd! Wat gaaf dat je een kloppend hartje van jullie kindje hetb gezien! Dat moet een enorme opluchting zijn geweest. Nu lekker genieten.

@ MvA dat zou nog eens wat zijn he. een tweeling! Zeker met je kleine meid erbij wordt dat wel aanpoten! Maar het lijkt me ook wel heel erg bijzonder, twee van die kleine wondertjes. Ben benieuwd wat ze maandag kunnen zien!

Ik denk dat ik toch maar naar Dubai ga voor mn afspraken. Het is dan wel een uur rijden heen en een uur terug, maar bij de kliniek hier moet ik zooo lang wachten iedere keer! En een westerse dokter geeft me ook wel een beter gevoel denk ik. Het is zo verwarrend als niemand je iets uitlegd. Ik maak er wel een een supermarkttripje van (hier in dit dorp zijn geen westerse supermarkten) iedere maand. Lekkere dingen van thuis halen. Heb ik nu zooon zin in! :D

Hoe voelt iedereen zich verder vandaag?

15. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @ Eline Joan, Wauw, geweldig. Geniet maar lekker van dat fantastische gevoel!;)

@MvA, Hoe mooi zou dat zijn? Een tweeling! Ik snap best dat je ergens wel denkt dat dat wel erg druk zou zijn. Maar mijn schoonzus had al een zoontje toen ze de tweeling kreeg. En het ging allemaal vanzelf zei ze. Jij hebt al een dochter, dus je weet al hoe alles werkt en hoe het is om uberhaupt een kindje te hebben. En mocht je toch een éénling verwachten, ook prachtig natuurlijk! Ik ben ook wel nieuwsgierig hoor nu! Laat je het maandag zsm weten?:)

Last van lichte kwaaltjes hier. Ik slaap licht, ben ontzettend moe, en mijn darmen zijn helemaal van slag. Ach, het is voor een heel mooi doel. Hebben jullie (die nog niet vertellen dat je zwanger bent) ook zo'n moeite om je mond niet voorbij te praten? Bij mijn eerste zwangerschap kon ik veel makkelijker mijn gedachte ergens anders op te zetten. Maar nu!:D

Liefs

16. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw

Wil je mij misschien op de lijst zetten? ;)
    9 juni uitgerekend (volgens eigen berekening)
    1 november 1e intake verloskundige

Ik vind die andere topic ook zo druk, kon het niet meer bijhouden hoor:$ Ben blij dat ik deze net ben tegengekomen hihi.
    Hoe gaat het met jullie? Ik voel me echt top.. Heb amper last van kwaaltjes! Ben wel heel erg moe, gevoelige tepels en af en toe een druk in mijn onderbuik...That's it! (afkloppen)

Ik kan niet wachten tot mijn eerste echo pfpf, wat duurt wachten zo lang he.. Eerst maar een intake 1 november met de verloskundige, en hopen dat ik vrij snel erna een afspraak mag inplannen voor de echo! ;)

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Goedemorgen mama's !

@ MVA, tijd gaat hard zat meid ;)

@ Stoetel, ik heb er heel veel moeite mee ! Als ik de 2e goede echo heb gehad, ga ik daarna meteen naar mijn werk om chocolatjes rond te delen met roze en witte muisjes ofzo haha !

@ Siena, welkom hier !!

@ All, hebben jullie al nagedacht om evt een cursus of iets te doen.. Ik wil wel maar heb geen idee, wat nou echt leuk is. Of waar je iets aan hebt???

18. helma85

helma85 Niet meer actief

uk: ja, we hebben die gehad, omdat we niet wisten hoever we zaten ivm hele lange cyclus dat we positief testen. Het hartje hebben we niet gehoord maar wel gezien hoe die probeerde te kloppen. Dat was apart om te zien!
    Voor de rest ziet het er tot nu toe heel goed uit.

Ow,wat ben k gezond bezich!!! Heb helemaal geen trek/zin in snacks en snoepgoed.
    Bij jullie ook?

19. peekaboo

#299 peekaboo, 20 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2011
    ..................,d88b.d88b,
    ...................8888888888
    UITGEREKEND`Y8888888Y'
    .....................`Y888Y'
    ........................`Y'
    01 juni
    flupland1985
    Mirri

2juni
    leenislief

3juni
    Kattekit

4 juni
    Evelienj

5juni
    6juni

7juni
    mamavanAmarylli
    trotsemama

08 juni
    Vlinder1986
    jomedi
    elina joan

9juni
    Annelies86
    siena

10juni

11juni
    Arnoe
    zeventien
    colinde
    fanny1980
    moielle

12juni
    jewe
    kimba
    Eevie

13juni
    14 juni
    Lief of Stoer
    uk1983
    sabrine1984
    helma85

15juni
    firefly
    stoetel
    Joyce89

AFSPRAKEN
    21 oktober
    Mirri; eerste echo
    24oktober
    mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne
    uk1983 ;eerste echo
    firefly;eerste echo
    25oktober
    Kattekit;controle VK
    vlinder1986;eerste echo
    26oktober
    Eevie;eerste echo
    jewe;intake VK
    27oktober
    nirak;intake VK
    evelienj; intake
    31oktober
    colinde;eerste echo
    moielle ;intake VK
    eline joan;tweede echo
    1 november
    siena ;intake VK
    3 november
    fanny1980;eerste echo-intake VK
    stoetel;eerste echo -intake gyn
    7 november
    Arnoe;intake VK
    Annelies86;intake VK
    Joyce89;eerste echo
    Sabrine1984;intake vk
    moielle ;eerste echo
    9 november
    Annelies86;eerste echo
    10 november
    evelienj; echo
    21 november
    Sabrine1984; eerste echo

sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag :)

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ MVA, er kunnen al een paar datums van afspraken af die al zijn geweest toch ?:);)

Deel Deze Pagina